• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво спортивного блоку в комплексі з будівлями загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча» (Залишки).

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

36 517 832.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 182 589.16 UAH
Номер: 16e08ceedfd24978baaf4dd169698531
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.07.2020 16:14 - 08.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.07.2020 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.07.2020 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2020-06-12-008495-c 12.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, ternovskaya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УБІК «Укрбудінвест» та ТОВ «Класика Комфорту» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Літос», ТОВ «АМК Рем-Буд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.06.2020 № 55, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Літос» (далі – ТОВ «Літос»), товариства з обмеженою відповідальністю «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест» (далі – ТОВ «УБІК «Укрбудінвест»), товариства з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» (далі – ТОВ «Класика Комфорту»), товариства з обмеженою відповідальністю «АМК Рем-Буд» (далі – ТОВ «АМК Рем-Буд»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.06.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 07.07.2020 № 64, від 09.07.2020 № 65 (Протокол № 65), від 10.07.2020 № 66 (Протокол № 66), від 10.07.2020 № 67, повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2020, договір від 24.07.2020 № 489, додаткова угода № 1 від 04.08.2020 до договору від 24.07.2020 № 489. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до Протоколу № 65 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УБІК «Укрбудінвест», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зокрема, Замовник у Протоколі №65 зазначив, що учасник ТОВ «УБІК «Укрбудінвест» не врахував вимоги Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та, на думку Замовника, не надав пояснення та/або документи та/або інформацію, які підтверджують повноваження на здійснення правочину в разі укладення договору за результатами торгів, визначеного вимогами статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». А саме, тендерна пропозиція учасника не містила рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, прийнятого виключно загальними зборами учасниками. Водночас під час моніторингу установлено, що частиною першою статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено, що установчим документом товариства є статут. Згідно з п. 9.43. Статуту ТОВ «УБІК «Укрбудінвест» визначено, що до компетенцій генерального директора відноситься: представництво Товариства у відносинах з будь-якими українськими та іноземними юридичними та фізичними особами, укладання в Україні та за її кордоном договорів від імені Товариства та видача довіреностей на укладання таких договорів; вчинення правочинів та здійснення будь-яких юридичних дій від імені Товариства без довіреності і спеціального уповноваження. Крім того, тендерна пропозиція ТОВ «УБІК «Укрбудінвест» містила довідку від 15.06.2020 № 276/1, якою генерального директора Ширіна В.Р. визначено уповноваженою особою підписувати договір в разі перемоги у торгах. Згідно з вимогами тендерної документації Замовника установлено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена, зокрема, підсумковою відомістю ресурсів (пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Відповідно до Протоколу № 65 установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УБІК «Укрбудінвест» через відсутність підсумкової відомості ресурсів, в той час як тендерна пропозиція ТОВ «УБІК «Укрбудінвест» містила підсумкові відомості ресурсів до кожного локального кошторису (файли Кошторис част. 1, Кошторис част. 2, Кошторис част. 3, Кошторис част. 4). Крім того, згідно з Протоколом № 65 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УБІК «Укрбудінвест» через відсутність відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) (пункт 9 частини першої статті 17 Закону). Моніторингом встановлено, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 09.07.2020 наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «УБІК «Укрбудінвест». Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УБІК «Укрбудінвест» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. Замовник в тендерній документації встановив кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (додаток 7 до тендерної документації). Під аналогічними розуміються договори на капітальний ремонт або реконструкцію або реставрацію об’єктів та/або споруд освітньої сфери або роботи з будівництва або реконструкції або реставрації спортивних майданчиків або стадіонів тощо (п. 5.3.3. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). При дослідженні тендерної пропозиції ТОВ «Класика Комфорту» установлено, що учасник надав довідку встановленої форми від 30.06.2020 № 14, яка містить відомості щодо укладених договорів, зокрема, із Київським міським пологовим будинком № 2 на придбання робіт із капітального ремонту з термосанацією фасаду головного корпусу Київського міського пологового будинку № 2, проте Замовник не врахував надану в тендерній пропозиції ТОВ «Класика Комфорту» інформацію та відхилив її, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію визначеному статтею 16 Закону, оскільки, на думку Замовника, він не є аналогічним договором згідно з зазначеним предметом закупівлі (Протокол № 66). Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Класика Комфорту» за відсутності підстав, визначених у частини першої статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.
Період усунення порушень: 07.08.2020 18:55 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2020 18:55