-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області
Закупівля за кошти місцевого бюджету здійснюється відповідно до технічного опису предмета закупівлі
Завершена
375 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 5 629.95 UAH
мін. крок: 1.5% або 5 629.95 UAH
Номер:
9cd709447e354aedbd78fd3cc15f2677
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-27-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2020 00:00
Період моніторингу:
27.10.2020 18:12 - 18.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2020 №220
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220
Витяг з переліку процедур для
здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21 UA-2020-06-04-000010-a 04.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 23 Закону та пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.06.2020 №10-02/2020, тендерну пропозицію ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» (далі учасник-переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.06.2020 №10-04/2020, від 02.07.2020 №10-05/2020, від 11.08.2020 №10-07/2020, повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2020 року, договір про закупівлю 26.08.2020 № 373, додаткову угоду від 03.09.2020 №1.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації від учасників вимагається надання довідки в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Проте, Замовником зазначену вимогу під час складання тендерної документації не виконано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 23 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні.
Також, за результатом моніторингу встановлено, що Замовником в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тоді як згідно з Законом (в редакції від 19.04.2020) не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням Замовником пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до вимог пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасниками процедури закупівлі передбачено надання довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Крім того, приміткою цього ж пункту встановлено, що до довідки повинні включатись тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при надані послуг.
Однак, в наданій учасником-переможцем довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 17.06.2020 № 05/06 не міститься інформація про наявність гудронатора ручного, щітків дорожніх навісних на базу трактору та двох, з зазначених у відомості ресурсів до договірної ціни, дорожніх котків.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір про закупівлю 26.08.2020 №373.
Період усунення порушень:
30.10.2020 20:17 - 14.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2020 20:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби України від 30 жовтня 2020 року про результати моніторингу закупівлі (UA-M-2020-10-27-000049 від 27.10.2020 18:12 до 18.11.2020)згідно з предметом: ГБНГ.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" Поточний ремонт внутрішньоквартальної дроги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області (ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник, управління) повідомляє наступне.
Закупівля послуги згідно предмета закупівлі: ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь))» (ідентифікатор оголошення № UA-2020-06-04-000010-а) здійснюється на підставі змін до річного плану.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена протоколом уповноваженої особи
№ 10-02/2020 від 03.06.2020 року.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.00 год. 19 червня 2020 року.
За результатами електронного аукціону, який відбувся 22 червня 2020 року, найбільш вигідною ціновою пропозицією визначена пропозиція учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» з ціною – 304 370,00 гривень.
У результаті детального розгляду пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» виявлено невідповідності інформації в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією.
Протоколом від 24 червня 2020 року № 10-03/2020 ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» було надіслано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону.
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не виконав вимогу замовника. На підставі вищевикладеного протоколом № 10-04/2020 від 30.06.2020 тендерну пропозицію ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» відхилено на підставі п. 1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 11 статті 29 Закону України передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Наступною тендерною пропозицією є пропозиція учасника – Комунального підприємства «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області з ціною 309 990,00 грн. (триста дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн.. 00 коп.).
Протоколом від 02 липня 2020 року № 10-05/2020 визначено переможцем процедури відкритих торгів (UA-2020-05-21-001784-a) ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області (код ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» учасника торгів Комунальне підприємство «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області, ЄДРПОУ - 38429746 (далі – переможець та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТДОРБУДСТРОЙ» 03.07.2020 вих. № 1 подало скаргу на рішення Замовника про незаконне його відхилення та визначення переможцем Комунального підприємства «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області.
Рішенням № 14185-р/пк-пз від 22.07.2020 Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Протоколом від 10.08.2020 року № 10-06/2020 Замовник скасував рішення про відхилення ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та протоколом від 11.08.2020 № 10-07/2020 визнав учасника переможцем.
На підставі рішення про визначення переможця, Замовник 26.08.2020 уклав договір № 373 з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» по об’єкту: ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області (код ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» на суму 304 370,00 грн. зі строком виконання – до 30 вересня 2020 року.
На зазначену дату підрядною організацією роботи виконані не були. На підставі чого 08.10.2020 року була укладена додаткова угода про розірвання договору.
Стосовно зауважень щодо вимог тендерної документації, в яких від учасників вимагається надання довідки в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля. Замовник врахував дане зауваження та вніс зміни до тендерної документації наступних відкритих торгів.
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовником опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів, яке не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Замовник повідомляє, що на майданчику Смарт Тендер Біз відсутня технічна можливість для внесення інформації про мову.
Дата публікації звіту:
06.11.2020 10:29