• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно – кошторисної документації на монтаж та установку системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, блискавкозахисту та вогнезахисту дерев’яних конструкцій в закладах загальної середньої освіти , що підпорядковані відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації

Завершена

797 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 970.00 UAH
Номер: c31b1cc9babc4b96bc7cbf932a23b395
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-21-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 21.10.2020 16:30 - 11.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.10.2020 № 67 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 21.10.2020 № 67 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-06-05-000575-с 05.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення вимог частини другої статті 4, вимог пункту 2 частини другої статті 21 Закону № 922. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення вимог частин третьої статті 17; пункти 2, 8 частини другої статті 22; пункту 31 частини першої статті 1, частини п'ятої статті 41 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення– порушень не встановлено – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України,та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон № 922), розгляд тендерної пропозиції, вимоги про усунення порушення,договір про закупівлю, додаткова угода до договору . Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації", (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ "Сучасні Системи Безпеки Бізнесу" (далі ТОВ «ССББ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.08.2020 № 8; повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 27.08.2020 № 1020-2240-64, додаткову угоду до договору від 28.08.2020 № 1. За результатами моніторингу правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що річний план (додаток) не містить інформацію про місцезнаходження Замовника та його категорію, чим порушено вимоги частини 2 статті 4 Закону № 922. Також оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922. Крім того встановлено, що Замовником, на вимогу щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення надана відповідь з перевищенням п'ятиденного терміну чим порушено вимоги частини четвертої статті 33 Закону № 922. Проведеним моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що складена Замовником тендерна документація не містить інформації про її затвердження, що є порушенням пункту 31 частини першої статті 1 Закону № 922 тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Крім того встановлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено надання підтвердження відсутності підстав учасником та не визначено способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону №922, що є порушенням вимог частини 3 статті 17 Закону №922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922. Крім того проект договору про закупівлю, наданий Замовником в складі тендерної документації не містить зазначений порядок змін його умов, що не відповідає вимогам пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922. Натомість , на порушення вимог статті 41 Закону, містить пункт, в якому зазначено, що ціна цього договору може бути змінена за взаємною згодою сторін (а саме пункт 2.2 розділу ІІ.Ціна договору) чим порушено вимоги частини 5 статті 41 Закону, якою встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону.
Період усунення порушень: 26.10.2020 15:57 - 10.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.10.2020 15:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Вінницької райдержадміністрації повідомляє, що договір про закупівлю від 27.08.2020 № 1020-2240-64 та додаткова угода до договору від 28.08.2020 № 1 виконані сторонами в повному обсязі 15.10.2020, тому виявлені порушення усунути неможливо.
Дата публікації звіту: 02.11.2020 16:23