• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт відділення екстренної та невідкладної допомоги КНП "ПЦМЛ" по вул.Київська, 56 у м.Прилуки Чернігівськох області (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)”

Завершена

7 200 982.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 004.91 UAH
Номер: a4fbd36c87634752bc31bd8e27647d40
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 23.07.2020 15:48 - 14.08.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.07.2020 № 44 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 23.07.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-06-09-002264-a 09.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-4_1
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва міської ради м. Прилуки Чернігівської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.06.2020 (далі – тендерна документація), запит щодо надання роз’яснень змісту тендерної документації та відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «ЮНІКОМ» (далі – ТОВ «Фірма «ЮНІКОМ»), приватного підприємства «ВАНТАРУС» (далі – ПП «ВАНТАРАУС»), протоколи засідань тендерного комітету від 02.07.2020 № 49, від 09.07.2020 №50, повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 02.07.2020 № 49 відхилено пропозицію учасника ТОВ «Фірма «ЮНІКОМ». Протоколом засідання тендерного комітету від 09.07.2020 № 50, який оприлюднено в електронній системі закупівель 10.07.2020, ПП «ВАНТАРАУС» визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. У ході аналізу питання дотримання строків розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною порушень не встановлено, у зв’язку з чим ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-4_1: «Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою відкриті торги» не підтверджена.
Період усунення порушень: 29.07.2020 12:55 - 04.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2020 12:55