• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Підшипники

Завершена

12 835 592.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 917.95 UAH
Номер: 7d6d1a0dc93949738c318958dc2da42b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-04-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.09.2020 15:25 - 30.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.09.2020 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 07.09.2020 № 252 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2020-06-02-001941-c 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інтерпідшипник» та ТОВ «НВП «Новотех» (за лотом 1) установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НВП «Новотех» (за лотом 2), ПП «Торговий дім «Галпідшипник» (за лотами 1 та 2), ТОВ «Інтерпідшипник» (за лотом 2) та ПП «Підшипникзбут» (за лотами 1 та 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір від 19.08.2020 № 989/Д33-20 за лотом 1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 01.06.2020 № 1045, тендерні пропозиції за лотами 1 та 2 товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Новотех» (далі – ТОВ «НВП «Новотех»), приватного підприємства «Торговий дім «Галпідшипник» (далі – ПП «Торговий дім «Галпідшипник»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерпідшипник» (далі – ТОВ «Інтерпідшипник») та приватного підприємства «Підшипникзбут» (далі – ПП «Підшипникзбут»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.07.2020, вимогу про обґрунтування учасником аномально низької ціни (за лотом 1), протоколи засідання тендерного комітету від 30.07.2020 № 1377 (за лотом 1) та № 1378 (за лотом 2), повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2020 (за лотами 1 та 2), договори про закупівлю товарів від 19.08.2020 № 989/Д33-20 (за лотом 1) та № 990/Д33-20 (за лотом 2). Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель торги за лотом 3 відмінені у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Моніторингом установлено, що у підпункті 2.2.2 пункту 2 додатку № 4 до тендерної документації (за лотом 1) Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, необхідних для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (згідно з технічною специфікацїєю – 152 позиції) за формою встановленою додатком № 5 до тендерної документації, які повинні містити інформацію про конкретного виробника товару, конкретні ГОСТ, ДСТУ, ISO та передбачив, що на підтвердження зазначеної інформації учасники надають посилання на інтернет-ресурси із наявними каталогами запропонованих підшипників українською або англійською мовами. За відсутності в каталогах опису технічних характеристик окремих позицій товару, надати такі технічні характеристики і креслення від виробника. Окрім цього, Замовник у додатку № 4 тендерної документації (за лотом 1) установив технічні характеристики товару, зокрема: - підшипники зазначені у позиціях 13, 98 та 128 мають мати розміри 90х190х63 мм, 55х110х27мм та 100х215х60мм відповідно; - підшипники зазначені у позиціях 76, 82, 84, 92, 97 та 111 мають мати, зокрема динамічну вантажопід’ємність С не менше 13,5 kN, 8,06 kN, 20,3 kN, 16,8 kN та 55,3 kN відповідно; - підшипник зазначений у позиції 92 має мати граничну частоту обертання не менше 19000 об/хв. Водночас учасник ТОВ «Інтерпідшипник» у складі тендерної пропозиції (за лотом 1) надав технічну пропозицію від 09.07.2020 № ТП 202810, якою запропонував до постачання, зокрема, підшипники 6318, 6310 та NU320ECM/C3 (позиції 13, 98, 128 відповідно), а також лист від 09.07.2020 № 20-28-5, у якому зазначив інформацію про перелік посилань на інтернет-ресурси з наявними каталогами запропонованого товару. Так згідно з інформацією розміщеною за посиланням https://www.skf.com/group/search-results?=*&searcher=all&site=307*language=en технічні характеристики підшипників зазначених у позиціях 13, 98, 128 мають розміри 90х190х43, 50х110х27 та 100х215х47 відповідно, що не відповідає технічним вимогам визначеним у додатку № 4 до тендерної документації Замовника. Учасник ТОВ «НВП «Новотех» у складі тендерної пропозиції (за лотом 1) надав технічну пропозицію від 07.07.2020 № Т-07-07, якою запропонував до постачання еквівалент зазначеному в позиція 76, 82, 84, 92, 97 та 111 технічної специфікації товару. Зокрема, підшипників за типами та марками 6204-2RSH, 6202-2RSH, 6206-2RS1, 6304, 6309 та 6309-Z відповідно та лист 07.07.2020 № Т-32-07, яким надав інформацію про перелік посилань на інтернет-ресурси з наявними каталогами запропонованого товару. Згідно даними за посиланням інтернет-ресурсу https://ntn.partcommunity.com/ запропонований учасником ТОВ «НВП «Новотех» товар – підшипники за типами та марками 6204 ЕЕ, 6202 ЕЕ, 6206 ЕЕ, 6304, 6309Z не відповідають вимогам зазначеним в позиціях 76, 82, 84, 92, 97, 111 відповідно технічної специфікації додатку № 4 до тендерної документації, оскільки зазначені підшипники мають динамічну вантажопід’ємність С не менше 12,8 kN,7,7 kN, 19,5 kN, 15,9 kN, 53 kN, 53 kN відповідно та гранична частота обертання підшипника 6304 (позиція 92 технічної специфікації) становить не менше 12000 об/хв. Отже на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Інтерпідшипник» та ТОВ «НВП «Новотех» (за лотом 1), як таких, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та допустив до оцінки. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системо у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 01.10.2020 18:13 - 17.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.10.2020 18:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку від 01.10.2020 за результатами моніторингу № UA-M-2020-09-04-000051
Дата публікації звіту: 07.10.2020 16:37