• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне (мультемедійний комплекс (у складі проектор,інтерактивна дошка, ноутбук) багатофункціональний пристрій (прінтер, сканер, копір) ,ноутбук.

Завершена

324 687.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 246.87 UAH
Номер: 09fda21ec84d4cce839a0ee9601a90d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 21.07.2020 10:43 - 12.08.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.07.2020 №27 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.07.2020 №27 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-06-09-002191-b 09.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 50) 519-20-18, zomenko2708@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31, частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозицій переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Білопільської районної державної адміністрації Сумської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 09.06.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМЕНС» (далі – ТОВ «ЕМЕНС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2020 № 19, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 02.07.2020, договір від 15.07.2020 № 150. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-09-002117-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, Замовник у додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону, за примірною формою, згідно якої учасники повинні підтвердити відсутність підстав, визначених пунктами 13,8,3,5 та 6 частини першої статті 17 Закону (при цьому підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону не вимагається), чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону, якою, зокрема, визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою цієї статті. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленими замовником в додатку 4 до тендерної документації. Пунктом 3 розділу «Додаткові вимоги» додатку 4 тендерної документації вимагалося надання в складі тендерних пропозицій учасників висновку СЕС, декларації про відповідність, сертифікату відповідності, виданих на території України, на інтерактивні дошки, дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. При цьому, учасником ТОВ «ЕМЕНС» у складі тендерної пропозиції надано не дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій (26 червня 2020р.) сертифікат відповідності на інтерактивні дошки за №UA0.YT.072510-19, термін дії якого завершився 24.06.2020 року, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу «Додаткові вимоги» додатку 4 тендерної документації Замовника. Сертифікат відповідності на інтерактивні дошки згідно умов тендерної документації не є документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та не є документом, що надається на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Однак Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31, частини шістнадцятої статті 29 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕМЕНС» як таку, що не відповідає іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації, розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, та після надання учасником відповідного сертифікату визначив ТОВ «ЕМЕНС» переможцем торгів, з яким уклав договір від 15.07.2020 №150 на суму 312 240,00 гривень.
Період усунення порушень: 24.07.2020 14:07 - 08.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2020 14:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З неможливітю усунення порушень,договір розірвано.
Дата публікації звіту: 27.07.2020 11:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 28.07.2020 08:18