-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Торги відмінено
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 450.00 UAH
Номер:
329e78293505494bbfde628c54f23cac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-10-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2020 00:00
Період моніторингу:
10.06.2020 15:55 - 02.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2020 Одеса № 178
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 10.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.06.2020 № 178
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
1. UA-2020-06-05-004211-c 05.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу установлено порушення норм пунктів 2, 14 частини другої статті 22 Закону, частини третьої та шостої статті 17 Закону, частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту другого Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, а в разі неможливості, здійснити заходи, передбачені пунктом другим частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020
(далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зеленогірської селищної ради Любашівського району Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету Замовника від 21.01.2020 № 4.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 3 Додатку 2 до ТД зазначив, що документи на підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону подаються учасником-переможцем торгів в електронному вигляді у термін, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (ст. 14 Закону) у разі, якщо така опція реалізована на електронному майданчику, де відбувається процедура закупівлі. У разі відсутності такої опції на майданчику з технічних причин, такі документи надсилаються учасником-переможцем торгів на адресу замовника у термін, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Однак, на порушення частини третьої та шостої статті 17 Закону Замовником додатково встановлено вимогу про надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, а саме: такі документи надсилаються учасником-переможцем торгів на адресу замовника у термін, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД не встановлено вимог щодо підтвердження учасником процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 1 розділу IV ТД Замовником зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається автоматично системою Prozorro.
Відповідно до пункту 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Та, водночас, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовником у тендерній документації не зазначено відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Також за результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів.
На підставі викладеного виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-3_1 було підтверджено.
Однак, в ході проведення моніторингу закупівлі Замовником 11.06.2020 було накладено кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень:
12.06.2020 16:36 - 27.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2020 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу встановлено, що порушено вимоги частини третьої статті 12 Закону, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу другого пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) в частині не накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів. В результаті не можливості усунення порушень та згідно статті 32 пункту 1 підпункту 2 торги відміняємо.
Дата публікації звіту:
19.06.2020 13:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
22.06.2020 15:13