-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини зовнішньої теплової мережі біля їдальні, поточний ремонт системи опалення в приміщенні бойлерної, поточний ремонт овочесховища Комунального закладу "Харківська санаторна школа №13" Харківської обласної ради за адресою : м. Харків, вул. Академіка Проскури, 7; ДБН А.2.2-3:2014
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
4f5ca92ef6f34a03b53a58c4a8594039
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-10-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2020 00:00
Період моніторингу:
10.07.2020 15:44 - 01.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.07.2020 № 136
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 10.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.07.2020 №136
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2020-06-01-002000-c 01.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2019 (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Харківська санаторна школа № 13» Харківської обласної ради (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 01 червня 2020, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Лозового Дмитра Володимировича (далі – учасник-переможець або ФОП «Лозовий Дмитро Володимирович»), протоколи розгляду тендерної пропозиції від 22.06.2020 №65 та від 03.07.2020 №69, повідомлення про намір укласти договір від 06 липня 2020 року.
В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 2 розділу 3 тендерної документації вимагається надання свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ. При цьому, на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг міститься Державний реєстр фінансових установ, доступ до якого є вільним. Таким чином, вимагаючи дані відкритих реєстрів, Замовником порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП «Лозовий Дмитро Володимирович» не відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання будівельних робіт, в межах надання послуг, згідно з підсумковою відомістю ресурсів до договірної ціни.
Слід зазначити, що Замовником проводиться закупівля робіт, для виконання, яких відповідно до відомості ресурсів необхідне перевезення будівельного сміття до 12 км (без урахування вартості навантажувальних робіт).
Однак, в наданій учасником-переможцем довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 04.07.2020 №116 не зазначено автотранспорт для виконання вищезазначених робіт.
Крім того, пунктом 2 розділом 3 тендерної документації передбачено, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції, виплата не може перевищувати триденний термін, про що зазначити в гарантії.
Однак, в наданій учасником-переможцем страховій гарантії від 11.06.2020 №100-181-001044 в розділі «Порядок і умови виплати страхового відшкодування» зазначено, що сплата грошових коштів здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання вимог від Вигодонабувача.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію ФОП «Лозовий Дмитро Володимирович», визначив його переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 06 липня 2020 року.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
16.07.2020 15:14 - 31.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2020 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 13" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі, в порядку, передбаченому ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації вимагається надання свідоцтва про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ. Вищезазначений документ є документом, що супроводжує надання забезпечення тендерної пропозиції та не відноситься до документів, що відносяться до інформації та вимог кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі і підстав, встановлених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, Замовником не порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - це довідка, в якій зазначено наявність технологій, транспортних засобів, обладнання: перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно з наданням послуг, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт, в межах надання послуг, згідно з підсумковою відомістю ресурсів до договірної ціни. У разі використання орендованої техніки до довідки додаються копії договорів оренди.
В наданій Учасником-переможцем довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 04.07.2020 №116 не зазначено автотранспорт, однак, відповідно до відомості ресурсів також не зазначено, що перевезення будівельного сміття до 12 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) буде здійснюватись саме автотранспортом, також і умовами тендерної документації не зазначено, що необхідно підтвердити наявність автотранспорту.
Так, наприклад, у вищезазначеній довідці зазначено про використання Учасником екскаватору з відвалом, що є транспортним засобом (технологічним). Враховуючи, що умовами тендерної документації не висувалися вимоги до транспортних засобів та документального підтвердження їх моделі, марки, вантажопідйомності тощо, Замовник не має права відхилити пропозицію Учасника на вищезазначеній підставі, тому, що наявність транспортного засобу, відповідно до умов тендерної документації, підтверджена Учасником-переможцем у складі пропозиції.
Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на беніфеціара не можуть покладатись будь-які витрати, пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції, виплата не може перевищувати триденний термін, про що зазначити в гарантії.
В наданій Учасником-переможцем страховій гарантії від 11.06.2020 №100-181-001044 в розділі «Порядок і умови виплати страхового відшкодування» зазначено, що сплата грошових коштів здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання вимог від Вигодонабувача.
Вислів «протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання вимог від Вигодонабувача» не суперечить вимозі тендерної документації, бо надає можливість виплати як на перший, так на другий так і на третій день. Для остаточного з’ясування цього питання Замовник звернувся до страхової компанії, яка видала страхову гарантію від 11.06.2020 №100-181-001044. Страхова компанія «Престиж» листом від 06.07.2020 № 07-06-0080/1 надала відповідь про технічну помилку що мала місце під час вигруження Договору страхування та Страхової гарантії (копії листа страхової компанії, Договору страхування та Страхової гарантії додаються).
Між Замовником та Учасником укладено договір № 7-21 від 21.07.2020р., отже, страхові ризики не настали. Враховуючи, що Замовником було обрано переможцем Учасника, пропозиція якого була визнана електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна пропозиція, а отже, Замовником було отримано економію бюджетних коштів. Замовник вважає неможливим усунення порушень з підстав, що зазначені за кожним з пунктів Висновку.
Дата публікації звіту:
23.07.2020 13:18