-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
39160000-1 - Шкільні меблі (парта+ стілець 250 шт)
Торги не відбулися
343 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 715.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 715.00 UAH
Номер:
478e2f6d7fa64f93b332300bb517ae57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-05-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 14:32 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.06.2020 Одеса № 172
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.06.2020 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-06-03-001289-b 03.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів
з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 03.06.2020 № 29.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», однак Замовником невірно зазначено відносно від якої дати тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
10.06.2020 12:22 - 25.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2020 12:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено шляхом внесення змін до ТД.
Дата публікації звіту:
12.06.2020 12:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.06.2020 14:58