• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 42+000 — км 89+514 (окремими ділянками), ділянка км 80+000 -км 89+514. Влаштування зовнішнього освітлення. (45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

5 236 863.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 368.63 UAH
Номер: 1a536f3015b84625b0aef96e3489640a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 26.08.2020 16:25 - 17.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2020 № 39-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.08.2020 № 39-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-04-002046-b від 04.06.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини 2 статті 4, частини 2 статті 21, частини 3 статті 25 та частини 3 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та договір, і змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує не допускати вказаного порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність оприлюднення наміру про укладання договору, своєчасність укладання і оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Волинської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.06.2020 № 164 із змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.07.2020, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Тесла – Монтаж», приватне підприємство «Теплоенергобуд», комунальне підприємство «Луцьке електротехнічне підприємство-Луцьксвітло, товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», товариство з обмеженою відповідальністю «Раун», товариство з обмеженою відповідальністю «Спецбудстроймонтаж», повідомлення про намір укласти договір від 03.08.2020, договір про закупівлю від 17.08.2020 №01.3/18/20, додаткова угода №99/20 від 26.08.2020 до договору від 17.08.2020 №01.3/18/20. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, на порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-01-001512-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника (пункт 1 частини 2 статті 4 Закону). На порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-06-04-002046-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Проведеним аналізом установлено, що в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Банківська гарантія має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 24 Закону», тоді як, вище зазначені норми визначені в частині третій статті 25 Закону. На порушення вимог частини третьої статті 31 Закону Замовником не надано відповіді на вимогу учасника процедури від 31.07.2020 протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-5_2) не підтверджено.
Період усунення порушень: 09.09.2020 13:43 - 24.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2020 13:43