• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області

категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; визначення мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - документи викладаються українською мовою.

Торги відмінено

55 454 465.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 554 544.70 UAH
Номер: 2120aad3eb2e44709f192f1321d08f9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-30-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.06.2021 14:37 - 22.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2021 № 418 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.06.2021 №418 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-10-002269-c від 10.06.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 844-88-69, duhnevicho@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, встановлено порушення пункту 8 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відмінити тендер згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.07.2021 та від 09.07.2021. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням тендерного комітету від 02.06.2020 №71 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Луцька ДПМК (далі – ТОВ Луцька ДПМК), тендерну пропозицію приватного підприємства «РОСТРАНС» (далі ПП "РОСТРАНС"), тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" (далі ТОВ «ШЛЯХОВИК –Т») , тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАНКО», (далі – ТОВ ДАНКО), відповіді замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 08.07.2021 та від 14.08.2021. Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органу оскарження. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також Замовник на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону не вніс до оголошення інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Моніторингом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що інформація про виконання рішення органу оскарження від 09.10.2020 № 19050 внесена замовником в електронну систему 10.11.2020, тобто на 32-й день, чим порушено терміни виконання рішень органу оскарження, встановлені вимогами пункту 22 статті 18 Закону. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.07.2021 про надання пояснень, Замовником 08.07.2021 надано відповідь з відсутністю обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі чим не дотримано пунктів 22 та 23 Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі), з урахуванням наказу Уповноваженого органу з питань державних закупівель «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить вимогу що до надання Замовником у складі пропозиції: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Технічному завданню» до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: -договірною ціною -локальними кошторисами -підсумковою відомістю ресурсів». Разом з тим, пунктом 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена Замовником вимога щодо включення до ціни пропозиції учасників, за умови динамічної договірної ціни (пункт 1 розділу 5 тендерної документації), коштів на покриття ризиків, не відповідає пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293. Пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Щодо коштів на покриття ризиків (п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013): «- за твердої договірної ціни – як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується». Таким чином, Замовником складено тендерну документацію з недотриманням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання виконання рішення Антимонопольного комітету, як органу оскарження встановлено наступне: у електронній системі закупівель відсутня інформація про виконання рішення органу оскарження від 03.03.2021 № 4090. У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.07.2021 Замовником 14.07.2021 було надано пояснення, що дане рішення є предметом оскарження до Окружного Адміністративного суду м. Києва додана Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі від 02.04.2021 № 640/7436/21. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK -1-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 26.07.2021 15:18 - 10.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2021 15:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником опрацьовано висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 26 липня 2021 на засіданні тендерного комітету, де прийнято рішення про відміну процедуру відкритих торгів щодо предмету закупівлі за № UA-2020-06-10-002269-c - «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області», з підстави, що передбачена частиною 2 статті 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень, які неможливо усунути ( перелік порушень, передбачені у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 26 липня 2021)
Дата публікації звіту: 27.07.2021 10:45

Запити/Пояснення