-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
27487f1e476b43c6bb0652f6b3ee8ec2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-30-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.06.2020 00:00
Період моніторингу:
30.06.2020 15:52 - 22.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.06.2020 № 43
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.06.2020 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівліунікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-01-008264-b 01.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Крім цього, встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону «Про публічні закупівлі» із змінами внесеними Законом від 19.09.2019 № 114-IX. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Козюберда Є.І. встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Луганського обласного військового комісаріату (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 29.05.2020 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Козюберди Єгора Івановича (далі – ФОП Козюберда Є.І.), повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону «Про публічні закупівлі» із змінами внесеними Законом від 19.09.2019 № 114-IX. А саме: в тендерній документації зазначені підстави, встановлені статтею 17 Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам, а також порядок змін умов договору, згідно Закону, що втратив чинність 19.04.2020. Крім того, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Козюберда Є.І. не відповідає умовам тендерної документації в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. А саме: пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та наведеним у Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації з метою якісного надання послуг замовнику Учасник надає мікроавтобус Спринтер «або еквівалент» пасажиромісткістю до 17 посадкових місць, неоплан Ман- Мерседес «або еквівалент» пасажиромісткістю до 30 посадкових місць, неоплан Ман- Мерседес «або еквівалент» пасажиромісткістю не менше 50 посадкових місць.
При цьому в складі тендерної пропозиції ФОП Козюберда Є.І. надано довідку «Про наявність обладнання» від 12.06.2020 № 1 згідно якої учасник зазначає про наявність автобусів пасажиромісткістю 48, 61 та 32 місця, що не відповідає умовам Додатку 1 до тендерної документації. Також ФОП Козюберда Є.І. не надав у складі тендерної пропозиції завірену копію договору обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті та не надав посвідчення водія на право керування автомобільними транспортними засобами категорії «Д» на водія Юрова І.П., зазначеного в довідці «Про наявність працівників» від 12.06.2020 № 2, чим порушив умови Додатку 1 до тендерної документації. Крім цього, у складі тендерної пропозиції учасника не надано документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, зокрема, копію сторінок паспорту, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації». Також у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про відсутність підстав встановлених частиною першою статті 17 Закону, довідку «щодо застосування заходів із захисту довкілля» та довідку «про досвід виконання учасником аналогічного договору». Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Козюберда Є.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти із ним договір, чим порушив вимоги пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
30.06.2020 16:35 - 15.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2020 16:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок повідомляємо про вжиття заходів усунення порушень, а саме скасування процедури закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
14.07.2020 16:26