-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста)
Категорія Замовника - Замовник загального типу, мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Завершена
30 684 166.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 153 420.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 153 420.83 UAH
Номер:
22412f67c9254cee8c48f683be54c9f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-21-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2020 00:00
Період моніторингу:
22.09.2020 09:26 - 14.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-06-04-006361-b 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення недоліків у подальшій роботі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 2 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.06.2020, б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» (далі – Переможець), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.07.2020 № 49/3, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2020, договір від 29.07.2020 № 660-Т.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Період усунення порушень:
05.10.2020 13:21 - 21.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2020 13:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради(далі-Замовник) не може погодитись з ним з наступних підстав.
Відповідно до пункту 5 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в новій редакції) (далі-Закон) веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Згідно з пунктом 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів має міститися інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути підготовлені тендерні пропозиції. З моменту вступу в дію Закону по теперішній час веб-порталом Уповноваженого органу «ProZorro» нереалізовані поля, які мають містити інформацію передбачену Законом, зокрема поле в яке можна вносити інформацію про мову, якою подаються тендерні пропозиції, та яка б автоматично відображалалася в оголошенні про проведення відкритих торгів. Тому нині відсутня технічна можливість Замовниками оприлюднення на майданчиках інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути підготовлені тендерні пропозиції. Дана ситуація виникає у всіх Замовників країни, які проводять процедури закупівлі.
Необхідно зауважити, що оголошення про проведення процедури закупівлі формується автоматично електронною системою закупівель.
З метою дотримання всіх вимог Закону, Замовником при опублікуванні процедури закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста), номер оголошення UA-2020-06-04-006361-b, інформація про мову, якою повинні бути підготовлені тендерні пропозиції зазначена в розділі «Інформація про предмет закупівлі», а саме: «мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська».
Тобто, Замовником дотримані всі вимоги Закону щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, відсутність інформації про мову не є порушенням Закону з боку Замовника, так як саме форма оголошення про проведення процедури закупівлі формується електронною системою закупівель автоматично та Замовник не може вплинути на реалізацію відповідного функціоналу веб-порталом Уповноваженого органу.
Таким чином, недопущення недоліків у подальшій роботі можливо лише в разі реалізації веб-порталом Уповноваженого органу поля для зазначення передбаченою нормою Закону інформації про мову тендерної пропозиції, при оголошенні процедури відкритих торгів буде зазначатися дана інформація в відповідному полі.
Крім того, просимо винайти можливість, як орган, що здійснює контроль за додержання вимог Законодавства у сфері публічних закупівель, з метою не допущення порушень Закону у всіх закупівлях країни, сприяти вирішенню питання дотримання веб-порталом Уповноваженого органу «ProZorro» вимог Закону.
Дата публікації звіту:
09.10.2020 17:25