-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно – кошторисної документації на монтаж та установку системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, блискавкозахисту та вогнезахисту дерев’яних конструкцій в закладах загальної середньої освіти , що підпорядковані відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації
Завершена
797 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 970.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 970.00 UAH
Номер:
c31b1cc9babc4b96bc7cbf932a23b395
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-21-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2020 00:00
Період моніторингу:
21.10.2020 16:30 - 11.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2020 № 67
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.10.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-05-000575-с 05.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення вимог частини другої статті 4, вимог пункту 2 частини другої статті 21 Закону № 922.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення вимог частин третьої статті 17; пункти 2, 8 частини другої статті 22; пункту 31 частини першої статті 1, частини п'ятої статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення– порушень не встановлено – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України,та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон № 922), розгляд тендерної пропозиції, вимоги про усунення порушення,договір про закупівлю, додаткова угода до договору .
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації", (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ "Сучасні Системи Безпеки Бізнесу" (далі ТОВ «ССББ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 10.08.2020 № 8; повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 27.08.2020 № 1020-2240-64, додаткову угоду до договору від 28.08.2020 № 1.
За результатами моніторингу правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що річний план (додаток) не містить інформацію про місцезнаходження Замовника та його категорію, чим порушено вимоги частини 2 статті 4 Закону № 922. Також оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922. Крім того встановлено, що Замовником, на вимогу щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення надана відповідь з перевищенням п'ятиденного терміну чим порушено вимоги частини четвертої статті 33 Закону № 922.
Проведеним моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що складена Замовником тендерна документація не містить інформації про її затвердження, що є порушенням пункту 31 частини першої статті 1 Закону № 922 тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Крім того встановлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено надання підтвердження відсутності підстав учасником та не визначено способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону №922, що є порушенням вимог частини 3 статті 17 Закону №922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922. Крім того проект договору про закупівлю, наданий Замовником в складі тендерної документації не містить зазначений порядок змін його умов, що не відповідає вимогам пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
Натомість , на порушення вимог статті 41 Закону, містить пункт, в якому зазначено, що ціна цього договору може бути змінена за взаємною згодою сторін (а саме пункт 2.2 розділу ІІ.Ціна договору) чим порушено вимоги частини 5 статті 41 Закону, якою встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону.
Період усунення порушень:
26.10.2020 15:57 - 10.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2020 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Вінницької райдержадміністрації повідомляє, що договір про закупівлю від 27.08.2020 № 1020-2240-64 та додаткова угода до договору від 28.08.2020 № 1 виконані сторонами в повному обсязі 15.10.2020, тому виявлені порушення усунути неможливо.
Дата публікації звіту:
02.11.2020 16:23