• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фарби– за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44810000-1

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер: c4b509ff3cda40e68efd67fe698971e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-03-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 03.08.2020 14:53 - 26.08.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.08.2020 № 138 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.08.2020 № 138. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-12-010302-c 12.06.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-4-1). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання порядку розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та недопущення таких порушень в подальшому, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-12-007660-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.06.2020, опубліковані в електронній системі закупівель звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а також опубліковані Замовником відповіді на такі звернення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПрАТ ЯНТАР та Товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛОР» (далі – ТзОВ «КОЛОР»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 08.07.2020, 14.07.2020, 21.07.2020, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір № 03/08-Ф від 03.08.2020. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-12-007660-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (пункт 2.3 Розділу I. Загальні положення) не зазначено електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Крім того встановлено, що у Додатку 4 та Додатку 5 до тендерної документації здійснено посилання на тендерний комітет Державного бюро розслідувань (вказано його адресатом листів). У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при розгляді тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, продовжено строк її розгляду до 20 робочих днів, що засвідчується опублікованим 08.07.2020 протоколом засідання тендерного комітету від 08.07.2020. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_1 (перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги») – не підтверджено. Проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасником ТзОВ «КОЛОР» на порушення вимог Додатку 3 до тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції не подано показників якості товару, місця та умови поставки, строку поставки та умов поставки, що зазначено у Розділі I «Якісні та кількісні характеристики. Опис та основні вимоги до предмету закупівлі». Крім того, встановлено, що відповідно до пункту 12 розділу 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Відповідно до пункту 9 розділу 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. Враховуючи вищенаведене, електронний підпис і електронна печатка несуть інший характер використання. На порушення вимог пункту 3.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, тендерна пропозиція не містить електронного підпису учасника ТзОВ «КОЛОР», а підписана електронною цифровою печаткою. Відповідно до умов тендерної документації учасник ТзОВ «КОЛОР» у своїй пропозиції надав право підпису пропозиції директору Ятчук М.О., тому відповідно пропозиція повинна бути підписана електронним цифровим підписом директора Ятчук М.О., а не електронною печаткою ТзОВ «КОЛОР». Таким чином, на порушення вимог підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТзОВ «КОЛОР» з причини не відповідності встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначив його переможцем. В порушення частини 6 статті 17 Закону, переможцем торгів ТзОВ «КОЛОР», у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 частини 1 статті 17 Закону у спосіб, визначений Замовником у тендерній документації. Отже, в порушення підпункту 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію переможця торгів ТзОВ «КОЛОР», а уклав із ним договір № 03/08-Ф від 03.08.2020 на суму 349 981,96 гривень.
Період усунення порушень: 19.08.2020 11:49 - 04.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.08.2020 11:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язаннь щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, встановлених Західним офісом Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу закупівлі Фарби– за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44810000-1 (ID моніторингу: UA-M-2020-08-03-000003) надаємо інформацію про усунення порушень та повідомляємо наступне. Тендерним комітетом Львівського національного університету імені Івана Франка направлено Товариству з обмеженою відповідальністю «Колор» повідомлення про необхідність розірвання Договору про закупівлю Фарби– за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44810000-1 № 03/08-Ф від 03 серпня 2020 року з урахуванням інформації та обставин викладених у Висновку про моніторинг закупівлі. Розглянувши дане повідомлення та обговоривши з Замовником інші істотні обставини, пов’язані з таким розірванням, сторонами було досягнуто згоди про розірвання Договору про закупівлю Фарби– за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44810000-1 № 03/08-Ф від 03 серпня 2020 року (Угода про розірвання Договору про закупівлю Фарби– за кодом CPV за ДК 021:2015 - 44810000-1 № 03/08-Ф від 03 серпня 2020 року додається). Станом на момент звітування по Висновку надаємо інформацію та документ, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та виконання Висновку. Крім того, головою тендерного комітету ЛНУ ім. І. Франка було доведено до відома всіх членів тендерного комітету про виявлені, за результатами проведення моніторингу, та інформовано про недопущення будь-яких інших порушень.
Дата публікації звіту: 27.08.2020 21:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 04.09.2020 11:12