• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))

Завершена

106 214 988.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 531 074.94 UAH
Номер: 224e349f33b540749bc2860581afa92c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-16-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.10.2020 18:01 - 10.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.10.2020 № 187 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 187 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-06-01-001815-a 01.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення п. 1 ч. 2 ст. 4, п. 5 ч. 1 ст. 5, п. 8 та 9 ч. 2 ст. 21, ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 25.06.2020 № 4 (далі – ТД), тендерні пропозиції DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI, КОНСОРЦІУМ «ІНСІ», КОНСОРЦІУМ «АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА Україна» (далі – Переможець), протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 20.07.2020 № 6, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.07.2020 № 7, від 22.07.2020 № 8, від 22.07.2020 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2020, договір від 03.08.2020 № 102АМ-20. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-06-01-007198-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Моніторингом встановлено, що Замовником відповідно до протоколу від 22.07.2020 № 7 відхилено учасника DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI, без надання вимоги про усунення невідповідностей, в частині завіряння свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів апостилем, що призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII. Також, аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовник, відповідно до протоколу від 22.07.2020 № 8, неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ІНСІ», у зв’язку з тим, що учасником не надано копії документів про оренду офісного приміщення та будівельного модулю, які зазначені в файлі «довідка офіс». Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 ТД учасники мають надати довідку про перелік матеріально-технічної бази. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику такого(их) об’єкту(ів) до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначеного(их) договору(ів) передбачено їх складання). Моніторингом встановлено, що в складі пропозиції КОНСОРЦІУМ «ІНСІ» міститься договір від 18.06.2020 № 40-06/20-підв про оренду офісного приміщення, який діє до 18.06.2021 та який містить умови про можливість його пролонгації та договір від 15.06.2020 № 15/06-1 про оренду будівельного модулю, який діє до 31.12.2021 року та містить умови про можливість його пролонгації. Отже, КОНСОРЦІУМ «ІНСІ» виконано умови пункту 1.1. Додатку 1 ТД. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, відхилено тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «ІНСІ» з причин, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції від від 22.07.2020 № 8, чим порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 11.11.2020 13:52 - 26.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2020 13:52

Оскарження висновку в суді

Опис: Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 11.12.2020 року отримано копію ухвали від 02.12.2020 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/8629/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2497 від 25.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-16-000058 ) закупівлі "71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) (І черга будівництва))"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-01-001815-a).
Дата публікації: 11.12.2020 14:46

Запити/Пояснення