-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам`яне марки ДГ (13-100), Г (Г2) (13-50), АМ (13-25)
Завершена
2 285 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 427.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 427.50 UAH
Номер:
a3277b303fc74d97aaf5d3829559f6d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-17-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
17.07.2020 16:17 - 08.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-06-09-004468-b 09.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої та пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ПП «Лідер Актив», виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 22.06.2020 № 55, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Лідер Актив» (далі – ПП «Лідер Актив»), протокол засідання тендерного комітету від 17.07.2020 № 85, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 03.07.2020 № 13031-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався
За результатами моніторингу установлено, що на порушення частини першої статті 4 Закону Замовник оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів вугілля кам`яного марки ДГ (13-100), Г (Г2) (13-50), АМ (13-25) не у відповідності до річного плану, в якому зазначено закупівля вугілля кам`яного марки ДГ (13-100), АМ (13-25).
Також установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план на 2020 рік закупівель UA-P-2020-06-09-004191-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника та код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ).
Крім того, установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій (01.07.2020), чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону
Період усунення порушень:
05.08.2020 19:14 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2020 19:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виявлені за результатами моніторингу закупівлі UA-P-2020-06-09-004191-b порушення пояснюю наступне.
Порушення усунено, до річного плану закупівлі внесено відповідні зміни та новий план закупівлі вугілля кам`яного марки ДГ (13-100), Г (Г2) (13-50), АМ (13-25) дооприлюднено у системі.
Що стосується порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону, то у подальшому будуть враховано зазначені зауваження та вжито заходів щодо недопущення подібних порушень у роботі.
Щодо не зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, то дану інформацію оприлюднено на електронному майданчику процедури закупівлі, на яку є посилання у тендерній документації. Зазначене не вплинуло на проведення самої процедури закупівлі вугілля кам’яного та можливості прийняти участь у відкритих торгах всіх бажаючих.
Дата публікації звіту:
12.08.2020 15:17