• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з переплануванням приймального відділення КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги

Завершена

13 023 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 117.00 UAH
Номер: 0a2c96de56ed406d9e3d852d90bc5c43
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-28-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 03.08.2020 10:25 - 26.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 31.07.2020 № 45 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 27.07.2020 № 003100-040001/2800-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 31.07.2020 №45 Витяг з переліку процедур закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-06-05-001144-a, 05/06/2020 , виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (на виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 27.07.2020 № 003100-040001/2800-2020) Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 99) 678-30-63, gaborakdasy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону; пункту 3 частини другої статті 22 Закону; пункту 11 частини 2 статті 22 Закону; пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 04.06.2020 б/н (далі – тендерна документація); вимога учасника про усунення порушень та відповідь замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель; тендерні пропозиції ФОП Крайниковець В.Ю., ТОВ «БК ГЕФЕСТ», ПП «Альфабудсервіс», ПП «УкрПромБуд-Б»; протоколи засідань тендерного комітету замовника від 26.06.2020 № 7, від 03.07.2020 № 8, від 07.07.2020 № 9, від 13.07.2020 № 10, від 14.07.2020 № 11, від 17.07.2020 № 12; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт за державні кошти від 29.07.2020 № 164 на суму 12420756,79 гривень. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що замовником в тендерній документації вказано «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати розкриття тендерних пропозицій.» (пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації, додаток 6 до тендерної документації). В той же час, згідно норм пункту 11 частини 2 статті 22 Закону відлік строку дії тендерної пропозиції починається із дати подання тендерних пропозицій. Отже, зміст тендерної документації замовника суперечить вищевказаній нормі Закону. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації вживаються вирази «документація конкурсних торгів», «пропозиції конкурсних торгів», «ціна пропозиції конкурсних торгів», «протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів», «дата розкриття пропозицій конкурсних торгів». При цьому, вказані поняття визначались Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації вказано «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично визначається електронною системою закупівель.» (пункт 1 розділу IV тендерної документації). В той же час, згідно норм пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Отже, зміст пункту 1 розділу IV тендерної документації замовника суперечить вищевказаній нормі Закону. Необхідно зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій, відображений в оголошенні про проведення відкритих торгів, що не спростовує вищевикладеного порушення Закону при складанні тендерної документації. Моніторингом установлено, що замовник в тендерній документації вказує: «Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.» (пункт 1 розділу V тендерної документації). В той же час, стаття 28 Закону не містить вказаної норми, з огляду, що вичерпний перелік критеріїв та методика оцінки наведені в статті 29 Закону. Моніторингом установлено, що замовник в тендерній документації зазначає про істотні умови договору, посилаючись на вимоги статей 36 та 37 Закону (пункт 4 розділу VI тендерної документації). В той же час, статті 36 та 37 Закону не регламентують істотні умови договору, з огляду, що відомості щодо істотних умов договору наведені в статті 41 Закону. Вказане свідчить, що тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом встановлено, що замовником в тендерній документації (додаток 1 до тендерної документації) здійснюється посилання на Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII. При цьому, вищевказаний Закон визнано таким, що втратив чинність на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX. Також, замовником в тендерній документації (додаток 1 до тендерної документації) здійснюється посилання на Указ Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року. Поряд з цим, Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» вищевказаний Указ визнано таким, що втратив чинність. Зазначене не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом закупівлі установлено, що технічне завдання тендерної документації замовника (додаток 2 до тендерної документації) не містить відомості ресурсів та відомості обсягів робіт, що унеможливлює для учасника обрахунок ціни тендерної пропозиції. Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), на що вказують норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Водночас, для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, про що свідчать норми пункту 6.2 розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Враховуючи вищевикладені норми законодавства, у технічному завданні тендерної документації мають міститись відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї. З урахуванням вказаного, тендерна документація замовника не відповідає нормам пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом установлено, що в пункті 3.3 розділу ІІІ проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) визначено, що «Ціна договору залишається незмінною, крім випадків, передбачених нормами п.п. 6.3.2.2. ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», Загальними умовами укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та випадків, визначених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час, стаття 36 Закону не містить переліку змін умов договору про закупівлю, з огляду, що вичерпний перелік змін умов договору про закупівлю наведений в статті 41 Закону. Отже, вищезазначене щодо тендерної документації замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Окрім зазначеного, моніторингом питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що замовник відобразив у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформацію про умови оплати договору – пiсляоплата 10 робочих днів. При цьому, умови тендерної документації (додаток 4 «Проект договору» пункт 7.2), затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 04.06.2020 б/н передбачають умову попередньої оплати. З огляду, що інформація форми оголошення про проведення відкритих торгів не узгоджується з тендерною документацією, не дотримано вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490). Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель пропозиції для участі у торгах подавали наступні учасники: ФОП Крайниковець В.Ю., ТОВ «БК ГЕФЕСТ», ПП «Альфабудсервіс», ПП «УкрПромБуд-Б». За результатами моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників ФОП Крайниковець В.Ю., ТОВ «БК ГЕФЕСТ», ПП «Альфабудсервіс» були відхилені замовником за наявності документальних підстав, про що свідчать протоколи засідань тендерного комітету замовника від 26.06.2020 № 7, від 13.07.2020 № 10, від 14.07.2020 № 11. Враховуючи викладене, ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-13-1: «Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі робіт, крім переможця» не підтверджена. Моніторингом питання наявності підстав для відміни торгів встановлено, що в порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель та уклав договір про закупівлю робіт за державні кошти від 29.07.2020 № 164.
Період усунення порушень: 25.08.2020 15:01 - 09.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.08.2020 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник надає заперечення щодо закупівлі за номером UA-2020-06-05-001144-a "Капітальний ремонт з переплануванням приймального відділення КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги
Дата публікації звіту: 28.08.2020 17:11