• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт будівлі ДНЗ № 1 «Ясочка» в м. Помічна Добровеличківського району Кіровоградської області (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

714 082.00 UAH з ПДВ
Номер: 1a5aac531c524ee59a265fce40207b01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-26-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2020 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 26.06.2020 15:00 - 18.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.06.2020 № 40 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26.06.2020 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-04-003825-с 04.06.2020 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 337-50-53, gamkiv_87@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 03.07.2020 № 1, Замовником розірвано договір від 22.06.2020 № 24.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік, протокол засідання тендерного комітету від 04.06.2020 № 59, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.06.2020 № 24, додаткова угода від 03.07.2020 № 1, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору. За результатом моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу договір, укладений з фізичною особою - підприємцем Тищенко Андрієм Володимировичем від 22.06.2020 № 24 без календарного графіку виконання робіт та договірної ціни, які відповідно до пункту 3.1 розділу 3 даного договору є його невід’ємною частиною, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі - Закон). Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, відповідно до додаткової угоди від 03.07.2020 № 1, Замовником розірвано договір від 22.06.2020 № 24.
Період усунення порушень: 13.07.2020 11:42 - 28.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2020 11:42

Запити/Пояснення