-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області
категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; визначення мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - документи викладаються українською мовою.
Торги відмінено
55 454 465.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 554 544.70 UAH
мін. крок: 1% або 554 544.70 UAH
Номер:
2120aad3eb2e44709f192f1321d08f9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-30-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2021 00:00
Період моніторингу:
30.06.2021 14:37 - 22.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 № 418
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №418
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-10-002269-c від 10.06.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, встановлено порушення пункту 8 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 22 статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відмінити тендер згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.07.2021 та від 09.07.2021.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 02.06.2020 №71 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Луцька ДПМК (далі – ТОВ Луцька ДПМК), тендерну пропозицію приватного підприємства «РОСТРАНС» (далі ПП "РОСТРАНС"), тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" (далі ТОВ «ШЛЯХОВИК –Т») , тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАНКО», (далі – ТОВ ДАНКО), відповіді замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 08.07.2021 та від 14.08.2021.
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органу оскарження.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також Замовник на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону не вніс до оголошення інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Моніторингом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що інформація про виконання рішення органу оскарження від 09.10.2020 № 19050 внесена замовником в електронну систему 10.11.2020, тобто на 32-й день, чим порушено терміни виконання рішень органу оскарження, встановлені вимогами пункту 22 статті 18 Закону.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.07.2021 про надання пояснень, Замовником 08.07.2021 надано відповідь з відсутністю обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі чим не дотримано пунктів 22 та 23 Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі), з урахуванням наказу Уповноваженого органу з питань державних закупівель «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимогу що до надання Замовником у складі пропозиції: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Технічному завданню» до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
-договірною ціною
-локальними кошторисами
-підсумковою відомістю ресурсів».
Разом з тим, пунктом 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена Замовником вимога щодо включення до ціни пропозиції учасників, за умови динамічної договірної ціни (пункт 1 розділу 5 тендерної документації), коштів на покриття ризиків, не відповідає пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Щодо коштів на покриття ризиків (п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013): «- за твердої договірної ціни – як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується».
Таким чином, Замовником складено тендерну документацію з недотриманням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання виконання рішення Антимонопольного комітету, як органу оскарження встановлено наступне: у електронній системі закупівель відсутня інформація про виконання рішення органу оскарження від 03.03.2021 № 4090. У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.07.2021 Замовником 14.07.2021 було надано пояснення, що дане рішення є предметом оскарження до Окружного Адміністративного суду м. Києва додана Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі від 02.04.2021 № 640/7436/21.
Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK -1-13) не підтверджено.
Період усунення порушень:
26.07.2021 15:18 - 10.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2021 15:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником опрацьовано висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 26 липня 2021 на засіданні тендерного комітету, де прийнято рішення про відміну процедуру відкритих торгів щодо предмету закупівлі за № UA-2020-06-10-002269-c - «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області», з підстави, що передбачена частиною 2 статті 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень, які неможливо усунути ( перелік порушень, передбачені у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 26 липня 2021)
Дата публікації звіту:
27.07.2021 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
d6a5c0b99f7f4aaf96b838d1a46e2378
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.07.2021 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости-Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області (код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-06-10-002269-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b5da4f4585ad4c35bac170eebeb77e00
Назва:
Надання пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
08.07.2021 16:44
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості визначено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного висновку на об‘єкт, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів.
Закупівля «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости-Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області» (код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) була оголошена 10.06.2020 року.
На момент оголошення вказаної процедури закупівлі розміщення жодних обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не вимагалось, оскільки Постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266 набрала чинності лише 19.12.2020 року, згідно якої й було внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710):
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Номер:
6a35c7d8316e46739a7d3ed7cf52e971
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2021 13:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости-Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області (код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-06-10-002269-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином Державним підприємством "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області" виконане рішення Антимонопольного комітету України № № 4090 -р/пк-пз від 03.03.2021?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
66882654f9ff4305a98e8c8639e20ec5
Назва:
Надання пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
14.07.2021 16:33
Опис:
Відповідно до ч.23 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Згідно з п.30 ч.1 ст. 1 Закону України суб’єктом оскарження в органі оскарження є фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.Так, ТОВ «Данко» звернулось з позовом до Окружного адміністративного суду м. Києва до Антимонопольного комітету України, в якому просить: визнати протиправним та скасувати рішення Комісії та визнати протиправним і скасувати рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.03.2021 № 4090-р/пк-пз; зобов`язати Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43502576 укласти договір підряду про закупівлю робіт з переможцем з конкурентних процедур, у формі відкритих торгів. 02 квітня 2021 року вищенаведену позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.
З метою дотримання норм закону та права учасників на оскарженя, Замовником було відкладено виконання рішення АМКУ до моменту ухвалення рішення по справі. Крім того, у зв’язку з відсутністю технічної можливості в електронній системі закупівель щодо надання Замовником пояснення стосовно виконання рішення АМКУ, Замовник завантажив ухвалу про відкриття провадження у поле «Документи подані замовником» до скарги від 03.03.2021 № 4090-р/пк-пз (файли:1.Fwd_ ухвала спрощ.+ поз.мат. №640_7436_21 Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області.zip 2.Ухвала скан вх.pdf). Відповідний документ(ухвалу про відкриття провадження ) додаємо до запиту про надання пояснень.