-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Р-78 Харків - Зміїв – Балаклія – Гороховатка, км 41+005 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
83 703 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 419 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 419 000.00 UAH
Номер:
d23b84a965dc42708335861f28d267b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2020 00:00
Період моніторингу:
22.09.2020 09:56 - 14.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-06-10-004913-c 10.06.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини першої статті 31, пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13.10.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.07.2020, № 7 зі змінами (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «МОСТСТРОЙКОМ» (далі - Переможець), ТОВ «Внедренческе підприємство Мост», ВАТ «Акелік Груп» договір від 14.09.20 № Т74-ХЗ БГ41/20.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-06-10-002220-a не містить інформації про місцезнаходження Замовника.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (пункт 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») Замовником встановлено вимоги, що на етапі укладання договору учасник – переможець повинен надати розрахунок «договірної ціни» за результатами аукціону, яка розраховується відповідно до пояснення, наведеному у ІІ етапі Технічного завдання Додатку № 4 ТД, та є невід’ємною частиною договору, за підписом уповноваженої особи. Договір за результатами торгів укладається після погодження Замовником «Договірної ціни». Договірну ціну учасник – переможець надає поштою або особисто за адресою Замовника, зазначених у ТД.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання договірної ціни поштою або особисто за адресою Замовника, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «МОСТСТРОЙКОМ» умовам ТД.
Відповідно до частини 4 статті 25 Закону встановлено вичерпний перелік підстав для повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Також, згідно з пунктом 2 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції, повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що в складі тендерної пропозиції Переможця міститься банківська гарантія, яка не відповідає умовам п. 2 ТД та вимогам ч. 4 ст. 25 Закону № 922-VIII, так як містить пункт відмови Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання до банку-гаранта письмового повідомлення про звільнення банку-гаранта від зобов’язань за гарантією.
Також, моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку № 2 ТД Замовника, вимагалось надання учасником на кожну одиницю техніки посвідчені відповідно до умов ТД копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Однак, Переможцем не надано в складі пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію крана 25 т , чим порушено вимоги Додатку № 2 ТД.
Відповідно до ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Таким чином, в порушення ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МОСТСТРОЙКОМ» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
16.10.2020 15:11 - 30.10.2020 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2020 15:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
№ 520/14765/2020 від 27.10.2020р.
Дата публікації:
30.10.2020 16:39