-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція корпусу спортзалу Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 в смт. Міжгір'я вул. Шевченка,73 Міжгірського району Закарпатської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України "Про публічні закупівлі" - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Завершена
17 066 775.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 100 000.00 UAH
Номер:
cf22a0b2c32d4a4890e5e36cc900d5a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2020 00:00
Період моніторингу:
19.08.2020 16:06 - 11.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.08.2020 № 30
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 19.08.2020 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-01-007216-b 01.06.2020 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимоги 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПБК"ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ", встановлено порушення абзацу першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації вимогам Закону, відхилення пропозицій учасників ФОП Бігар Олександр Михайлович та ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 22.07.2020 № БМР-358 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників фізична особа – підприємець (далі –ФОП) Бігар Олександр Михайлович, ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» та ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ», наявності підстав для відхилення пропозицій ФОП Бігар Олександр Михайлович, ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Міжгірської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.06.2020 №54; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протоколи засідання тендерного комітету щодо відхилення учасників ФОП Бігар Олександр Михайлович від 24.06.2020 № 62 та ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" від 01.07.2020 № 65; протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 03.07.2020 № 67; повідомлення про намір укласти договір від 03.07.2020; договір про закупівлю від 22.07.2020 № БМР-358; внесення змін до договору від 29.07.2020.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що 13.07.2020 року, ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД», якого було відхилено засіданням тендерного комітету від 01.07.2020 № 65 звернувся за роз’ясненням щодо неправомірного обрання переможця.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, станом на час завершення моніторингу, Замовником відповіді не надано.
Отже, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що в порушення частини четвертої статті 33 Закону, Замовник не надав відповіді на вимогу учасника ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД».
В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 03.07.2020 № 67, визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам, встановленим Замовником в тендерній документації.
Так, Замовником в пункті 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження учасником кваліфікаційного критерію, встановлено вимогу, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою, яка повинна містити наступну інформацію, зокрема, дата, з якої перебуває у володінні чи користуванні, орендодавець.
Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» надана довідка (файл - «Довідка МТБ.PDF»), не містить інформації щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні власне обладнання. Також, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» умовам пункту 5 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підпункту 1 щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання Договору, а саме: на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору (від 17.06.2020 № 27/1/д/06/2020), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 16,17,19,20 та 21 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, а саме: бульдозер потужність 59 кВт (80 к. с.), скрепери причіпні (з гусеничним трактором), місткість ковша 3,0 м 3 , автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.), котки дорожні самохідні, вібраційні гладковальцеві маса 8 т, асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/г.
Окрім того, встановлено, що ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» подано довідку «Анкета учасника», яка не містить інформації про фактичну адресу, форму власності, юридичний статус, організаційно-правову форму, що не відповідає умовам тендерної документації (Додаток 1).
Однак, Замовником на порушення абзацу першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ ПБК"ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ", як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та уклав договір із зазначеним учасником..
Враховуючи зазначене, Замовником в порушення пункту 3 частини другої статті 32 Закону не відмінено процедуру (тендер) у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із цим Законом.
Період усунення порушень:
07.09.2020 15:33 - 22.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.09.2020 15:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
Направлено позовну заяву про визнати протиправним та скасувати наказ та висновок до Закарпатськогой окружного адміністративного суду (в порядку ст.5 КАС України)
Дата публікації:
22.09.2020 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
b54e1813abae4f90ba66d806f6486371
Назва:
Висновок за результатами моніторингу буде оскаржено до суду в строки встановлені чинним законодавством у сфері закупівель
Дата опублікування:
14.09.2020 21:33
Опис:
Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі від 07.09.2020, що порушення законодавства в сфері публічних закупівель. У відповідності до пунктів 1-3 Розділу ІІ «Констатуюча частина» вивчено викладені порушення. Тендерний комітет не погоджується із ними із наступних причин:
1. На порушення вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Заперечення: Пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Нами в оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що вимагається забезпечення в формі банківської гарантії в розмірі 80 000,00 грн., а також в примітках зазначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» (див. графу «Інформація про предмет закупівлі»). Саме в примітках вказано строк дії тендерного забезпечення, оскільки розроблена система заповнення «Оголошення» не дозволяла такі відомості вносити через технічні невідповідності створені системою «Прозоро». Більш повна інформація відображена в тендерній документації, відповідно до статті 22 Закону.
Враховуючи вищенаведене Замовником не вчинено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», в цій частині. Внесено всі відомості що передбачені пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону (вказано розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
2. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що 13.07.2020 року, ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД», якого було відхилено засіданням тендерного комітету від 01.07.2020 № 65 звернувся за роз’ясненням щодо неправомірного обрання переможця. Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, станом на час завершення моніторингу, Замовником відповіді не надано. Отже, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено, що в порушення части
Заперечення: ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник, якого відхилено, може звернутися до Замовника з вимогою звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Однак вимога учасника ТОВ «ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД» не містила інформації щодо надання роз’яснення про відхилення його тендерної пропозиції та переваг пропозиції учасника переможця ТОВ «ПБК Закарпатреконструкція», відповідно у Замовника були відсутні підстави розгляду даної вимоги та надання відповіді.
Проте, за відсутності підстав розгляд у вказаної вимоги, все таки вона була розглянута та Замовником було направлено відповідь на вимогу ТОВ «Перспектива Місто Буд» електронною поштою та в письмовій формі (неможливість надати відповідь через електронну систему закупівель, так як, 14 липня 2020 року закінчився період оскарження по даній процедурі і майданчик та система не дали технічну можливість надати відповідь).
Замовником не порушено вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 03.07.2020 № 67, визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам, встановленим Замовником в тендерній документації. Так, Замовником в пункті 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження учасником кваліфікаційного критерію, встановлено вимогу, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою, яка повинна містити наступну інформацію, зокрема, дата, з якої перебуває у володінні чи користуванні, орендодавець. Проте, у складі пропозиції учасника ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» надана довідка (файл - «Довідка МТБ.PDF»), не містить інформації щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні власне обладнання.
Заперечення: Учасником ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Крім того у відповідності до вимог тендерної документації учасником надано ряд документів, що підтверджують право власності, користування, оренди на обладнання та матеріально-технічну базу зазначену у вказаній вище Довідці, в яких міститься більш повна інформація ніж зазначена у Довідці та достатня інформація. В Довідці ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» на власне устаткування не вказано інформації щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні.
При цьому зазначаємо, що Замовником в тендерній документації передбачалося подання інформації за формою наведеною в пункті 5 розділу 3 тендерної документації, щодо дати з якої перебуває у володінні чи користуванні орендоване, із зазначенням орендодавця. Відповідно інформація надана учасником ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» в повному обсязі щодо орендованого, щодо власного тендерна документація окремої вимоги не містила.
4. Встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» умовам пункту 5 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підпункту 1 щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання Договору, а саме: на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору (від 17.06.2020 № 27/1/д/06/2020), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 16,17,19,20 та 21 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, а саме: бульдозер потужність 59 кВт (80 к. с.), скрепери причіпні (з гусеничним трактором), місткість ковша 3,0 м 3 , автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.), котки дорожні самохідні, вібраційні гладковальцеві маса 8 т, асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/г
Заперечення: Повідомляємо, що в тендерній документації встановлено вимогу про надання довідки про обладнання та МТБ що буде залучено до виконання даного замовлення. Документація не містила вимог стосовно необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, зазначених у розрахунку договірної ціни (з додатками), зокрема, у підсумковій відомості ресурсів. Перелік обладнання та механізмів для відомості ресурсів автоматично формує програма під час складання кошторису. В кошторисі, під час його складання зазначається обладнання та механізми, які достатні для виконання тієї чи іншої роботи та несуть мінімальні затрати на їх використання. Для складання кошторисів існують сертифіковані кошторисні програми (АВК-5, ІВК,..), в яких вже закладено ці мінімально допустимі ресурси (обладнання, механізми). З цього слідує, про можливість заміни обладнання та механізмів. Крім того учасник має право залучати субпідрядні організації до 20% вартості робіт, інформація про які не відображається у документах тендерної пропозиції.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності відповідності інформації, зазначеної у довідці про матеріально-технічну базу, інформації, наведеній у відомості ресурсів.
Правомірність даного рішення Замовник підтверджується зокрема рішенням АМКУ №9904-р/пк-пз від 25.09.2018р.
Виходячи із вище викладеного, тендерний комітет під час перевірки на відповідність даному кваліфікаційному критерію (в період кваліфікації учасника) прийшов до висновку що потенціал ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» є достатнім для виконання робіт.
Також хочемо наголосити, що Замовник не вправі відхиляти тендерну пропозицію учасника з тих підстав, яких же сам не вимагав.
5. Встановлено, що ТОВ «ПБК ЗАКАРПАТРЕКОНСТРУКЦІЯ» подано довідку «Анкета учасника», яка не містить інформації про фактичну адресу, форму власності, юридичний статус, організаційно-правову форму, що не відповідає умовам тендерної документації (Додаток 1)
Заперечення: Повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «ПБК «Закарпатреконструкція» подано анкету учасника торгів, в якій міститься вся необхідна інформація.
В анкеті адресою вказано м. Ужгород, вул. Мальовнича, 7, оф.1. Також в складі пропозиції подано файл «довідка МТБ» в якій зазначено, що офісне приміщення знаходиться за тією ж адресою. Тобто учасником подано інформацію про юридичну і фактичну адресу.
В анкеті учасника вказано, що учасник є ТОВ тобто міститься інформація про юридичний статус та організаційно – правову форму.
Форма власності підприємства приватна, що підтверджується інформацією з анкети, а також Статутом, Витягом з ЄДР юридичних осіб, ФОП та ГФ.
Враховуючи вищенаведене Замовник не має підстав відхиляти зазначену пропозицію.
Також зазначаємо, що в процесі моніторингу Ви не звернулися до нас з метою отримання пояснень та документів щодо викладених порушень, на Вашу думку, за результатами моніторингу.
Звертаємо вашу увагу що Висновок за результатами моніторингу буде оскаржено до суду в строки встановлені чинним законодавством у сфері закупівель.