-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Завершена
2 813 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 069.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 069.50 UAH
Номер:
ae4bb21592af46808a173ea2170fba37
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2020 00:00
Період моніторингу:
03.12.2020 12:53 - 25.12.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2020 №74
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.12.2020 №74
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-06-02-002004-a від 02.06.2020 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОМ-ІнвестБуд» (далі - ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд»), протокол засідання тендерного комітету про продовження розгляду терміну пропозицій від 08.07.2020№66, протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2020 №70, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2020 року, договір від 30.07.2020 № 27-20/1110, пояснення Замовника від 07.12.2020 надане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.12.2020 11:09 - 17.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2020 11:09
Запити/Пояснення
Номер:
7eeb5d5b83404622b86ca75577b68bd1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.12.2020 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2020 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-02-002004-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Згідно рішення адміністративної колегії Південно-західного міжобласного територіального відділення від 24.07.2020 №72/32-р/к Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОМ-ІнвестБуд» (далі - ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд») визнано винним у вчиненні порушення передбаченого пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, шляхом узгодження конкурентної поведінки при підготовці та участі у відкритих торгах.
На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу наявна інформація, щодо вчинення ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд» порушення.
Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України є загальнодоступною.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію, чому пропозицію вказаного учасника не відхилено з підстав зазначених у пункті 4 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9a9ff89dde1b429fa8c7662236a864c7
Назва:
Повідомляємо, щодо моніторингу
Дата опублікування:
07.12.2020 15:57
Опис:
Повідомляємо, щодо моніторингу управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області закупівлі №UA-2020-06-02-002004-a «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Інформуємо Вас, що тендерний комітет управління проводить закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” (далі – Закон про захист економічної конкуренції), у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
У свою чергу, розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції регулюється розділом VII Закону про захист економічної конкуренції. Так, відповідно до частини першої статті 48 Закону про захист економічної конкуренції за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) приймають рішення, в тому числі про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Органи АМКУ оприлюднюють рішення за результатом розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції на офіційному веб-сайті АМКУ протягом 10 робочих днів з дня його прийняття (частина друга статті 48 Закону про захист економічної конкуренції). Відповідно до частини другої статті 52 Закону про захист економічної конкуренції зокрема за порушення, передбачені: пунктами 1, 2 та 4 статті 50 цього Закону, накладаються штрафи.
Статтею 22 Закону про АМКУ встановлено, зокрема що рішення органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Порядок виконання рішень та розпоряджень органів АМКУ, голів територіальних відділень АМКУ визначено статтею 56 Закону про захист економічної конкуренції. Поряд з цим оскарження рішень органів АМКУ регулюється статтею 60 Закону про захист економічної конкуренції.
Законодавством України у сфері захисту економічної конкуренції не передбачено обов’язку щодо оприлюднення на офіційному сайті АМКУ інформації про зупинення рішення органу АМКУ, у випадках передбачених частиною четвертою та п’ятою статті 60 Закону про захист економічної конкуренції.
Чинним законодавством не передбачено ведення АМКУ реєстру суб’єктів господарювання (учасників), які протягом останніх трьох років притягувались до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а також надання органами АМКУ довідок про не притягнення (притягнення) таких суб’єктів господарювання до відповідальності.
Відповідно до частини першої статті 56 Закону про захист економічної конкуренції рішення органів АМКУ, голів його територіальних відділень надається на виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.
Отже, такою інформацією володіють безпосередньо самі суб’єкти господарювання (учасники), які були (не були) притягнуті до відповідальності.
Щодо вказаної закупівлі, повідомляємо наступне. Тендерним комітетом управління було оголошено відкриті торги на роботи №UA-2020-06-02-002004-a «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації замовника, вимога, зазначена у пункті 4 ч. 1 ст. 17 Закону «Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів», перевіряється замовником під час проведення процедури закупівлі.
Рішення адміністративної колегії Південно-західного міжобласного відділення Антимонопольного комітету України щодо ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд» №72/32-р/к прийнято 24.07.2020, а згідно чинних норм законодавства передбачено його оприлюднення на офіційному веб-сайті АМКУ протягом 10 робочих днів з дня його прийняття.
Кваліфікація переможця щодо закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» проводилась з 02.07.2020 (протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2020).
На момент розгляду тендерним комітетом пропозицій ТОВ «ТОМ- ІнвестБуд» щодо вказаної закупівлі будь-яка інформація про рішення на офіційному веб-сайті АМКУ (www.amc.gov.ua) була відсутня, тому їх було визнано переможцем.
Номер:
ef05a249108048a8acdde4509cee44be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.06.2020 00:00
Період моніторингу:
11.06.2020 10:32 - 03.07.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2020 №43
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.06.2020 №43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-06-02-002004-a від 02.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин третьої та п’ятої статті 17 Закону та пунктів 2, 11 частини другої та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, частини третьої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, або передбачених частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету 02.06.2020 №60.
На порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-06-02-002004-a не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме :
- на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації невірно зазначено інформацію протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- на порушення вимог частин третьої та п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону у додатку № 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу для учасників щодо надання інформації в довільній формі про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 2,3,4,8,9,10,11 частини першої статті 17 Закону, при наявності відповідної інформації у відкритих державних реєстрах доступ до яких є вільним.
Крім цього, у тендерній документації (в пункті п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») відповідно до частини третьої статті 33 Закону не передбачено умову, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Також, в додатку 2 «Проект договору» до тендерної документації (пункт 12.3) передбачено підставу «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю».
В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
11.06.2020 11:30 - 26.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2020 11:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), а саме: внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів: а саме додано інформацію про мову: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»;
Внесено зміни до тендерної документації в розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», в розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в п. 2 «Строк укладання договору», в розділ «Подання та розкриття тендерної пропозиції» в п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» до 01.07.2020 року, а також в Додатку 2 «Проект договору» п.п.2) п.12.3 та п.4.6 вилучити.Тендерну документацію викласти в новій редакції.
Щодо Додатку 4 інформуємо наступне: згідно роз'яснення Мінекономрозвитку від 24.04.2017р. №3304-06/13652-06 передбачено, що ст.17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Дата публікації звіту:
17.06.2020 10:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
19.06.2020 09:18
Запити/Пояснення
Номер:
d919169fcf5240d1bdd2a043656dc982
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
18.06.2020 17:09
Опис:
Надаємо інформацію щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), а саме: внесено зміни до тендерної документації, а саме в розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та до Додатку 4.
Тендерну документацію та Додаток 4 викласти в новій редакції.