• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло 73%

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 4 800.00 UAH
Номер: cfe26a0a02b74afc8c9c474160cb2db9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-26-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 26.06.2020 14:14 - 18.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ № 126 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-06-03-006361-b, ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло (Вершкове масло 73%), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Алєксєєва І.А. встановлено порушення вимог пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів, передбачених частиною 11 статті 29, частиною 1 статті 31 та частиною 1 статті 32 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КНП «ЗОКДЛ» ЗОР (далі – Замовник), оформленого протоколом від 03.06.2020 № 21; тендерну пропозицію учасника торгів Фізичної особи - підприємця Алєксєєва Інеса Анатоліївна (далі - ФОП Алєксєєва І.А., Учасник) з первинною ціновою пропозицією – 110 500,00 грн (з ПДВ); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.06.2020 № 25 щодо розгляду найменшої тендерної пропозиції ФОП Алєксєєва І.А. та визнання його переможцем торгів; повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2020. Дослідженням тендерної пропозиції (далі - ТП), наданої учасником ФОП Алєксєєва І.А. встановлено її невідповідність умовам тендерної документації (далі - ТД) Замовника торгів. По-перше, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації стосовно досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з підтверджуючими документами, зокрема зі скан-копією аналогічного договору з додатками (в разі їх наявності), копіями видаткових накладних та/або оригіналами листів-відгуків контрагентів. Водночас, відгук про виконання, зазначеного у довідці договору, має містити реквізити організації з датою видачі не раніше дати оголошення. Учасником торгів ФОП Алєксєєва І.А. в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, скан-копії договорів від 22.02.2018 № 51Б/18 та від 28.08.2018 № 143Б/18 зі специфікаціями, які є додатками цих договорів, укладених з КУ «ЗОКДЛ» ЗОР, та оригінали листів - відгуків контрагента від 31.01.2019 № 161/01-02-04 та від 31.01.2019 № 162/01-02-04 відповідно. Проведеним в ході моніторингу аналізом інформації та документів, опублікованих в електронній системі закупівель щодо проведення торгів за ID: UA-2018-02-09-002486-a, встановлено, що до договору від 22.02.2018 № 51Б/18 внесено зміни додатковою угодою від 29.05.2018 №1/18, при цьому відповідно до п. 8.3 зазначеного договору усі зміни і доповнення до договору мають юридичну силу і є невід’ємною частиною договору, якщо вони зроблені в письмовій формі і підписані уповноваженими представниками Сторін. Проте, під час дослідження закупівлі, яка підлягала моніторингу, встановлено, що завантажений договір від 22.02.2018 № 51Б/18 не містить додаткову угоду від 29.05.2018 №1/18, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатку 3 до ТД. Також, учасником торгів ФОП Алєксєєва І.А. в складі своєї тендерної пропозиції надано оригінали листів - відгуків з датою видачі 31.01.2019, при цьому дата видачі повинна бути не раніше дати оголошення торгів, тобто не раніше 03.06.2020, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатку 3 до ТД. По-друге, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасником торгів ФОП Алєксєєва І.А. в складі своєї тендерної пропозиції інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, не надано, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. По-третє, згідно з пунктом 3 Додатку № 5 до ТД кожна сторінка проекту договору про закупівлю, який подається учасником торгів, повинен бути з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (за наявності). Учасником торгів ФОП Алєксєєва І.А. в складі своєї тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю товару без примітки «Згідні з проектом договору» на кожній сторінці, що не відповідає пункту 3 Додатку № 5 до ТД. По-четверте, згідно з пунктом 6 Додатку № 5 до ТД кожна сторінка опису предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик робіт (згідно додатку № 6 технічного завдання) повинен бути з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі», підписом і печаткою (за наявності). Учасником торгів ФОП Алєксєєва І.А. в складі своєї тендерної пропозиції надано технічні вимоги до товару без примітки «Згідні виконати в повному обсязі» на кожній сторінці, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку № 5 до ТД. По-п’яте, згідно з Додатком № 6 до ТД Постачальник (Учасник) повинен надати повідомлення про прийняття рішення про державну реєстрацію потужності, видане Головним управлінням Держпродспоживслужби. Учасником торгів ФОП Алєксєєва І.А. в складі своєї тендерної пропозиції вищезазначеного повідомлення не надано, що не відповідає вимогам Додатку № 6 до ТД. Таким чином, Замовник на порушення пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Алєксєєва І.А., як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації чинному законодавству порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 03.07.2020 09:52 - 18.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2020 09:52