• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М–14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м.Таганроґ) на ділянці км 142+800 - км 158+500, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)

Завершена

19 297 676.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 488.38 UAH
Номер: 6c6ce280495f4dc8ad93530bedd2477b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2020 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 23.09.2020 17:04 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.09.2020 № 58 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22.09.2020 № 58 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-12-008524-с 12.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням від 20.07.2020 № 9/107/2020, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСІНЖИНІРИНГ», товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ВІАКОН УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» (далі – ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.08.2020 № 10/107/2020, від 11.08.2020 № 11/107/2020, від 18.08.2020 № 12/107/2020, від 25.08.2020 №13/107/2020, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 25.08.2020, договір, укладений з ТОВ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ», від 14.09.2020 № 92-Б. За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, за результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 16.10.2020 09:36 - 30.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2020 09:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вважаємо, що висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про порушення Службою оприлюднення в системі PROZORRO оголошення про проведення Закупівлі є протиправним. Так, ч.1 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до ст.10 цього Закону. Відповідно до п.7 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель – це інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Система PROZORRO є веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього (п.5 ст.1 Закону України). Авторизований електронний майданчик – це авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»). З урахуванням зазначеного, очевидним є те, що Служба має можливість заповнити тільки ті поля, технічна можливість яких уже передбачена офіційно-існуючою створеною державними інституціями системою. Створити нові поля ні Служба, ні будь-який інший замовник жодної можливості не має. Пунктами 8, 9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Однак, на момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», та поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» так як вказаного поля в електронній системі закупівель не існувало. Також на нормативному рівні жодним уповноваженим органом не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення замовник повинен оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, Служба з об’єктивних підстав була позбавлена можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Будь-якого нормативного регламентування на офіційному рівні виходу із цієї ситуації не існує. Не зважаючи на викладене, Службою в повному обсязі виконано вимогу щодо доведення до відому потенційних учасників Закупівлі та будь-яких інших користувачів системою інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Так, у п.7 Розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» чітко визначено наступне: «7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.». У п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації чітко визначені умови надання забезпечення тендерних пропозицій: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).». Таким чином, Службою в повному обсязі з урахуванням технічної можливості запровадженої Державою електронної системи виконано вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації про мову, якою має готуватися учасником тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Довідково повідомляємо, що на даний час Службою здійснюються заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, а саме в Оголошенні у полі «Примітки» зазначається інформація про мову та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту: 20.10.2020 11:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 20.10.2020 13:17