• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту щодо покращення енергозбереження двоповерхової будівлі Опорного загальноосвітнього навчального закладу Загальцівське навчально-виховне об`єднання "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок", за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Загальці, вул. Незалежності, 140а (коригування)

Завершена

11 434 948.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 175.00 UAH
Номер: fdc73e4a9464423db09c3a02206d404b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-07-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.08.2020 08:35 - 02.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2020 № 133 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 07.08.2020 № 133 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2020-06-11-001882-a 11.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини першої статті 31, пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.08.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.06.2020 № 342 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна інвестиційна компанія компанія «Новобуд» (далі - Переможець), ПАТ «Пересувна механізована колона – 6 Поліськсільбуд», ТОВ «Класика комфорту», ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», договір від 27.07.2020 № 1093/2020, додаткову угоду від 03.08.2020 № 68-08. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» з підстав, зазначених у протоколі розгляду. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», вказаних у протоколі засідання від 09.07.2020 № 127, встановлено, що згідно з пунктом 3.1 Розділу 3 ТД створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника. Тендерна пропозиція учасника повинна містити, у тому числі документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів). Аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що на тендерну пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» накладено кваліфікований електронний підпис директора Михальченка А.В. На підтвердження повноважень посадової особи, яка підписала тендерну пропозицію, вказаним учасником надано протоколи загальних зборів учасників та наказ про призначення директора. Слід зазначити, що тендерною документацією не передбачалося надання окремо документів на осіб, які підписали кошторисну частину пропозиції. Пунктом 3.1 Розділу 3 ТД передбачено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі. У складі пропозиції вказаного учасника міститься протокол загальних зборів від 24.06.2020 № 54, у якому відсутні персональні дані Руденко С.І., оскільки відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. За наданою інформацією щодо міста, району, вулиці, номеру будинку та квартири проживання ідентифікувати особу не можливо. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції та пропозиція якого була нижчою від пропозиції переможця на 1 489 314,58 грн чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. Також, за результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» з підстав, зазначених у протоколі розгляду. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», вказаних у протоколі засідання від 06.07.2020 № 126, встановлено, що згідно з пунктом 3.1 Розділу 3 ТД учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі – не надав лист-згоду на обробку персональних даних на посадову особу банку-гаранта Губанову І.П., персональні дані якої зазначені в довіреності, наданої банком та подані Учасником у складі тендерної пропозиції. Однак, пунктом 3.2. розділу 3 ТД встановлена вимога щодо надання документу, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії; копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» міститься банківська гарантія, яка повністю відповідає вимогам, встановленим у п. 3.2. розділу 3 ТД. Також, слід зазначити, що Замовником в вимогах щодо надання банківської гарантії окремо не вимагалось надання листа-згоди від уповноваженої відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, тому учасником дотримані вимоги в цій частині. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», вказаних у протоколі засідання від 06.07.2020 № 126, встановлено, що згідно з пунктом 3.6 розділу ІІІ ТД у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію діючого договору на захоронення відходів. Аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» міститься договір від 15.06.2020 про надання послуг на прийняття та утилізацію будівельних відходів зі строком дії до 31.12.2021 року, чим виконано вимоги п. 3.6 Розділу 3 ТД. Також, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», вказаних у протоколі засідання від 06.07.2020 № 126, встановлено, що згідно пунктом 3.1 розділу ІІІ ТД щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції передбачено, надання документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів). Аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» міститься наказ № 7-К про призначення директора, в якому відсутня дата, що згідно з п. 3.1 розділу ІІІ відноситься до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції та пропозиція якого була нижчою від пропозиції переможця на 1 567 217,06 грн, чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, а саме : Замовником згідно з пунктом 2.1 вимагалось надання на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не менше одного сканованого оригіналу або належним чином завіреної копії договору, зазначеного у інформаційні довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Однак, в складі пропозицій Переможця відсутня додаткова угода № 1 до аналогічного договору від 23.09.2019 № 67, наданого в складі пропозиції Переможця, чим не дотримано вимоги п. 2.1 розділу ІІІ ТД. Пунктом 3.1 Розділу 3 ТД передбачено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі. Однак, в складі пропозиції Переможця містяться особисті дані осіб Толстих Д.І., Щербицький О.О., Вигнан А.В., Петровський В.О., щодо яких не надано листи згоди, чим не дотримано вимоги п. 3.1 Розділу 3 ТД. Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна інвестиційна компанія компанія «Новобуд»» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 27.08.2020 08:28 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2020 08:28

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовна заява до окружного адміністративного суду міста Києва. Єдиний унікальний номер справи 640/21466/20 від 10.09.2020
Дата публікації: 11.09.2020 15:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується із висновком моніторингу про наявність порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Дата публікації звіту: 03.09.2020 09:40