• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Оксаліплатин 50, Оксаліплатин 100 мг)

Завершена

26 318 545.14 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 131 592.73 UAH
Номер: 880aeeacf0df4fd8bc4586535fdac42a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.09.2020 16:55 - 30.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2020-06-11-006962-c 11.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником Accord Healthcare Limited установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Тева Україна», ТОВ «Медікор ЛТД», Д.Д. Сандоз Фармасьютікалз, M.Biotech Limited, Accord Healthcare Limited, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо вимог про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей поданих учасниками у тендерних пропозиціях вимогам Закону, своєчасність їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Медичні закупівлі України» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника б/д б/н, вимоги про усунення порушень товариства з обмеженою відповідальністю «Людмила-фарм» від 30.06.2020, товариства з обмеженою відповідальністю «Медікор ЛТД» від 10.08.2020 та рішення Замовника від 02.07.2020, від 11.08.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 12.08.2020 № 460, від 31.08.2020 № 544, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Тева Україна» (далі – ТОВ «Тева Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Медікор ЛТД» (далі – ТОВ «Медікор ЛТД»), Д.Д. Сандоз Фармасьютікалз, M.Biotech Limited, Accord Healthcare Limited, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 22.07.2020, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2020 та від 31.08.2020, договір від 18.09.2020 № 09/51-09/2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-11-006085-c не містить інформацію про категорію Замовника. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Також моніторингом установлено, що Замовник оприлюднив учаснику Accord Healthcare Limited повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підтверджують право підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику Accord Healthcare Limited вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (сканкопії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором купівлі-продажу № АСС/UA/2 від 19.07.2017 або сканкопія/-ї договору/-ів та видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами та довіреність, видану на ім’я представника учасника) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 29.09.2020 18:25 - 14.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2020 18:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП “Медзакупівлі України”) висловлює Вам свою повагу та повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому. Станом на дату публікації висновку про результати моніторингу закупівлі Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Оксаліплатин 50, Оксаліплатин 100 мг), ID моніторингу: UA-M-2020-09-01-000007, а саме 29 вересня 2020 року, було укладено Договір про закупівлю № 09/51-09/2020 від 18 вересня 2020 року між ДП “Медзакупівлі України” (далі – замовник) та ТОВ «Тева Україна» та електронною системою закупівель змінено статус даної закупівлі на “Завершений”. Щодо виявленого порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» При формуванні річного плану на майданчику відсутні такі пункти для заповнення: місцезнаходження, категорія замовника. У свою чергу, дані про місцезнаходження, категорію замовника в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) формуються автоматично. Відповідно до рішення тендерного комітету ДП “Медзакупівлі України” (протокол від 02 жовтня 2020 року № 1053) до технічної реалізації в ЕСЗ необхідних пунктів зазначати дану інформацію у примітках до плану, а саме викласти у примітках річного плану наступне формулювання: «Юридична адреса: 01601, м. Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7; Адреса для листування: 01001, м. Київ, вулиця ХРЕЩАТИК, будинок 22, каб. 245. Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».» Щодо порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону «Про публічні закупівлі» При формуванні оголошення на майданчику відсутні пункти для заповнення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до рішення тендерного комітету ДП “Медзакупівлі України” (протокол від 02 жовтня 2020 року № 1053) до технічної реалізації в ЕСЗ необхідних пунктів зазначати дану інформацію у примітках до оголошення закупівлі, а саме викласти у примітках оголошення наступне формулювання: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання». У разі оголошення відкритих торгів з публікацією англійською мовою: «The language (languages) in which tender proposals should be prepared: all documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in the Ukrainian language, and documents issued by other institutions may be submitted by the bidder as part of the tender proposals in Ukrainian or another language. If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive. The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.". Подальші процедури закупівель здійснюються з урахуванням висновків про результати моніторингу Держаудитслужби та згідно з законодавством у сфері публічних закупівель. Щодо порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Держаудитслужбою за результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, своєчасність його розміщення та виконання учасником Accord Healthcare Limited установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до рішення тендерного комітету ДП “Медзакупівлі України” (протокол від 21 липня 2020 року № 146), керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно з якою під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник установив учаснику Accord Healthcare Limited вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документів, які вимагалися у пункті 1 розділу І додатка 2 до тендерної документації та пункту 3 розділу І та пункт 5 розділу ІІ Додатка 2 до тендерної документації. У свою чергу, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дозвольте звернути увагу, що пропозицію учасника Accord Healthcare Limited дискваліфіковано, та не допущено до участі в аукціоні. З метою дотримання принципів законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципу на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, в подальшому вживатимуться відповідні превентивні заходи.
Дата публікації звіту: 06.10.2020 10:21