-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
00000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
9094a2bd01634d9598bc21001dbad922
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-18-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2020 00:00
Період моніторингу:
24.06.2020 16:52 - 16.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2020 № 113
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 № 113.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-02-002117-a 02.06.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-12). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання (оприлюднення в електронній системі закупівель) Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації та щодо отриманої вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру встановлено порушення вимог частини 1 та частини 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 3002 НГУ (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-02-009854-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; опубліковані в електронній системі закупівель звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також опубліковані Замовником відповіді на такі звернення, тендерну пропозицію ТОВ «Арт-корпус» (щодо правомірності її відхилення Замовником), вимоги про усунення невідповідностей ТОВ «АРТ-корпус»; тендерну пропозицію ПВТП «Акрополіс», повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія) від 21.07.2020 №14039-р/пк-пз, договір від 27.07.2020 № 27/рс на суму 1057902,60 гривень.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії не здійснювався.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-2020-06-02-002117-a не містить інформації про місцезнаходження та категорії Замовника.
На порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Відповідно до норм частини 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом 3-х робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно з нормами частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом 1-го дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень.
Водночас, проведеним моніторигом встановлено, що Замовником роз’яснення щодо тендерної документації на звернення, оприлюднені 03.06.2020, надано з перевищеням встановленого вимогами частини 1 статті 24 Закону строку (оприлюдено 11.06.2020 року).
Отже, за результатами моніторингу ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12 (ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації) – підтверджено.
За нормами частини 2 статті 24 Закону у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на 7 днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Однак, на порушення вимог частини 2 статті 24 Закону Замовником не продовжено строк подання тендерних пропозицій.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Частиною 16 статті 29 Закону визначено вичерпний перелік підстав, за якими замовник вправі розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, зокрема, підстави, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Однак, на порушення частини 16 статті 29 Закону Замовником в повідомленні встановлено вимогу про усунення невідповідностей щодо інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
31.07.2020 15:54 - 15.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2020 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
2b485e05d2eb4feb9cd4ec18409a41f0
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.06.2020 11:38
Опис:
03.06.2020 в електронній системі було опубліковано загальне запитання а саме: - Доброго дня! Якими саме документами підтверджується відповідність технічним вимогам? Відповідь ми надали (хоча не так швидко як планували). Однак вважаємо запитання некоректним, так як в тендерній документації пропосано наступне: Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Зразки повинні цілком відповідати затвердженим моделям, нормативно-технічним документам і виготовлятись із затверджених основних та допоміжних матеріалів з дотриманням технології виробництва та мати товарний вигляд, а саме:
Жилет розвантажувальний повина відповідати Технічним Вимогам від 30.07.2018 № 42 зі сповіщенням про зміни №2 вид 2 (olive green) .
Дані технічні вимоги являються власністю Національної гвардії України.
Дані технічні вимоги можуть бути використані Учасниками процедури закупівлі тільки з метою ознайомлення.
Ознайомитися з технічними вимогами можна на офіційному сайті Національної гвардії України В майбутньому будемо враховувати часові показники на запитання
Номер:
45e6d0d11b644a05a8ae32a2a783fece
Назва:
Про зупинення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
10.07.2020 15:43
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.07.2020 № 120
Львів
Про зупинення моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги в електронній системі закупівель UA-2020-06-02-002117-a.a1 - зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-02-002117-a, прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 № 113 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Номер:
46b2ea01d7b54f7e87cead986867d6ea
Назва:
Про поновлення моніторингу закупівель
Дата опублікування:
27.07.2020 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.07.2020 № 133
Львів
Про поновлення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження про припинення розгляду скарги за процедурою закупівлі ID: UA-2020-06-02-002117-а.
НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-06-02-002117-а (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 02 червня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 24 червня 2020 року № 113 «Про початок моніторингу закупівель» у зв’язку із відмовою у задоволенні скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2020-02-06-002117-а.a1.
Начальник Роман КРОЛЯК