• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо Євро 5

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Номер: b115621ed6244b9f96a90992c2aca34e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-12-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 12.08.2020 16:42 - 04.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.08.2020 49 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 12.08.2020 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-06-04-003270-с 04.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Шинкаренко Г. В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, shynkarenko.prozorro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік багатогалузевого об'єднання комунального господарства Мирноградської міської ради (далі – Замовник) за номером ID: UA-P-2020-06-04-002610-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.06.2020 №17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.06.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 26.06.2020 №18, від 01.07.2020 №20, від 13.07.2020 № 21, від 15.07.2020 №22, від 17.07.2020, №24,2526, тендерні пропозиції приватного підприємства "ЕКСПРЕС РОЗВИТОК" (далі – ПП "ЕКСПРЕС РОЗВИТОК"), товариства з обмеженою відповідальністю "ТАЙПІАНТ" (далі – ТОВ "ТАЙПІАНТ"), товариства з обмеженою відповідальністю "Вейт-ЛТД" (далі – ТОВ "Вейт-ЛТД"), товариства з обмеженою відповідальністю "БРИСТОН" (далі – ТОВ "БРИСТОН"), повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2020, повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей ПП "ЕКСПРЕС РОЗВИТОК", ТОВ "ТАЙПІАНТ", ТОВ "Вейт-ЛТД", договір про закупівлю від 29.07.2020 №23/07-2020. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-06-04-002610-c відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 31.08.2020 14:18 - 15.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2020 14:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020 року надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень : Закупівля UA-2020-06-04-003270-c має статус "Завершена закупівля" тож технічна можливість вносити зміни до тендерної документації відсутня. Наявною є технічна можливість завантажувати зміни до договору і оприлюднення виконання чи завершення договору. Детальна інформація викладена в листі уповноваженої особи.
Дата публікації звіту: 03.09.2020 14:10