• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:  Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.

Завершена

42 884 456.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 214 422.28 UAH
Номер: dd2016675e4147568166b75870c71947
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-23-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.09.2020 11:42 - 16.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2020 № 267 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 22.09.2020 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2020-06-01-008699-b 01.06.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, somova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» та ТОВ «ПАРКТОРГ» встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Б-777» та ТОВ «ДЕЛЬТА МЕД» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Б-777» (далі – ТОВ «Б-777»), товариства з обмеженою відповідальністю «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» (далі – ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРКТОРГ» (далі - ТОВ «ПАРКТОРГ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬТА МЕД» (далі – ТОВ «ДЕЛЬТА МЕД»), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.09.2020 № 17434-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-01-004145-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії. Крім того, в ході моніторингу установлено, що Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, зокрема: «додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником або з уповноваженим представником виробника в Україні; або інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції або з уповноваженим представником виробника в Україні, підписаний зі сторони виробника або з уповноваженим представником виробника в Україні. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника або уповноваженого представника виробника в Україні щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.; Скановані зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо). Зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»; Запропонований до постачання товар повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції з застосування товару, завірену підписом та печаткою виробника або уповноваженого представника виробника в Україні; Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника виробника в Україні з підтвердженням можливості поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів». Відповідно протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначив, що на підтвердження зазначених вимог учасником було надано документи виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO., LTD. Надані документи містять різні, не схожі один на одного варіанти підписів,зокрема одні виконані ієрогліфами, інші — латиницею, у той час як підписантом зазначено одну і ту ж саму особу (Wang Ke Feng/director). Окрім того, при збільшенні документів, чітко проявляються ознаки накладення графічного зображення печатки на документи. Таким чином, у Замовника виникли сумніви щодо справжності наданих документів. Додатком 2 тендерної документації передбачено, що упаковка товару повинна містити інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. За даними протоколу розгляду тендерних пропозицій, Замовник зазначив, що нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (надати фотографічні зображення упаковки товару). П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що документи, що розміщуються учасником в ProZorro, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Учасником надані зображення товару, які унеможливлють підтвердження вищезазначених вимог. Однак в ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 2 до тендерної документації». ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» на виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав підтверджуючі документи, зокрема: лист від виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD, щодо дистрибюторства підписаний Wang Ke Feng/director; гарантійний лист від виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO.LTD щодо поставки запропонованого товару підписаний Wang Ke Feng/director; інструкція LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD з застосування товару підписана Wang Ke Feng/director; сертифікат відповідності якості LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD підписана Wang Ke Feng/director. Відповідно до пункту 11 додатку 2 до тендерної документації упаковка товару повинна містити інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (надати фотографічні зображення упаковки товару). У складі тендерної пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» міститься фотографічне зображення упаковок товару, яке доступне до перегляду. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону. Також установлено, що вимогами підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель заповнену форму «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації. У складі пропозиції учасник ТОВ «ПАРКТОРГ» завантажив тендерну пропозицію та оновлену тендерну пропозицію, в яких відсутня інформація про країну походження товару, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник допустив до аукціону ТОВ «ПАРКТОРГ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 19.10.2020 18:51 - 02.11.2020 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2020 18:51

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок Державної аудиторської служби України від 19.10.2020 про результати проведення моніторингу закупівлі (номер моніторингу закупівлі UA-2020-06-01-008699-b в електронній системі закупівель Прозорро UA-M-2020-09-23-000047), оскаржено Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Окружного адміністративного суду міста Києва шляхом направлення позовної заяви рекомендованим листом 02.11.2020 на адресу суду.
Дата публікації: 03.11.2020 20:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 19 жовтня 2020 року 19 жовтня 2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), відповідно до якого встановлено порушення законодавства в частині не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись із викладеним у Висновку, встановлено, що він ґрунтується на наступному: 1. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), річний план закупівель UA-P-2020-06-01-004145-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії. 2. Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Як зазначено у Висновку, ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» на виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав підтверджуючі документи, зокрема: лист від виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD, щодо дистриб’юторства підписаний Wang Ke Feng/director; гарантійний лист від виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO.LTD щодо поставки запропонованого товару підписаний Wang Ke Feng/director; інструкція LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD з застосування товару підписана Wang Ke Feng/director; сертифікат відповідності якості LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO. LTD підписана Wang Ke Feng/director. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» міститься фотографічне зображення упаковок товару, яке доступне до перегляду. Таким чином, згідно Висновку, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону. 3. Також установлено, що вимогами підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель заповнену форму «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації. У складі пропозиції учасник ТОВ «ПАРКТОРГ» завантажив тендерну пропозицію та оновлену тендерну пропозицію, в яких відсутня інформація про країну походження товару, що не відповідає вимогам додатку 1 до тендерної документації. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник допустив до аукціону ТОВ «ПАРКТОРГ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник категорично не погоджується з вказаним Висновком та вважає за необхідне надати дані аргументовані заперечення з огляду на наступне. 1. Щодо інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії у річному плані. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. З аналізу зазначеного вбачається, що річний план – це документ, в якому Замовником відображається планування закупівель з урахуванням наявної потреби та наявності асигнувань на здійснення закупівлі. Замовником було складено річний план на 2020 рік шляхом заповнення електронної форми на авторизованому електронному майданчику E-tender.UA та опубліковано 01.06.2020 року в електронній системі закупівель PROZZORO. Станом на 01.06.2020 року в електронній системі закупівель Прозорро, зокрема на авторизованому електронному майданчику e-tender, не було реалізовано технічної можливості (відсутні пункти для заповнення) таких відомостей як місцезнаходження та категорія замовника. Разом з тим, ключову інформацію, яку повинен містити річний план відображено в повному обсязі в оголошенні про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-01-008699-b, яке прив’язане до відповідного річного плану. Так в оголошенні зазначено крім іншого: - Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - Місцезнаходження Замовника: 03165, Україна, Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7. Замовник не міг передбачити, що після заповнення запропонованої електронної форми та опублікування річного плану, інформацію буде відображено не в повному обсязі, а саме, що буде відсутня інформація про місцезнаходження Замовника та його категорія. Слід зазначити, що навіть після реалізації в електронній системі Прозорро технічної можливості внесення до річного плану закупівель відомостей про місцезнаходження та категорію замовника, можливість редагувати відповідний план закупівель, який прив'язаний до оголошення про проведення відкритих торгів, що оприлюднене, відсутня. При цьому, місцезнаходження та категорія Замовника зазначається окрім іншого в розділі «Інформація про замовників» в системі prozzoro та в тендерній документації. Головною ж метою опублікованого Замовником річного плану є відображення плану закупівель та наявності відповідних асигнувань, що прямо передбачено ст. 4 Закону. Отже, Замовником в повному обсязі опубліковано інформацію, передбачену Законом. Враховуючи зазначене, встановлена невідповідність не є порушенням, оскільки вона виникла з незалежних від замовника обставин, обумовлених технічним функціоналом електронної системі Прозорро, та не може бути підставою для розірвання договору. 2. Щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ». Додатком 2 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції, на підтвердження характеристик Товару, а також інших вимог Замовника, повинен надати нижчезазначені документи: «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником або з уповноваженим представником виробника в Україні; або б) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції або з уповноваженим представником виробника в Україні, підписаний зі сторони виробника або з уповноваженим представником виробника в Україні. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника або уповноваженого представника виробника в Україні щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.; Скановані зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні на товар, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо). Зразки документів виробника або уповноваженого представника виробника в Україні рекомендовано надавати з позначкою «Зразок»; Запропонований до постачання товар повинен мати інструкцію з застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції з застосування товару, завірену підписом та печаткою виробника або уповноваженого представника виробника в Україні; Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника виробника в Україні з підтвердженням можливості поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів». На підтвердження зазначених вимог ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» було надано документи LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO., LTD, автентичність яких встановити не можливо, оскільки вони містять різні, не схожі один на одного варіанти підписів, зокрема одні виконані ієрогліфами, інші — латиницею, у той час як підписантом зазначено одну і ту ж саму особу Wang Ke Feng/director. Окрім того, при збільшенні документів, чітко проявляються ознаки накладення графічного зображення печатки та підпису на документи. Додатком 2 тендерної документації передбачено, що упаковка товару повинна містити інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (надати фотографічні зображення упаковки товару). П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що документи, що розміщуються учасником в ProZorro, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» надано у складі тендерної пропозиції зображення товару, які унеможливлюють підтвердження вищезазначених вимог, зокрема фотографічні зображення не чіткі та з них неможливо прочитати інформацію про товар (марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, тощо, нанесену виробником заводським способом. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» не відповідає умовам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому правомірно відхилена відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. 3. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПАРКТОРГ» Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються зокрема такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На виконання зазначених вимог Закону, у п.2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема такої формальної (несуттєвої) помилки як «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». ТОВ «ПАРКТОРГ» надано вичерпну інформацію щодо країни походження товару, яка міститься у інших документах, наданих у складі тендерної пропозиції, зокрема у «Технічній специфікації» вих.№ 49/07 від 22.07.2020. Таким чином, не зазначення у табличній формі «Тендерна пропозиція» країни походження є технічною помилкою, яка не вливає на зміст тендерної документації та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. До того ж інформація про виробника та країну походження наявна в інших документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПАРКТОРГ». Також зазначаємо про наступне. Статтею 18 Закону визначено порядок оскарження процедур закупівлі. Учасники процедури закупівлі у разі порушення своїх прав та інтересів мають право подавати скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника у формі електронного документа через електронну систему закупівель до органу оскарження. ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» не був позбавлений права оскаржити рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника до органу оскарження – Антимонопольного комітету України. Разом з тим, відсутність дій щодо оскарження рішення Замовника про відхилення ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» свідчить про погодження даного учасника з встановленими порушеннями та з прийнятим Замовником рішенням. Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою дотримання принципу добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, Замовником встановлено рівні вимоги до всіх учасників, процедуру закупівлі проведено відкрито та прозоро на всіх стадіях закупівель. Тендерну пропозиції ТОВ «БИО ТЕХНОЛОГИИ» відхилено відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону через невідповідність тендерної пропозиції вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, невідповідність технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що в свою чергу цим учасником не заперечувалось. До аукціону допущено учасників ТОВ «Дельта Мед» та ТОВ «ПАРКТОРГ», а в подальшому визначено переможцем ТОВ «ПАРКТОРГ» з найбільш економічно вигідною пропозицією. Таким чином Замовником дотримано принципи здійснення процедури закупівлі визначені ст. 5 Закону, процедуру закупівлі проведено у повній відповідності до вимог Закону. Просимо, переглянути висновок Державної аудиторської служби України, опублікований 19.10.2020 за номером моніторингу закупівлі UA-M-2020-09-23-000047.
Дата публікації звіту: 22.10.2020 18:23