• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з технічного обслуговування автономної пожежної сигналізації

Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.

Завершена

1 591 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 955.00 UAH
Номер: 683fa23eea4a4a71a0f325c6ab5cc536
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.07.2020 09:11 - 12.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.07.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.07.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-06-05-000988-b 05.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 684-68-50, 11122nn@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини одинадцятої статті 29, частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 15.06.2020 № 87) реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЕКСПЕРТ 112», ПП «ОХОРОНА-004» (далі - Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2020 б/н, від 30.06.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2020, договір від 13.07.2020 № 222. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-05-15-005574-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» умовам ТД, оскільки Переможець у складі пропозиції надав листи-відгуки від 18.10.2018 № 236 та від 16.01.2020 № 061-200.01/44 у яких не міститься інформація про відсутність претензій з боку контрагента, чим не дотримано вимоги п. п. 3.1 п. 5 Розділу ІІІ ТД. Крім того, у складі пропозиції учасника містяться аналогічні договори від 02.04.2018 № 027-ОПС та від 21.02.2019 № 02/10 вартість яких не відповідає обсягу закупівлі, чим не виконано умови п. п. 3.1 п. 5 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, Замовник на порушення частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ОХОРОНА-004» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір. Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень: 14.08.2020 11:17 - 01.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.08.2020 11:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що за результатами опрацювання Висновку управлінням освіти усунуто порушення зазначене у відповідній інформації та розірвано договір від 13.07.2020 р. № 222 між Управлінням освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та Приватним Підприємством «ОХОРОНА -004» шляхом укладання додаткової угоди №1 від 02.10.2020 р. до договору № 222 від 13.07.2020 р.
Дата публікації звіту: 05.10.2020 10:12