-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
1 118 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 180.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 180.00 UAH
Номер:
7b0b863da20c412b88acca75a1a1ad9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-08-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2020 00:00
Період моніторингу:
08.07.2020 16:02 - 30.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.07.2020 № 39
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 08.07.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2020-06-04-006673-b 06.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Анжела Задоянчук
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником Закону в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), дотримання порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-02-07-005829-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.06.2020 №54, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 04.06.2020, 05.06.2020, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, протокол засідання тендерного комітету від б/д, №б/д, тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОМЕЛ", повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформація та /або в документах, що подані учасником ТОВ "КОМЕЛ", документи, що подані учасником ТОВ "КОМЕЛ" протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, повідомлення про намір укласти договір від 26.06.2020, договір від 15.07.2020 №488.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-02-07-005829-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами розгляду питання дотримання замовником Закону у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМЕЛ" встановлено, що в порушення частини 16 статті 29 Закону замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або в документах, які не належать до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, та в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОМЕЛ" як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства .
Період усунення порушень:
20.07.2020 16:40 - 04.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2020 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області здійснювався моніторинг закупівлі за номером ID: UA-P-2020-02-07-005829-a, Замовник: Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький).
Згідно висновку, який було опубліковано 20.07.2020 року, встановлено, що відбулися порушення Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) «За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником Закону в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.»
З урахуванням абзацу 2 пункту 8 статті 8 надаємо відповідні пояснення та обґрунтування.
По-перше, Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) зареєстроване на авторизованому електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/.
За інформацією з особистого кабінету електронного майданчику https://zakupki.prom.ua/, вбачається, що вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону виконані у повному обсязі та відповідні порушення не мали місця.
При цьому, портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги. Державні организації-замовники оприлюднюють тендерні оголошення (а учасники аукціону беруть участь в торгах) за допомогою модулю електронного аукціону, доступ до якого вони отримують, зареєструвавшись на авторизованих електронних майданчиках. Модуль аукціону відповідає за те, щоб інформація потрапляла до центральної бази даних та оприлюднювалася на порталі та всіх інших майданчиках одночасно.
Однак на порталі prozorro.gov.ua, за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-07-005829-a, план закупівлі UA-P-2020-02-07-005829-a інформація про місцезнаходження та категорію Замовника не відображається, що пов’язано з технічною взаємодією та особливістю роботи порталу та авторизованих електронних майданчиків.
По-друге, Згідно статті 10 Конституції України, Державною мовою в Україні є українська мова.
На даний момент закупівля ID: UA-P-2020-02-07-005829-a ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) завершена.
Частиною 9 статті 12 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону)
Згідно пункту 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ДК 021:2015 : 30210000-4), протокол засідання тендерного комітету № 54 від 04.06.2020 року, вказано: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони мають бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тобто, Замовник під час проведення процедури закупівлі передбачив та визначив, що учасники повинні готувати свої тендерні пропозиції виключно українською мовою або надати відповідний переклад на українську мову.
З урахуванням викладеного, на даний момент, усунути порушення, яке пов’язане з відсутністю посилання в оголошенні про проведення відкритих торгів на мову якою повинна готуватися тендерна пропозиція – неможливо у зв’язку з тим, що відповідна закупівля завершена.
Однак, відповідне посилання на мову якою повинні складатися пропозиції учасників було зазначено у головному документі, а саме тендерній документації інформація в якій є аналогічній інформації яка зазначається в оголошенні про проведення відкритих торгів.
По-третє, Згідно п. 2 ч. 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно Вимоги про усунення порушення яке було надано учаснику, до останнього висувалися лише вимоги щодо надання документів та інформації яка зазначалася в тендерній документації у відповідності до статті 17 Закону.
Інших відомостей в тендерній документації, які не передбачені частиною 2 статті 22 Закону не зазначалося.
Учасником протягом 24 годин було надано в повній мірі усі необхідні документи та інформацію яка вимагалася.
А тому посилання на абзац 1 частини третьої статті 22 цього Закону не відповідає дійсності, оскільки Замовник не зазначав іншу інформацію та інші вимоги у тендерній документації ніж ті які передбачені частиною 2 статті 22 Закону.
Поряд з цим хочемо зазначити наступне.
Пункт 16 статті 29 Закону визначає дії Замовника якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. При цьому абзац 2 цього пункту визначає зміст повідомлення які саме необхідно усунути порушення (1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.). Третій абзац цього пункту визначає необхідну інформацію яка повинна зазначатися у повідомленні (1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.)
Тобто пункт 16 статті 29 Закону містить різного роду декілька вимог які повинен виконати Замовник при визначенні порушень та публікуванні повідомлення про виявлені невідповідності у документах поданих учасником.
Поряд з цим пункт 1 частини першої статті 31 Закону визначає підстави відхилення тендерної пропозиції якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Тобто, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника є вичерпним, досить обширним з різним складами та підставами, які є самостійними одні від одних.
Хочемо зазначити, що інших відомостей крім тих, які зазначені у частині 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не висувалося. А тому як наслідок і в повідомленні про усунення невідповідностей були зазначені лише вимоги згідно тендерної документації, зокрема критерії згідно статті 17 Закону.
З урахуванням викладеного, керуючись пунктом 8 статті 8 Закону, звертаємось до Вас з проханням роз’яснення Висновку в частині встановлення органом державного фінансового контролю, порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону та які саме конкретні порушення були допущені Замовником.
Дата публікації звіту:
24.07.2020 09:52
Запити/Пояснення
Номер:
6432a96b07824cfca8d0bda420224688
Назва:
відповідь щодо висновку по закупівлі
Дата опублікування:
24.07.2020 08:43
Опис:
Управлінням західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області здійснювався моніторинг закупівлі за номером ID: UA-P-2020-02-07-005829-a, Замовник: Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький).
Згідно висновку, який було опубліковано 20.07.2020 року, встановлено, що відбулися порушення Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) «За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником Закону в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.»
З урахуванням абзацу 2 пункту 8 статті 8 надаємо відповідні пояснення та обґрунтування.
По-перше, Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) зареєстроване на авторизованому електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/.
За інформацією з особистого кабінету електронного майданчику https://zakupki.prom.ua/, вбачається, що вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону виконані у повному обсязі та відповідні порушення не мали місця.
При цьому, портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги. Державні организації-замовники оприлюднюють тендерні оголошення (а учасники аукціону беруть участь в торгах) за допомогою модулю електронного аукціону, доступ до якого вони отримують, зареєструвавшись на авторизованих електронних майданчиках. Модуль аукціону відповідає за те, щоб інформація потрапляла до центральної бази даних та оприлюднювалася на порталі та всіх інших майданчиках одночасно.
Однак на порталі prozorro.gov.ua, за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-07-005829-a, план закупівлі UA-P-2020-02-07-005829-a інформація про місцезнаходження та категорію Замовника не відображається, що пов’язано з технічною взаємодією та особливістю роботи порталу та авторизованих електронних майданчиків.
По-друге, Згідно статті 10 Конституції України, Державною мовою в Україні є українська мова.
На даний момент закупівля ID: UA-P-2020-02-07-005829-a ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) завершена.
Частиною 9 статті 12 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону)
Згідно пункту 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ДК 021:2015 : 30210000-4), протокол засідання тендерного комітету № 54 від 04.06.2020 року, вказано: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони мають бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тобто, Замовник під час проведення процедури закупівлі передбачив та визначив, що учасники повинні готувати свої тендерні пропозиції виключно українською мовою або надати відповідний переклад на українську мову.
З урахуванням викладеного, на даний момент, усунути порушення, яке пов’язане з відсутністю посилання в оголошенні про проведення відкритих торгів на мову якою повинна готуватися тендерна пропозиція – неможливо у зв’язку з тим, що відповідна закупівля завершена.
Однак, відповідне посилання на мову якою повинні складатися пропозиції учасників було зазначено у головному документі, а саме тендерній документації інформація в якій є аналогічній інформації яка зазначається в оголошенні про проведення відкритих торгів.
По-третє, Згідно п. 2 ч. 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно Вимоги про усунення порушення яке було надано учаснику, до останнього висувалися лише вимоги щодо надання документів та інформації яка зазначалася в тендерній документації у відповідності до статті 17 Закону.
Інших відомостей в тендерній документації, які не передбачені частиною 2 статті 22 Закону не зазначалося.
Учасником протягом 24 годин було надано в повній мірі усі необхідні документи та інформацію яка вимагалася.
А тому посилання на абзац 1 частини третьої статті 22 цього Закону не відповідає дійсності, оскільки Замовник не зазначав іншу інформацію та інші вимоги у тендерній документації ніж ті які передбачені частиною 2 статті 22 Закону.
Поряд з цим хочемо зазначити наступне.
Пункт 16 статті 29 Закону визначає дії Замовника якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. При цьому абзац 2 цього пункту визначає зміст повідомлення які саме необхідно усунути порушення (1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.). Третій абзац цього пункту визначає необхідну інформацію яка повинна зазначатися у повідомленні (1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.)
Тобто пункт 16 статті 29 Закону містить різного роду декілька вимог які повинен виконати Замовник при визначенні порушень та публікуванні повідомлення про виявлені невідповідності у документах поданих учасником.
Поряд з цим пункт 1 частини першої статті 31 Закону визначає підстави відхилення тендерної пропозиції якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Тобто, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника є вичерпним, досить обширним з різним складами та підставами, які є самостійними одні від одних.
Хочемо зазначити, що інших відомостей крім тих, які зазначені у частині 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не висувалося. А тому як наслідок і в повідомленні про усунення невідповідностей були зазначені лише вимоги згідно тендерної документації, зокрема критерії згідно статті 17 Закону.
З урахуванням викладеного, керуючись пунктом 8 статті 8 Закону, звертаємось до Вас з проханням роз’яснення Висновку в частині встановлення органом державного фінансового контролю, порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону та які саме конкретні порушення були допущені Замовником.
Номер:
97145eeeaebb42e9bc489130cf89b8f2
Назва:
Щодо надання розяснень
Дата опублікування:
29.07.2020 09:00
Опис:
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.