• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015: 44140000-3 - ПРОДУКЦІЯ, ПОВ’ЯЗАНА З КОНСТРУКЦІЙНИМИ МАТЕРІАЛАМИ (ТРУБИ НАПІРНІ З ПОЛІЕТИЛЕНУ ДЛЯ ПОДАЧІ ХОЛОДНОЇ ВОДИ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Завершена

4 980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 900.00 UAH
Номер: 3b18a27a677e42f298e78f7a563d63d6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-03-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.09.2020 15:23 - 30.09.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2020-06-09-001434-b 09.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНВЕСТБУД ОДЕСА», ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ», ТОВ «МП АВТОР», ТОВ «ЄВРОФЕШНГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.04.2020) та внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору, умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської Ради, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом тендерного комітету від 22.07.2020, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 30.06.2020, відповідь Замовника на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 01.07.2020, вимога про усунення порушення в тендерній документації від 30.06.2020, роз’яснення Замовника на вимогу про усунення порушення в тендерній документації від 01.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТБУД ОДЕСА» (далі – ТОВ «ІНВЕСТБУД ОДЕСА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТАЛПЛАСТ» (далі - ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельний дім «ЄВРОТРУБПЛАСТ» (далі - ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МП АВТОР» (далі - ТОВ «МП АВТОР»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОФЕШНГРУП» (далі - ТОВ «ЄВРОФЕШНГРУП»), протоколи засідань тендерного комітету від 22.07.2020 від 26.07.2020, від 01.09.2020, від 03.09.2020 та від 08.09.2020, повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2020, договір про закупівлю від 21.09.2020 № 259Т.
Період усунення порушень: 24.09.2020 17:36 - 30.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.09.2020 17:36