-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (електрична енергія)
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
26 162 814.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 814.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 814.08 UAH
Номер:
85aa773a253149219f2619f433c2a0f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-16-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2020 00:00
Період моніторингу:
20.10.2020 18:04 - 10.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-06-02-001451-b 02.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, пункту 2 частини 2 статті 22 № 922-VIII, частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом приведення істотних умов договору до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10.11.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.07.2020 б/н зі змінами (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.07.2020, тендерні пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ», ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» (далі – Переможець), ТОВ «АС», ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.07.2020, протокол розкриття, протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця та намір укласти договір Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) від 21.07.2020 № 21-07-1/к, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020, договір від 03.08.2020 № 01001/2020/Т, додаткову угоду від 03.08.2020 № 1, додаткову угоду від 03.08.2020 № 2 (далі – ДУ № 2), додаткову угоду від 01.10.2020 № 3 (далі – ДУ № 3), додаткову угоду від 13.10.2020 № 4 (далі – ДУ № 4), пояснення Замовника від 02.11.2020.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Крім того, за результатами здійсненого моніторингу встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, що є порушенням пункту 2 частини 2 статті 22 № 922-VIII.
Також, проведеним моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» вимогам тендерної документації.
Так, у складі ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» відсутня інформація щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII, чим не дотримано пункту 5 розділу ІІІ ТД.
Вищезазначене призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, оскільки Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
В порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
До того ж, ДУ № 3 та ДУ № 4 змінено істотні умови договору, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків.
Слід зазначити, що підставою для укладання додаткових угод були експертні висновки від 28.09.2020 № О-640/01, від 06.10.2020 № О-676, видані Черкаською торгово-промисловою палатою.
Однак, надана у складі тендерної пропозиції Переможця планова ціна закупівлі електричної енергії була вищою за середньозважену ціну за 12 днів липня (10-21 липня) та за серпень (в цілому) на ринку «на добу наперед».
Таким чином, Замовник безпідставно вносив зміни до істотних умов договору, збільшуючи ціну електричної енергії за 1 кВт.год., чим порушив вимоги частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII, якою передбачено вичерпний перелік випадків внесення змін до істотних умов договору.
Період усунення порушень:
13.11.2020 15:23 - 28.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2020 15:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
готуються документи на подання позовної заяви
Дата публікації:
23.11.2020 13:57
Запити/Пояснення
Номер:
313c70e88bbf46f0a7c93bdc4f986b2c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.11.2020 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2020 00:00
Опис:
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 03.08.2020 № 01001/2020/Т щодо зміни ціни електричної енергії за 1 кВт год відповідно до укладених додаткових угод.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b6b4e9a6443942538f765ffaa95326f1
Назва:
у відповідь на запит надаємо наступні офіційні документи.
Дата опублікування:
04.11.2020 18:28
Опис:
1. лист та висновок до ДУ №3 від 01.10.2020
2. лист та постанови до ДУ №2 від 03.08.2020
3. лист та висновок до ДУ № 4 від 13.10.2020