• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства Балаклійської районної ради Харківської області "Балаклійська центральна клінічна районна лікарня" по вул. Партизанській, 25 м. Балаклія Балаклійського району Харківської області

Завершена

10 299 197.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 495.99 UAH
Номер: 5ceaa9b285e94ce4bf048d8c63961efd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-27-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.01.2021 11:56 - 19.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.01.2021 № 24 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.01.2021 № 24 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2020-06-12-004688-c 12.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення, пункту 1 частини 2 статті 4, пункту п’ятого частини першої статті 5, пункту 10 частини 1 статті 10, пункту 8 частини 2 статті 21, частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.06.2020 № 17 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Жилдорстрой», ТОВ «Харківбудсервіс» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.07.2020 № 53, повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2020 № 54, договір від 24.07.2020 № З-20, додаткові угоди від 27.07.2020 № 1, від 30.07.2020 № 2, від 02.09.2020 №3, від 17.12.2020 № 4. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-06-12-000898-а не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, моніторингом виявлено, що Замовник, відповідно до протоколу від 03.07.2020 № 53, неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Жилдорстрой», у зв’язку з тим, що учасник не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерній документації, а саме: - У кошторисі, який наданий учасником в складі тендерної пропозиції, відсутні наступні види робіт, що передбачені технічнім завданням: 1. Розбирання цегляних перегородок; 2. Улаштування протипожежних поясів з ніздюватих матеріалів на розчині; 3. Грунтування бетонних і обштукатурених поверхонь лаком; 4. Установлення алюмінієвих кутиків - У кошторисі, який наданий учасником в складі тендерної пропозиції, обсяги робіт не відповідають технічному завданню, а саме: 1. Прокладання вінлпластикових труб, що поставляються прямими трубами довжиною 5-7 м, по стінах і колонах із кріпленням накладними скобами, діаметр умовного проходу до 50 мм (кількість визначена технічним завданням— 14,5; пропозиція учасника — 1, 45). 2. Розбирання цегляних стін (кількість визначена технічним завданням—1,8; пропозиція учасника — 4,7). - У кошторисі, який наданий учасником в складі тендерної пропозиції, наявні види робіт, що не передбачені технічним завданням, а саме: 1. Улаштування гідроізоляції обмазувальної бітумною мастикою в один шар товщиною 2 мм (одиниця виміру100 м2, кількість 1, 935); 2. Додавати на кожен наступний шар гідроізоляції обмазувальною бітумною мастикою товщиною 1 мм (одиниця виміру100 м2, кількість 0, 315); 3. Улаштування полімерцементної гідроізоляції із застосуванням матеріалів TM "Ceresit": горизонтальна гідроізоляція в два шари товщиною 2,5 мм для захисту конструкцій від періодичного/постійного зволоження (одиниця виміру100 м2, кількість 0, 54); 4. Улаштування вертикальної гідроізоляції в фундаментів бітумною мастикою (одиниця виміру100 м2, кількість 1, 62). Однак, щодо першої причини відхилення, зазначеної замовником, встановлено, що наданою ТОВ «Жилдорстрой» кошторисною документацією передбачені вищезазначені види робіт відповідно до технічного завдання. Тобто, ТОВ «Жилдорстрой» не порушено умови ТД в цій частині. Крім цього, щодо другої причини відхилення, зазначеної замовником, встановлено, що: - ТОВ «Жилдорстрой» в кошторисній документації, а саме в пункті № 235 допущено формальну помилку шляхом неправильного розміщення коми. Відповідно до п. 2 розділу 5 ТД визначено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Слід зазначити, що ТОВ «Жилдорстрой» надано цінову пропозицію, в якій зазначено, що Учасник розглянувши тендерну документацію згоден виконувати роботи за ціною 9497346, 30 гривень. Тобто, ТОВ «Жилдорстрой» не порушено умови ТД в цій частині. - щодо пункту 8 кошторисної документації наданої в складі пропозиції ТОВ «Жилдорстрой» встановлено, що обсяги робіт відповідають технічному завданню. Щодо третьої причини відхилення, зазначеної замовником, встановлено, що роботи з улаштування гідроізоляції обмазувальної бітумною мастикою в один шар товщиною 2 мм (одиниця виміру100 м2, кількість 1, 935) відсутні в кошторисній документації наданій ТОВ «Жилдорстрой». А натомість в пункті 94 кошторисної документації зазначено роботи з улаштування гідроізоляції обмазувальної бітумною мастикою в один шар товщиною 2 мм (одиниця виміру100 м2, кількість 0, 315). Зазначені роботи розділені на два пункти з яких пункт № 95: Додавати на кожен наступний шар гідроізоляції обмазувальною бітумною мастикою товщиною 1 мм (одиниця виміру100 м2, кількість 0, 315). Крім того, роботи з улаштування полімерцементної гідроізоляції із застосуванням матеріалів TM "Ceresit": горизонтальна гідроізоляція в два шари товщиною 2,5 мм для захисту конструкцій від періодичного/постійного зволоження (одиниця виміру100 м2, кількість 0, 54) передбачені технічним завданням, а саме пунктом № 105. Щодо улаштування вертикальної гідроізоляції в фундаментів бітумною мастикою (одиниця виміру100 м2, кількість 1, 62) встановлено, що дані роботи наявні у технічному завданні та зазначені в пункті № 79. Тобто, ТОВ «Жилдорстрой» не порушено умови ТД в цій частині. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Жилдорстрой» з причин, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції від від 03.07.2020 № 53 та ціна якого є нижчою від ціни Переможця на суму 496 769, 70 гривень, чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. Також, перевіркою встановлено, що проектно-кошторисну документацію, яка є невід’ємною частиною договору від 24.07.2020 № З-20, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. Відповідно до розділу 4 договору від 24.07.2020 № З-20 попередня оплата (авансові платежі) за договором не передбачалася. Додатковою угодою від 27.07.2020 № 1 внесено зміни в розділ 4 договору, а саме доповнено зазначений розділ пунктом 4.10 щодо передбачає можливості здійснювати попередню оплату (аванс) робіт у розмірі до 30 % від загального річного обсягу робіт (згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070). З огляду на вищезазначене, Замовником внесено зміни до договору в частині здійснення попередньої оплати, чим порушено ч. 4 ст. 41 Закону № 922-VIII. Враховуючи вказане, договір є нікчемним у відповідності до пункту 2 частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 22.02.2021 11:11 - 10.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2021 11:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення
Дата публікації звіту: 01.03.2021 11:22