• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

48210000-3, Пакети мережевого програмного забезпечення (право користування програмним забезпеченням (ліцензія) для впровадження онлайн систем, комунікаційних сервісів)

категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер: e8ef6839367f49e5be970ea03642b0fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.07.2020 13:36 - 25.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.07.2020 № 127 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2020-06-03-001805-c 03.06.2020 Виконавчий комітет Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 04052169) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 03.07.2020р. №346, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Криворізької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 11.06.2020р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА, протокол засідання тендерного комітету від 22.06.2020р., повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.07.2020р. №346. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом тендерної документації установлено, що Згідно із пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів». Також в Додатку 1 до тендерної документації визначено: «Наша пропозиція залишається дійсною протягом 90 днів з дня розкриття». Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Інформація викладена у зверненні громадської організації «Криворізький Центр Розслідувань» від 26.06.2020 №19/06-20 підтверджена. Поряд з цим, відповідно до частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» як частину пропозиції учасник подає документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), зокрема: позитивні листи-відгуки від замовників (контрагентів) про належне виконання аналогічних договорів, що були укладені з учасником, із зазначенням номеру та дати укладання договорів, предметів договорів. Учасник ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА надав в тендерній пропозиції Листи-відгуки (файл «Довідка про укладені договори.pdf» 18.06.2020 о 18:04) від Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради від 18.06.2020 №2015/08/0101-10/01/034/20 та від Покровської міської ради Донецької області від 16.06.2020 №вх.01-29-2556 без зазначення номеру та дати укладання договорів, як вимагав Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, пропозиція учасника ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, проте, Замовник уклав договір з ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА від 03.07.2020р. №346.
Період усунення порушень: 08.07.2020 16:46 - 23.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2020 16:46

Оскарження висновку в суді

Опис: 22.07.2020 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду була надіслана позовна заява про визнання недійсним та скасування висновку про результати моніторингу Держаудитслужби від 08.07.2020
Дата публікації: 22.07.2020 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Щодо порушення вимог ст. 22: П. 11 частини 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено зазначення в тендерній документації відомостей про строк дії тендерної пропозиції, протягом якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 29 ч. 1 ст. 1 Закону дано визначення: строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. В п. 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. У додатку 1 тендерної документації, що є невід'ємною частиною тендерної документації, вказано з якого періоду починається перебіг строку тендерної пропозиції, та зазначено "Наша пропозиція залишається дійсною протягом 90 днів з дня розкриття". Одночасно, Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій та призначено його на 0000 19.06.2020, розкриття тендерних пропозицій відбулося о 1331 19.06.2020. Тобто, фактично дата розкриття та кінцевого строку подання тендерних пропозицій в даній закупівлі є однаковою, а кінцевим терміном дії тендерних пропозицій є 17.09.2020 в обох випадках. До того ж, Законом не передбачено викладення Замовником у тендерній документації п. 11 ч.1 ст. 22 саме у редакції Закону, а передбачено лише встановлення термінів, що будуть дорівнювати або перевищувати 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Таким чином, замовником дотримано вимоги пункту 11 ч. 2 ст. 22 Закону. Необхідно також зазначити, що Законом передбачено хронологію подій, а саме те, що розкриття тендерних пропозицій відбувається у будь-якому випадку після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Тобто у разі неспівпадіння дати подання та дати розкриття тендерних пропозицій призведе до збільшення терміну дії пропозиції. Щодо порушення вимог ст. 31 Закону: У висновку Держаудитслужби зазначено: "відповідно до частини 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, пропозиція учасника ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону". Оголошенням про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: "48210000-3, Пакети мережевого програмного забезпечення (право користування програмним забезпеченням (ліцензія) для впровадження онлайн систем, комунікаційних сервісів)" та п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника вимог щодо надання учасниками тендерного забезпечення та вимог до його оформлення не визначено, таким чином Замовник не може відхилити пропозицію учасника з відповідних підстав та не порушив законодавство в цій частині. Крім того, відповідно до ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. П. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, серед яких: - відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції; - інші формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. В тендерній пропозиції учасника ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА у файлі "Довідка про укладені договори.pdf» 18.06.2020 о 18:04" надано у відповідності до вимог тендерної документації довідку в довільній формі про виконання договору/договорів, що відповідають за змістом визначеному предмету закупівлі, яка повинна включати відомості про замовників предмету закупівлі, їх контактної інформації (адреса, № телефону); копії усіх договорів (із додатками), що вказані у довідці та копію акта/актів наданих послуг до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання; позитивні листи-відгуки від замовників (контрагентів) про належне виконання аналогічних договорів, що були укладені з учасником, але без зазначення номеру та дати укладання договорів. Враховуючи те, що листи-відгуки надані тими ж самими замовниками на ті ж самі договори, що надані у складі тендерної пропозиції, тобто у складі тендерної пропозиції учасника наявна інформація про дати та номери договорів а також ця інформація не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, та беручи до уваги те, що листи-відгуки складаються безпосередньо іншою стороною договору, а не учасником, Замовником прийнято рішення про віднесення такої помилки до формальної (несуттєвої), такої що не впливає на зміст тендерної пропозиції та відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту: 13.07.2020 16:55

Запити/Пояснення