-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зовнішнього огородження підстанції Дніпровської ЕС Інв. № 23/5800/05/31200, Інв. № 11/5800/01/30007, Інв. № 24/5800/04/31576, Інв. № 26/5800/02/11042, Інв. № 25/5800/03/41430, Інв.№ 3/5800/03/41016, Інв. № 13/5800/02/60578, Інв.№ 15/5800/08/8226,Інв.№ 18/5800/02/108000, Інв.№ 7/5800/03/30533, Інв. № 21/5800/17/91459 Виконання додаткових робіт 45454000-4 Реконструкція
Завершена
17 248 086.46
UAH з ПДВ
Номер:
7cd7fbb9c70e4f1592075617a3fcb7aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-23-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2020 00:00
Період моніторингу:
23.09.2020 11:18 - 16.10.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-06-09-001158-c 09.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтень 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, протокольне рішення щодо визначення переможця переговорної процедури № 062/20-КО від 09.06.2020, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2020, договір від 23.06.2020 № 01-090345-20, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 02.10.2020.
Період усунення порушень:
16.10.2020 18:22 - 22.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.10.2020 18:22
Запити/Пояснення
Номер:
9dbe7b9b36714dab9f58dec1ef5592ef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2020 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції зовнішнього огородження підстанції Дніпровської ЕСС Інв. № 23/5800/05/31200, Інв. № 11/5800/01/30007, Інв. № 24/5800/04/31576, Інв. № 26/5800/02/11042, Інв. № 25/5800/03/41430, Інв.№ 3/5800/03/41016, Інв. № 13/5800/02/60578, Інв.№ 15/5800/08/8226,Інв.№ 18/5800/02/108000, Інв. № 7/5800/03/30533, Інв. № 21/5800/17/91459 Виконання додаткових робіт 45454000-45454000-4 Реконструкція (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-09-001158-с) постала потреба в отриманні пояснень з питання: з яких причин замовником було обрано переговорну процедуру з підстави виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, якщо загальна вартість робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d67b2f9beaf74a168c395ecb9fd876ab
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.10.2020 12:08
Опис:
Умовами основного договору від 12.11.2018 року №04-4/2832-18, а саме абзацом третім пункту 1.1 встановлено «Реконструкція включає виконання проектних робіт і передача Замовнику у власність їх результату, виконання будівельних робіт і передача Замовником їх результату (закінчені роботи), в тому числі … результат проектних робіт за Договором - розроблена та оформлена згідно з вимогами Договору та чинного законодавства України проектна документація, щодо якої Підрядник отримав позитивний висновок експертної організації.
проектна документація передається Підрядником разом із оригінальним примірником письмового звіту експертної організації, наданого за результатами проведеної експертизи цієї документації, який містить позитивний відгук (далі – Експертний звіт)».
Департаментом будівництва НЕК «Укренерго» з метою завершення реалізації проекту: «Реконструкція зовнішнього огородження підстанції Дніпровської ЕС Інв. № 23/5800/05/31200, Інв. № 11/5800/01/30007, Інв. № 24/5800/04/31576, Інв. № 26/5800/02/11042, Інв. № 25/5800/03/41430, Інв. № 3/5800/03/41016, Інв. № 13/5800/02/60578, Інв. № 15/5800/08/8226, Інв. № 18/5800/02/108000, Інв. № 7/5800/03/30533, Інв. № 21/5800/17/91459» подано внесення змін до річного плану/додатку до річного плану НЕК «Укренерго» на 2020 рік, та проведення закупівлі додаткових робіт, які виникли в ході виконання умовами Договору від 12.11.2018 №04-4/2832-18.
Відповідно до наданих документів встановлено, що в процесі реалізації Договору від 12.11.2018 р. № 04-4/2832-18 укладеного із ПП «Енерго-Акумулятор» (на виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зовнішнього огородження підстанції Дніпровської ЕС Інв. № 23/5800/05/31200, Інв. № 11/5800/01/30007, Інв. № 24/5800/04/31576,Інв. № 26/5800/02/11042,Інв. № 25/5800/03/41430, Інв. № 3/5800/03/41016,Інв. № 13/5800/02/60578,Інв. № 15/5800/08/8226, Інв. № 18/5800/02/108000, Інв. № 7/5800/03/30533, Інв. № 21/5800/17/91459 45454000-4 Реконструкція), Підрядником, на підставі завдання Замовника на коригування проектної документації виконано коригування проектної документацій, та отримано Експертні звіти №25992 від 26.12.2019 р., №25993 від 26.12.2019 р., №25994 від 26.12.2019 р., №25995 від 26.12.2019 р., №25996 від 26.12.2019 р., №25997 від 26.12.2019 р., №25998 від 26.12.2019 р., №25999 від 26.12.2019 р., №25600 від 26.12.2019 р., №25601 від 26.12.2019 р., №25602 від 26.12.2019 р.
Як наслідок, виникла необхідність виконання додаткових обсягів робіт на об’єкті не включених у склад первісної робочої документації та відсутніх в основному Договорі від 12.11.2018 №04-4/2832-18.
Вимогами пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;
Вищезазначені обставини стали підставою для проведення переговорної процедури закупівлі із учасником ПП «Енерго-Акумулятор» який є виконавцем основних робіт (проектних та будівельних) за Договором від 12.11.2018 №04-4/2832-18.