-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-16 Під’їзд до м. Первомайська на ділянці км 0+000 - км 8+200 у Луганській області.
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-16 Під’їзд до м. Первомайська на ділянці км 0+000 - км 8+200 у Луганській області.
Завершена
226 463 922.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 132 319.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 132 319.61 UAH
Номер:
1d56f93c9dd94ee3b3627442d5c0e62f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2020 00:00
Період моніторингу:
30.09.2020 14:20 - 23.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2020 №59
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочатимоніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.09.2020 № 59
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
6. UA-2020-06-05-001231-a 05.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.06.2020 (зі змінами від 29.07.2020), звернення з вимогою щодо усунення порушення від 24.06.2020, відповідь Замовника на звернення від 26.06.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі колегія АМКУ) від 21.07.2020 №14034-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», товариства з обмеженою відповідальністю «Славдорстрой» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 19.08.2020, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2020, договір про закупівлю від 01.09.2020 №25-2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
Відповідно пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, Замовник в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати автоматичного розкриття електронною системою закупівель частин тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, чим порушив вимогу пункту 11 частини другої статті 22 Закону, в частині встановлення дати відліку строку дії тендерної пропозиції.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-5_2) не підтверджені.
Період усунення порушень:
21.10.2020 15:43 - 04.11.2020 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2020 15:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За висновками моніторингу що здійснювався за наказом начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 30.09.2020 № 59 вбачається наступні порушення приписів Закону України «Про публічні закупівлі» :
1. Порушення вимог абзацу 8 частини 2 статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2020-06-05-001231-a не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції).
2. Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій .
3. Замовник в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати автоматичного розкриття електронною системою закупівель частин тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, чим порушив вимогу пункту 11 частини другої статті 22 Закону, в частині встановлення дати відліку строку дії тендерної пропозиції.
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
З зазначеними порушеннями та вимогами Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницької області щодо їх усунення Замовник закупівлі - Служба автомобільних доріг у Луганській області не згодна з наступних підстав.
З першого та другого питання заперечення Служби базуються на наступному:
Електронна форма оголошення на електронному майданчику SmartTender, що є авторизованим електронним майданчиком, не передбачає окремого електронного поля для внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Щодо пункту 9 частини другої статті 21 Закону, розмір та вид забезпечення тендерної пропозиції відображені в оголошенні, а умови надання забезпечення викладені в тендерній документації, яка є частиною оголошення.
Слід зазначити що особливості підготовки тендерної документації щодо мови підготовки тендерної документації та умов надання забезпечення тендерних пропозицій і Замовник врегулював у Тендерній документації (п.7 Р.І «Загальні положення», та п.2 Р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) відповідно до п.п.13.та п. п. 15 п.2,ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскілки зазначений майданчик не містить відповідних полів у оголошенні Замовник для забезпечення публічності та відкритості, керуючись п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» безоплатно розмістив Тендерну документацію разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив приписи п.8 та п. 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим не позбавив можливості Учасників ознайомитися із усіма умовами закупівлі та не виключив їх обов’язку дотримуватися умов закупівлі у оголошенні в частині мови підготовки тендерних документів та умов надання тендерного забезпечення.
З третього питання заперечення Служби базуються на наступному:
Орган моніторингу зазначає, що відповідно пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, Замовник в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати автоматичного розкриття електронною системою закупівель частин тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, чим порушив вимогу пункту 11 частини другої статті 22 Закону, в частині встановлення дати відліку строку дії тендерної пропозиції.
Слід зазначити що Замовник закупівлі у п. 2 (Забезпечення тендерної пропозиції) Р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (29 липня 2020 11:50 Нова редакція ТД ПСР Т-13-16.docx) зазначив що – «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж 90 днів від кінцевої дати подання тендерних пропозицій», а тому, строк що зазначений у п. 4 Р.ІІІ – вказаний некоректно. Оскільки п. 2 (Забезпечення тендерної пропозиції) Р. ІІІ охоплює, в тому числі і порядок підготовки тендерного забезпечення та строк її дії, слід вважати його правильним. Оскільки за означеним пунктом тендерної документації є відповідне формулювання норми закону, Служба не вбачає наявність порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону № 922 (в редакції ЗУ № 114).
Разом з тим, відповідно до вищезазначеного, Служба дякує за виявлену Вами невідповідність при підготовці Замовником тендерної документації.
Дата публікації звіту:
27.10.2020 16:38