• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-05-005751-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Запасні частини до компресорів МК-8». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

20 382 424.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 203 800.00 UAH
Номер: 3b9d4ef9f78c45ca919e1040f9039cf2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-04-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.09.2020 15:29 - 30.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 52 UA-2020-06-11-000226-c 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, shtokman.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 2 частини першої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Технотек», ТОВ «Енергосервіс», ТДВ «БЗ «Рема», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.06.2020 № 1001/20/041, тендерні пропозиції товариства з додатковою відповідальністю «Бориславський завод «Рема» (далі – ТДВ «БЗ «Рема»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосервіс» (далі – ТОВ «Енергосервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Технотек» (далі – ТОВ «Технотек»), вимога про усунення невідповідностей від 31.07.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.08.2020 № 1001/20/041-р-2, повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2020, договір про закупівлю товарів від 11.09.2020 № Т-71/2009000029 (далі –Договір). За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Водночас на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-05-05-005751-b не містить інформацію про місцезнаходження та категорію Замовника. Крім того, за результатами аналізу інформації та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених статтею 17 Закону, чим порушено норми пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 01.10.2020 18:08 - 17.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.10.2020 18:08

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний_позов_на_висновок ДАСУ UA-2020-06-11-000226-c
Дата публікації: 15.10.2020 18:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ АТ «Укртрансгаз» на висновок Державної аудиторської служби України від 01 жовтня 2020 року за результатами проведеного моніторингу (розпочатого відповідно до наказу від 07.09.2020 № 252) процедури закупівлі «ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів МК-8) UA-2020-06-11-000226-c)».
Дата публікації звіту: 07.10.2020 13:20