• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

5 891 666.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 458.33 UAH
Номер: a881169f9f70496ea729e937153e3765
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-27-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.08.2020 08:36 - 02.09.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2020 № 133 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 07.08.2020 № 133 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2020-06-05-001246-c 05.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимогам частини першої статті 31, пункту п’ятого частини першої статті 5, пункту 1 частини 2 статті 4, статті 22, частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, своєчасності укладання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01.09.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.05.2020 № 90 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Інноваційні санаційні технології» (далі - Переможець), ТОВ «Будівельна компанія «Ново-Буд», ТОВ «Натеко енерго монтаж», ТОВ «Імест-Плюс», ТОВ «Спецінжиніринг постач», договір від 17.07.2020 № 1475, пояснення Замовника. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-05-20-001187-a не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником 05 червня 2020 року, чим порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Спецінжиніринг постач» з підстав, зазначених у протоколі розгляду. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Спецінжиніринг постач», вказаних у протоколі засідання від 25.06.2020 № 94, встановлено, що учасником не надано сертифікат відповідності на спец. техніку, а саме: автоматизований комплекс для відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, та сертифікат на матеріал який планується використовуватись (критерій: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Однак, аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що ТД не вимагалось надання будь-яких сертифікатів відповідності на спец техніку та матеріали. Таким чином, учасником ТОВ «Спецінжиніринг постач» дотримано вимоги в цій частині. Також, згідно з протоколом засідання від 25.06.2020 № 94, підставою для відхилення ТОВ «Спецінжиніринг постач» було не надання аналогічних договорів, які підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Однак, відповідно до вимог Додатку № 1 ТД Замовником встановлено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг з поточного ремонту, чи капітального ремонту, чи реконструкції гідротехнічних споруд або мереж зливової каналізації, або водопровідних мереж методом санації. В свою чергу учасником ТОВ «Спецінжиніринг постач» надано два аналогічних договори на реконструкцію водоводу (Водопровідні роботи та влаштування водостоків) та реконструкцію мереж водопостачання по вул. Садовій (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач). Враховуючи зазначене, учасником ТОВ «Спецінжиніринг постач» дотримано вимоги в цій частині. Також, згідно з протоколом засідання від 25.06.2020 № 94, підставою для відхилення ТОВ «Спецінжиніринг постач» було надання учасником неправдивої інформації щодо кваліфікації головного інженера, який має сертифiкат курсу теоретичного i практичного горизонтального направленого бурiння, що немає відношення до методу санацiї трубопроводiв (критерiй: зазначив у тендерній пропозиції недостовiрну iнформацiю, що є суттевою при визначеннi результатiв процедури закупiвлi, яку замовником виявлено згiдно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону України). Однак, Замовником в Додатку № 1 було зазначено, що учасник може зазначити додаткову інформацію про наявність у працівників відповідної кваліфікації (досвіду) виконання робіт методом санації зовнішніх мереж. В свою чергу учасник ТОВ «Спецінжиніринг постач» додатково повідомив, що в нього є головний інженер, який має відповідну кваліфікацію та досвід виконання робіт методом санації зовнішніх мереж. Враховуючи зазначене, учасником дотримані вимоги в цій частині. Також, згідно з протоколом засідання від 25.06.2020 № 94, підставою для відхилення ТОВ «Спецінжиніринг постач» відсутність документів щодо відносин з працівниками (накази), цивільно-правові та/або трудові договори. Однак, в ТД Замовника не вимагалось надання будь-яких підтверджуючих документів щодо відносин з працівниками (накази, цивільно-правові та/або трудові договори). Враховуючи зазначене, учасником дотримані вимоги в цій частині. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Спецінжиніринг постач» з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції та пропозиція якого була нижчою від пропозиції переможця на 705 000,00 грн, чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. Також, за результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Натеко Енерго Монтаж» з підстав, зазначених у протоколі розгляду. Так, згідно з протоколом засідання від 26.06.2020 № 96, підставою для відхилення ТОВ «Натеко Енерго Монтаж» було ненадання в кошторисі устаткування, а саме: жиро уловлювач та щит силовий (критерій : наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Однак, в ТД Замовника відсутня вимога щодо наявності в учасників саме жиро уловлювача та щита силового. Таким чином, учасником ТОВ «Натеко Енерго Монтаж» дотримано вимоги в цій частині. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Натеко Енерго Монтаж», вказаних у протоколі засідання від 26.06.2020 № 96, встановлено, що учасником не надано сертифікат відповідності на спец. техніку, а саме: автоматизований комплекс для відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами, та сертифікат на матеріал який планується використовуватись (критерій: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Однак, аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що ТД не вимагалось надання будь-яких сертифікатів відповідності на спец техніку та матеріали. Таким чином, учасником ТОВ «Натеко Енерго Монтаж» дотримано вимоги в цій частині. Також, згідно з протоколом засідання від 26.06.2020 № 96, підставою для відхилення ТОВ «Натеко Енерго Монтаж» була відсутність документів щодо відносин з працівниками (накази), цивільно-правові та/або трудові договори. Однак, в ТД Замовника не вимагалось надання будь-яких підтверджуючих документів щодо відносин з працівниками (накази, цивільно-правові та/або трудові договори). Враховуючи зазначене, учасником дотримані вимоги в цій частині. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Натеко Енерго Монтаж» з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції та пропозиція якого була нижчою від пропозиції переможця на 405 000,00 грн, чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, а саме: пунктом 5.9 ТД передбачена вимога щодо надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю: 1) оригінал документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше місячної давнини; чи довідку Міністерства внутрішніх справ України отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом на сайті hsc.gov.ua, про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше місячної давнини, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та роздруковану переможцем на паперовому носієві, засвідчену підписом уповноваженої особи переможця та печаткою (в разі її використання), для надання переможцем торгів замовнику, за його адресою; 2) оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої переможцю уповноваженим органом, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику; чи довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, отриману переможцем в електронній формі, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та роздруковану переможцем на паперовому носієві, засвідчену підписом уповноваженої особи переможця та печаткою (в разі її використання). Також, згідно з пп.3 п.5.9 ТД Замовника визначено, що документи, визначені у цій частині тендерної документації, подаються переможцем торгів шляхом завантаження переможцем цих документів через електронну систему закупівель (у разі технічної можливості) та надаються переможцем торгів особисто або поштою замовнику. Однак, в складі пропозиції Переможця відсутні зазначені документи, що є порушенням вимог п. 5.9 ТД. Крім того, Замовнику через електронну систему закупівель надіслано запит про надання документів переможця торгів, які надано ТОВ «Інноваційні санаційні технології» для підтвердження відсутності підстав, визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Однак, Замовником надано документи переможця, в яких відсутні оригінал документу (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше місячної давнини; чи довідку Міністерства внутрішніх справ України отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом на сайті hsc.gov.ua, про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше місячної давнини, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та роздруковану переможцем на паперовому носієві, засвідчену підписом уповноваженої особи переможця та печаткою (в разі її використання), для надання переможцем торгів замовнику, за його адресою; та оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, виданої переможцю уповноваженим органом, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику; чи довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, отриману переможцем в електронній формі, яка повинна бути дійсною на дату її подання замовнику, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та роздруковану переможцем на паперовому носієві, засвідчену підписом уповноваженої особи переможця та печаткою (в разі її використання). Відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у разі, якщо ним не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII. Також, слід зазначити, що складі пропозиції Переможця містяться конфіденційні документи, а саме: наявність працівників, наявність машин та приміщень, договір оренди техніки, які в свою чергу, неможливо перевірити на відповідність вимогам ТД. Однак, відповідно до ч. 2 ст. 28 Закону № 922-VIII конфіденційною не може бути інформація, що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Враховуючи вищевказане, відповідно до ч.1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, в якій визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Таким чином, в порушення вимог частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як такого, що не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII та визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. За результатами процедури закупівлі між Замовником та Переможцем укладено договір від 17.07.2020 № 1475 на загальну суму 4 900 000,00 грн. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником не опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу додатки до договору від 17.07.2020 № 1475,які є його невід’ємними частинами, у термін, встановлений законодавством, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 02.09.2020 13:34 - 17.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2020 13:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації), ознайомившись з інформація висновку про наявність або відсутність порушень законодавства по закупівлі «Капітальний ремонт каналізаційних мереж Д=100-400 мм на території КНП Київської міської клінічної лікарні №3 по вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі., 5891666.7UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи; Інформація про оприлюднення: a455232ca14a40d5b4852d9b64a29dbe, 2020-06-05, застосована процедура закупівлі: відкриті торги» від 03.09.2020 року надає аргументовані заперечення по суті вищезазначеного висновку. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-05-20-001187-a не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Замовник не вбачає порушень вимоги статті 22 Закону № 922-VIII, виключно через те що «оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником 05 червня 2020 року», про що зазначається у Висновку. Замовник не вважає неправомірно відхиленою тендерну пропозицію ТОВ «Спецінжиніринг постач» з підстав, зазначених у протоколі розгляду. ТОВ «Спецінжиніринг постач» було не надання аналогічних договорів, які підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Однак, відповідно до вимог Додатку № 1 ТД Замовником встановлено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг з поточного ремонту, чи капітального ремонту, чи реконструкції гідротехнічних споруд або мереж зливової каналізації, або водопровідних мереж методом санації. В свою чергу учасником ТОВ «Спецінжиніринг постач» надано два аналогічних договори на реконструкцію водоводу (Водопровідні роботи та влаштування водостоків) та реконструкцію мереж водопостачання по вул. Садовій (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач), проте ці роботи здійснювались методом горизонтально направленого буріння, що за своєю суттю та технологічно відрізняються від методу санації. Враховуючи зазначене, Замовником правомірно було застосовано цей критерій відхилення пропозиції. Також, згідно з протоколом засідання від 25.06.2020 № 94, підставою для відхилення ТОВ «Спецінжиніринг постач» було надання учасником неправдивої інформації щодо кваліфікації головного інженера, який має сертифiкат курсу теоретичного i практичного горизонтального направленого бурiння, що немає відношення до методу санацiї трубопроводiв (критерiй: зазначив у тендерній пропозиції недостовiрну iнформацiю, що є суттевою при визначеннi результатiв процедури закупiвлi, яку замовником виявлено згiдно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону України). У висновку вказано, Замовником в Додатку № 1 було зазначено, що учасник може зазначити додаткову інформацію про наявність у працівників відповідної кваліфікації (досвіду) виконання робіт методом санації зовнішніх мереж. Натомість в Додатку 1 зазначено про необхідність подання «інформації про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації» , що не є диспозитивною нормою, як на те посилається Висновок. Враховуючи зазначене, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Спецінжиніринг постач». У висновку зазначено, що аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що ТД не вимагалось надання будь-яких сертифікатів відповідності на спец техніку та матеріали. Таким чином, учасником ТОВ «Натеко Енерго Монтаж» дотримано вимоги в цій частині. З цим Замовник неможе погодитись, адже відповідно до Додатку 1 від учасників вимагалась наявність сертифікованого автоматизованого комплексу для відновлення трубопроводів гнучкими полімерними рукавами. Враховуючи зазначене, Замовником правомірно було здійснено відхилення пропозиції ТОВ «Натеко Енерго Монтаж». ТОВ «Інноваційні санаційні технології» було надано Замовнику оригінал документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше місячної давнини, оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи в установлений законом строк. Разом з тим, повідомляємо, що на дату інформування проводиться переговорна робота з підрядною організацією щодо розірвання укладеного договору. Про результати буде повідомлено у визначені законодавством терміни.
Дата публікації звіту: 09.09.2020 13:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: договір розірвано
Дата публікації: 23.09.2020 08:11

Запити/Пояснення