• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Шкільній в смт. Малинівка Чугуївського району Харківської області (код ДК 021:2015 - 45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

12 511 018.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 555.09 UAH
Номер: 4d1c079f9b6846f6b0851354c362fb10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-06-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 06.08.2020 20:26 - 29.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2020 №159 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 05.08.2020 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2020 №159 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 5 UA-2020-06-03-003865-b 03.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Малинівка» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.06.2020 року, роз’яснення до процедури, тендерні пропозиції ТОВ «Голден констракт», ТОВ «Данко», ТОВ «Юрай ЛТД», ТОВ «Спецбуд-3 ЛТД» та ТОВ «Компанія «Регіон-Буд», рішення уповноваженої особи, скарги до процедури, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.07.2020 № 14561-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.08.2020 № 1/08, додаткові угоди від 10.08.2020 № 1 та № 2. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в пункті 5.1 розділу ІІІ тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів), в той час як згідно з Законом зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником, згідно вимог частин першої та другої статті 31 Закону, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Юрай ЛТД» (рішення уповноваженої особи від 06.07.2020 № 1-06/07) у зв’язку з не відповідністю учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на виконання вимоги пункту 2 розділу VI тендерної документації ТОВ «Юрай ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано протокол загальних зборів учасників від 29.03.2019 № 01/19 в якому наявний зразок підпису Дубровенко Богдана Яновича та згідно якого Дубровенко Богдан Янович являється одноосібним власником підприємства, володіє 100% частки у статутному капіталі та виконує обов’язки директора. Також, у складі тендерної пропозиції надано статут ТОВ «Юрай ЛТД» згідно пункту 4.3 розділу 4 якого Дубровенко Богдан Янович володіє 100% голосів на загальних зборах учасників ТОВ «Юрай ЛТД». Отже, відповідно до вимог підпунктів 19 та 20 пукту 13.16.2 статуту ТОВ «Юрай ЛТД» одноосібно приймає рішення щодо укладання товариством будь-яких угод на суму, що перевищує 500 000,00 гривень та надає згоду на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Таким чином, ТОВ «Юрай ЛТД» вимогу пункту 2 розділу VI тендерної документації, під час подання тендерних пропозицій, виконано у повній мірі. Також, рішенням уповноваженої особи від 06.07.2020 № 1-06/07 зазначено, що ТОВ «Юрай ЛТД» не надано технічну специфікацію. Проте, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації технічна специфікація повинна складатись з документів, зазначених у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: інформації учасника щодо застосування заходів із захисту довкілля (за формою), гарантійного листа щодо погодження з технічним завданням (згідно додатку 1 тендерної документації) та гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику виконати обсяг згідно з Додатком 1 якісно у кількості та терміни встановлені замовником. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Юрай ЛТД» надано Форму «Інформація учасника, щодо застосування заходів із захисту довкілля», гарантійний лист щодо погодження з технічним завданням, гарантійний лист щодо виконання передбаченого обсягу робіт згідно закупівлі UA-2020-06-03-003865-b та згоду з технічним завданням. Таким чином, ТОВ «Юрай ЛТД» виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання технічної специфікації до предмета закупівлі. Також, рішенням уповноваженої особи від 06.07.2020 № 1-06/07 зазначено, що у розрахунку вартості пропозиції, в позиціях за номерами 52 та 71 не врахована вартість противофільтраційних екранів. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Юрай ЛТД» надано локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 в позиціях 52 та 71 якого зазначена вартість одиниці та загальна вартість улаштування нерухомих опор відкосних стін та противофільтраційних екранів зі збірних конструкцій 5,58м³ та 10,02м³. Також, у відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 розділом IV зазначена вартість нерухомих опор у кількості 15,6м³, що відповідає технічному завданню, наведеному у додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, ТОВ «Юрай ЛТД» у складі тендерної пропозиції врахована вартість улаштування нерухомих опор відкосних стін та противофільтраційних екранів зі збірних конструкцій у кількості 15,6м³. Враховуючи вищевикладене, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «Юрай ЛТД», не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» умовам тендерної документації. Так, ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до договірної ціни, пунктом 4 розділу ІІ якої зазначено, що в учасника є в наявності агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А. Водночас, у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.06.2020 № 17 відсутня будь-яка інформація про наявність в учасника агрегатів зварювальних пересувних з дизельним двигуном. Також, в зазначеній довідці учасник вказує про наявність у нього автокрану КС3575А, орендованого згідно договору оренди (суборенди) спецтехніки № 06-20 від 22.06.2020 року у ТОВ «Компанія Мастербуд». Проте, довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.06.2020 № 16 не підтверджено наявності у ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» машиністів крану та стропальників, які будуть обслуговувати автокран. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія «Регіон-Буд» та уклав з ним договір від 10.08.2020 № 1/08.
Період усунення порушень: 20.08.2020 10:46 - 05.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2020 10:46

Запити/Пояснення