• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" (теплова енергія)

Завершена

377 476.75 UAH з ПДВ
Номер: 33a97fd9446943c49f9c6a55365769be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.07.2020 13:35 - 25.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.07.2020 № 127 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.07.2020 № 127 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2020-06-15-007566-с 15.06.2020 Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" (код ЄДРПОУ 37906491) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону та абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діє з 19.04.2020 (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» (далі – Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-06-15-007770-c, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір оприлюднені 15.06.2020, договір від 22.06.2020 №136т/20/1 (лот №1), договір від 22.06.2020 №163к/20/1 (лот №2), договір від 22.06.2020 №168т/20/1 (лот №3). За результатами моніторингу установлено, що на порушення норми частини сьомої статті 40 Закону Замовником укладено договори про закупівлю теплової енергії від 22.06.2020 №136т/20/1 (лот №1), від 22.06.2020 №163к/20/1 (лот №2), від 22.06.2020 №168т/20/1 (лот №3) на 7-й день після оприлюднення повідомлень про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, тобто раніше терміну, передбаченому Законом, а саме менше ніж через 10 днів з дня оприлюднення такого повідомлення. Так, зазначеною нормою статті 40 Закону визначений перелік підстав, згідно з якими договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі може бути укладений раніше вказаного вище строку, зокрема у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення. Однак, відповідно до п. 4 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури та пункту 1.2 договорів від 22.06.2020 №136т/20/1 (лот №1), від 22.06.2020 №163к/20/1 (лот №2), від 22.06.2020 №168т/20/1 (лот №3) конкретна назва предмета закупівлі Замовником зазначена, як «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія), що не є послугами з централізованого постачання теплової енергії або послугами з централізованого опалення. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених, зокрема, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Моніторингом установлено, що на порушення вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Договори без додатків №1, №2, при тому, що вказані додатки є невід’ємною частиною договорів від 22.06.2020 №136т/20/1 (лот №1), від 22.06.2020 №163к/20/1 (лот №2), від 22.06.2020 №168т/20/1 (лот №3). Крім того, за результатами моніторингу установлено, що у річному плані закупівель за номером ID:UA-P-2020-06-15-007770-c, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону та абзацу першого пункту 2 Наказу №490.
Період усунення порушень: 22.07.2020 11:39 - 06.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2020 11:39

Запити/Пояснення