-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 993 дні назад
1 929 994.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 649.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 649.97 UAH
Номер:
55535d746e284abe8a3b0dad08b72acb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2021 00:00
Період моніторингу:
17.05.2021 13:13 - 08.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
14.05.2021 № 245
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.05.2021 № 245
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-06-03-004426-c 03.06.2020 Департамент освіти і науки киконкому Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 02142299) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ КРОМА встановлено порушення вимоги абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оголошення про проведення процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 та частиною 1 статті 32 Закону, а саме відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ КРОМА, розглянути питання щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета процедури закупівлі, відображення процедури закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2020-06-03-002785-c на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.06.2020 №4, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ КРОМА, протокольне рішення Уповноваженої особи Замовника від 01.07.2020 № 13, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ КРОМА, яке оприлюднене 01.07.2020, скаргу учасника ТОВ «БУДІНВЕНТ» «Про порушення законодавства у сфері закупівель» подану 06.07.2020 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.07.2020 № 14374-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель від 20.05.2021, 04.06.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Водночас, за результатом моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ КРОМА не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначених Замовником у тендерній документації, а саме:
- відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі тендерної пропозиції має надати довідку, складену за наведеною формою, за підписом Учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, згідно технічного завдання Замовника. У складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ КРОМА завантажено файл «Довідки.pdf» в якому міститься Довідка від 10.06.2020р. Вих.№10-06/2020-1, проте цією довідкою не підтверджено наявність обладнання, машин і механізмів у цього учасника, які необхідні для виконання робіт, згідно із технічним завданням установленим Замовником відповідно до Додатку 3 тендерної документації, зокрема: автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; кран переносний, вантажопідйомність 1 т; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т; установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН (1,5т); термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг (електроенергія 0,03 кВт год); фарборозпилювачі ручні, автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; крани по пневмоколісному ходу, вантажопідйомність 16 т; машини бурільно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м; крани на автомобільному ходу для спорудження ліній електропередачі, вантажопідйомність 10 т; пістолет монтажний.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ КРОМА не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та підлягала відхиленню.
Відповідно до підпункту 3 пункту 3.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Згідно із Додатком 3 (лист ЛК 2-1-1) розділ 7 (п.92) до складу завдань входить виконання вогнезахисту деревини (норматив РН20-21-3-ИН). Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 такий вид робіт, підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, переможець процедури закупівлі таку ліцензію у визначений тендерною документацією строк не надав. Відповідно до підпункту 3 пункту 3.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ КРОМА з цієї підстави.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ КРОМА, та визнав його переможцем процедури закупівлі.
Згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що повідомлення про намір укласти договір з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ КРОМА оприлюднене в електронній системі закупівель 01.07.2020.
Також установлено, що учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" подана скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 06.07.2020. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 24.07.2020 №14374-р/пк-пз Замовником оскаржене до окружного адміністративного суду міста Києва. Окружним адміністративним судом міста Києва відкрите провадження в адміністративній справі №320/7585/20 від 01.10.2020 про визнання протиправним та скасуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.07.2020 № 14374-р/пк-пз. На теперішній час триває розгляд справи, рішення по справі не прийняте.
Водночас, відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.06.2020, отже термін дії тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі сплинув 28.09.2020.
Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника до закінчення строку дії тендерних пропозицій замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
На запит Східного офісу Держаудитслужби надана відповідь Замовника 04.06.2021, яка не містить інформації та документів щодо використання Замовником права вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону.
Отже, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-16 (Несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі) – не підтверджена.
Період усунення порушень:
08.06.2021 14:40 - 24.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.06.2021 14:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатом оприлюдненого у електронній системі закупівель 08.06.2021 висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-03-004426-c, по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг» (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлені ознаки порушень законодавства з публічних закупівель. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку- замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатом проведеного моніторингу в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, органом контролю зазначено наступне:
- «відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі тендерної пропозиції має надати довідку, складену за наведеною формою, за підписом Учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, згідно технічного завдання Замовника»;
-«відповідно до підпункту 3 пункту 3.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону»;
-«згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником»;
-«відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.06.2020, отже термін дії тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі сплинув 28.09.2020. Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника до закінчення строку дії тендерних пропозицій замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій».
Детально ознайомившись із висновком та вивчивши обґрунтування, викладені в даному висновку уповноважена особа надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Слід зазначити, що предмет закупівлі у розумінні Закону – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі та визначається у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Закупівля проводилась Замовником згідно з річним планом закупівель на 2020 рік (UA-P-2020-06-03-002785-c ).
1. Довідка складена за наведеною формою, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації за підписом Учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, згідно технічного завдання Замовника в складі пропозиції міститься. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у тендерній документації згідно із статтею 16 Закону, є чітко визначеним замовником у Додатку №1 до тендерної документації і містить чітко визначений перелік документів, які вимагалися від учасників. Переможець торгів надав усі документи вказані у переліку, окремих вимог щодо надання документального підтвердження – тендерна документація не містила.
2. Згідно Додатку ІІ тендерної документації, Замовником вимагалось від учасників підтвердження того, що з метою забезпечення відсутності підстав для відмови від підписання договору та відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця, у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, що визначено другим абзацом пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 20 (двадцяти) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику наступні документи у залежності від статусу учасника, а саме:
1.1.* документи, що засвідчують повноваження особи на підписання договору;
1.2. погоджений та заповнений Учасником договір із додатками у 2 (двох) примірниках (надається у повній відповідності до Додатку 4 цієї Документації підписаний уповноваженою особою Учасника та завірений печаткою (у разі її наявності або у відповідності умов порядку її використання);
1.3. копія(ї) ліцензії(й) / дозволу(ів) на провадження господарської діяльності, у разі якщо отримання такого дозволу(ів) або ліцензії(й) на провадження виду діяльності, що відповідає предмету закупівлі, передбачено чинним законодавством або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (або інший документ, що підтверджує право провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню).
Вимоги надання учасниками (а не учасником-переможцем) дозвільної документації в складі пропозиції не встановлено, Учасником вимоги ТД не порушено, пропозиція Учасника не підлягала відхиленню в даній частині, в зв’язку з відсутністю підстав.
3. Відповідно до п. 11 частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено зазначення в тендерній документації відомостей про строк дії тендерної пропозиції, протягом якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 29 ч. 1 ст. 1 Закону дано визначення: строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється.
Законом передбачено що замовник може звернутися з проханням продовжити строк дії пропозиції. Ключове слово може- а не повинен.
Закон наділяє замовника правом, а не обов’язком звернутися до учасника з вимогою щодо продовження строку дії ТП.
Звертаємо увагу, що згідно з частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі- отже відмінити процедуру закупівлі технічна можливість у замовника відсутня (screenshot процедури закупівлі в електронному кабінеті замовника додається).
Департаментом освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано, взято до уваги та за результатом прийняття рішення суду закупівля буде відмінена, договір у 2021 році укладено бути не може оскільки це призведе до невідповідності процедури до річного плану та порушення Бюджетного кодексу України.
Додаток на 1 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту:
15.06.2021 11:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби, у зв'язку з тим, що порушення виявлені в результаті проведеного моніторингу процедури закупівлі не усунуті, зверається до Вас з проханням надати інформацію (документи) щодо стану розгляду адміністративної справи від 01.10.2020 №320/7585/20 Окружного адміністративного суду міста Києва.
Дата публікації:
29.06.2021 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
84a13fa59e2749bfa163597a8057215e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.05.2021 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2021 00:00
Опис:
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-004426-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Просимо надати пояснення, чому не укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі, протягом дії його пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c31bd437bdc047ae9a379e680c05c1fb
Назва:
Відповідь Замовника на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2021 15:10
Опис:
У межах здійснення моніторингу UA-M-2021-04-20-000100 процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-004426-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надаємо пояснення (документи щодо проведення процедури закупівлі знаходяться у вільному доступі).
Згідно протоколу №12 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 26.06.2020 р., пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕНТ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕНТ»), була відхилена, як така що не відповідає встановленим абзацом першим пункту другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі).
01.07.2020 р. згідно протоколу №13 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради визначено переможцем учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «КРОМА».
Не погодившись з відхиленням, ТОВ «БУДІНВЕНТ» звернулось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою, яка відповідно до рішення від 09.07.2020 №13325-р/пк-пз була прийнята до розгляду.
Рішенням від 24 липня 2020 року №14374-р/пк-пз департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕНТ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «КРОМА» переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-03-004426-С.
Згідно з частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Відповідно до частини 23 статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
20.08.2020 департаментом подано адміністративний позов до окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Окружним адміністративним судом міста Києва відкрито провадження в адміністративній справі № 320/7585/20. Суддею Чудак О.М. розгляд справи здійснюється одноосібно.
На теперешній час триває розгляд справи, рішення не прийняте.
Номер:
42fc136817d0409483865193eb244ff1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.06.2021 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2021 00:00
Опис:
У межах здійснення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-004426-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.06.2020, отже термін дії тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі до 28.09.2020.
Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до закінчення строку дії тендерних пропозицій замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Просимо надати пояснення, чи звертався замовник до учасників процедури закупівлі з вимогою продовження строку дії тендерних пропозицій?
При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
cc19b0ed203247a3a414963699ca1097
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2021 16:06
Опис:
У межах здійснення моніторингу UA-M-2021-04-20-000100 процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-004426-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надаємо пояснення (документи щодо проведення процедури закупівлі знаходяться у вільному доступі).
Учасник закупівлі, ТОВ «БУДІНВЕНТ», звернулось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою, яка відповідно до рішення від 09.07.2020 №13325-р/пк-пз була прийнята колегією до розгляду.
Згідно з частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі.
У замовника відсутня технічна можливість щодо прийняття будь-яких рішень щодо процедури закупівлі.
В підтвердження надано скрін-шот статусу процедури закупівлі –процедура заблокована (Додаток до пояснень).