-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
Сухий корм для собак "Гав" або повноцінний еквівалент.
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Номер:
2d3e5dc8f54d44b1b8d42bf92312ac33
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-26-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2020 00:00
Період моніторингу:
26.06.2020 11:56 - 18.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2020 № 22
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 26.06.2020 року № 22
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-06-02-002988-b від 02.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель установлено порушення норм пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Міського комунального підприємства «Центр стерилізації тварин» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.06.2020 №16 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтрейд Мікс» (далі – ТОВ «Інтрейд Мікс»); акт про визначення переможця від 20.06.2020, рішення тендерного комітету Замовника від 26.06.2020 №26/06; повідомлення про намір укласти договір від 26.06.2020; пояснення Замовника від 29.06.2020.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено:
- на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель (UA-P-2020-05-27-005247-b) не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорію;
- на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Інтрейд Мікс» як таку, що не відповідає встановленим тендерною документацією вимогам.
Так, на вимогу пункту 5 розділу ІІІ та Додатку 3 до тендерної документації учасник ТОВ «Інтрейд Мікс» під час подання тендерної пропозиції не підтвердив відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо) у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Період усунення порушень:
02.07.2020 14:31 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2020 14:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення
Дата публікації звіту:
03.07.2020 10:27
Запити/Пояснення
Номер:
e88ea98391f345738435ac2d07379471
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2020 13:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-02-002988-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Поясніть, з яких причин у річному плані на закупівлю за предметом «Сухий корм «Гав» або повноцінний еквівалент» (UA-P-2020-05-27-005247-b) не зазначено інформації про місцезнаходження та категорію Замовника?
2) Поясніть, з яких причин у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5dd6777d829348b386c61677106b4d93
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
29.06.2020 13:08
Опис:
Доброго дня!! Учасника було повернуто на кваліфікацію, необхідні документи перероблено. Дякую за співпрацю.
Номер:
fe0dcc2b17724f2a90a6171a547e8b06
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
29.06.2020 13:10
Опис:
Учасника було повернуто на кваліфікацію, необхідні документи перероблено. Дякую за співпрацю.
Номер:
8365813fbae9412984a9d7fd8bfa9d3f
Назва:
Пояснення!!!!
Дата опублікування:
30.06.2020 09:26
Опис:
Учасника було повернено на кваліфікацію, документи перероблено