• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт приміщень житлового корпусу пансіонату

Відповідно до п.3 частини 1 ст.2

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: d27e25d79e9449e0b745083de107db98
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-24-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.07.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 24.07.2020 13:22 - 15.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.07.2020 № 35-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.07.2020 № 35-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-17-008066-c від 17.06.2020; UA-2020-06-02-008579-b від 02.06.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 646-15-30, vitalik_priymatchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання розгляду тендерних пропозицій встановлено пункту першого частини першої статті 31 Закону . За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Луцького геріатричного пансіонату (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.06.2020 №4 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «К'ю Стандарт» (далі - ТОВ «К'ю Стандарт»), Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРСКІ» (далі- ТОВ «ЮРСКІ»), протокол тендерного комітету від 24.06.2020 №11, повідомлення про намір укласти договір від 24.06.2020, договір підряду від 06.07.2020. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані установлено, що на порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-02-001390-c не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника (пункт 1 частини 2 статті 4 Закону). На порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по UA-2020-06-02-008579-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на участь у процедурі закупівлі надійшли пропозиції від ТОВ «К'ю Стандарт» з остаточною пропозицією 539 800,00 гривень; від Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" з остаточною пропозицією 540 000,00 гривень та від ТОВ «ЮРСКІ» з остаточною пропозицією 580 148,63 гривень. Відповідно до інформації та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засновником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «К'ю Стандарт» (100% статутного капіталу) та ТОВ «ЮРСКІ» (100% статутного капіталу) є Кікавський Юрій Анастасійович (адреса засновника 43024, Волинська обл., місто Луцьк, ЧОРНОВОЛА, будинок 2В, квартира 13). Відповідно до пункту сьомого частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Також, у пункті першому частини першої статті 31 Закону зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Таким чином, моніторингом установлено, що Замовником на порушення пункту сьомого частини першої статті 17 та пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «К'ю Стандарт», з наявності підстав, зазначених у статті 17 цього Закону, та укладено договір підряду від 06.07.2020 на суму 539 800,00 гривень.
Період усунення порушень: 04.08.2020 16:49 - 19.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2020 16:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Луцький геріатричний пансіонат інформує відповідно до проведеного моніторингу щодо закупівлі UA-2020-06-02-008579-b за предметом закупівлі :Поточний ремонт приміщень житлового корпусу пансіонату на вул.Теремнівській 70, у м.Луцьку, Волинської області. У річному плані UA-P-2020-06-02-001390-c категорія учасника вказана у плані закупівлі в примітці (Відповідно до п.3частина 1 ст.2) та у звіті про результати проведення процедури закупівлі. Адреса замовника вказана в особистих даних на електроному майданчику та підтягується автоматично. На момент завантаження плану функціональні можливості майданчика PublicBid не було приведено у відповідність до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 7 розділу 2 тендерної документації затвердженої протоколом №4 від 2 червня 2020року передбачено інформацію про мову (мови) , якою повинно бути складено тендерні пропозиції. На сьогоднішній день технічні функції майданчику, що містить інформацію про мову не приведено у відповідність до нової редакції Закону. В розглядуваній закупівлі приймали участь 3 учасника: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "К'ю Стандарт" 559 846,23 UAH з ПДВ 539 800,00 UAH з ПДВ Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 566 816,00 UAH з ПДВ 540 000,00 UAH з ПДВ ТОВ "ЮРСКІ" 580 148,63 UAH з ПДВ 580 148,63 UAH з ПДВ Критерієм оцінки переможця публічних закупівель в системі ПРОЗОРРО та згідно Закону є ціна, тож тендерним комітетом замовника відповідно до результату аукціону розглядались документи ТОВ "К'ю Стандарт". Другим у списку є - Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України". Дані учасники закупівлі не є повязаними. Щодо ТОВ "ЮРСКІ" – документи даного учасника наразі нерозглядались, тому фактів щодо його пов’язання з іншим учасником закупівлі тендерний комітет немає.
Дата публікації звіту: 11.08.2020 11:50