-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Завершена
5 103 256.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 075.31 UAH
мін. крок: 0.1% або 6 075.31 UAH
Номер:
f07cecf4f6814594b04320a6d4b3c960
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-23-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2020 00:00
Період моніторингу:
03.08.2020 15:06 - 26.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2020 № 54
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.08.2020 № 54
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-05-29-005144-b, 29.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 та пункту 2 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; надання замовником інформації, документів, тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю - порушень не встановлено .
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; надання замовником інформації, документів, тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2020-05-29-005144-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації (протокол від 29.05.2020 № 5) (зі змінами); тендерні пропозиції Оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України по лотах № 1 та № 4; тендерні пропозиції ПП «Миколаїв–Контраст» по лотах № 1 та № 4; тендерна пропозиція ТОВ «Лада–Каміс» по лоту № 2; тендерна пропозиція ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»» по лоту № 2; тендерна пропозиція Дочірнього підприємства «Санаторій для дітей з батьками «Скадовськ» ПАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофздоровниця» по лоту № 4; тендерна пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради по лоту № 4; тендерна пропозиція ПП BABY РАЙ по лоту № 4; протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту № 1, який опубліковано в електронній системі закупівель 08.07.2020; протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту № 2, який опубліковано в електронній системі закупівель 08.07.2020; інформація про відміну від 08.07.2020 по лоту № 3; протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту № 4, який опубліковано в електронній системі закупівель 08.07.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту № 1; реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту № 4; повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020 по лоту № 1 з Оздоровчо-спортивним табором «Лісотехнік» - структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України; повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020 по лоту № 2 з ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»»; повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020 по лоту № 4 з Оздоровчо-спортивним табором «Лісотехнік» - структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України; договір від 03.08.2020 № 7 з Оздоровчо-спортивним табором «Лісотехнік» - структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України (по лоту № 1); звіт про результати проведення процедури закупівлі по лоту № 1; договір від 03.08.2020 № 8 з ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»» (по лоту № 2); звіт про результати проведення процедури закупівлі по лоту № 2; договір від 03.08.2020 № 9 з Оздоровчо-спортивним табором «Лісотехнік» - структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України (по лоту № 4); звіт про результати проведення процедури закупівлі по лоту № 4; пояснення, отримані від Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 07.08.2020 та 11.08.2020.
Під час моніторингу встановлено, що пункт 8 «Інші вимоги та відповідні документи» розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання гарантійного листа із зобов’язанням учасника забезпечити доступ представників Замовника для дитячого закладу в період розгляду пропозиції для перевірки її фактичної відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації. Дана вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», позаяк відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація під час проведення процедури закупівлі подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Водночас, відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації суперечить вимогам частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення в тендерній документації вимог які не передбачені законодавством та суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Крім того, під час моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ПП «Миколаїв–Контраст» по лоту № 1 не відповідає умовам технічної специфікації. Так, в складі тендерної пропозиції ПП «Миколаїв – Контраст» надано довідку про наявність споруд та лист-пояснення щодо проживання у триповерхових будівлях на території ПДЗОВ «Маяк» від 25.06.2020, де зазначено про два капітально зведені триповерхові корпуси. Водночас, відповідно до п. 7 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) по лоту № 1 замовником передбачено проживання у одно (дво) поверхових будівлях.
Проте, Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації не відхилено тендерну пропозицію ПП «Миколаїв–Контраст» по лоту № 1 на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі, а допущено до аукціону.
Виходячи з вищевикладеного, Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації повинен був відмінити тендер за лотом № 1 на підставі пункту 2 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
В складі тендерних пропозицій Оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України по лотах № 1 та № 4 на вимогу пункту 3 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації містяться Довідка про взяття на облік платника податків (форма 4 ОПП) від 04.02.2006 № 1745 та Свідоцтво № 17976324 про реєстрацію платника податку на додану вартість (НБ 401083), які видала ДПІ у Франківському районі м. Львова Державному вищому навчальному закладу «Національний лісотехнічний університет України» (ЄДРПОУ – 02070996). Проте, відповідно до даних відкритого реєстру податкової служби «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration) оздоровчо-спортивний табір «Лісотехнік» - структурний підрозділ Національного лісотехнічного університету України 15.06.2001 взятий на облік платників податків Очаківським управлінням Березанської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Миколаївській області з податковим номером/ЄДРПОУ- 25992149, та відповідно до даних цього ж порталу не є платником податку на додану вартість (31.12.2008 анульовано реєстрацію) та не є платником єдиного податку, проте лист – роз’яснення в довільній формі на порушення вимог розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації цим учасником не надано.
Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації не відхилено тендерні пропозиції Оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України по лотах № 1 та № 4 на порушення вимог частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а допущено до аукціону та укладено договори з останнім від 03.08.2020 № 7 на суму 1 281 280,00 грн без ПДВ і від 03.08.2020 № 9 на суму 1 164 800,00 грн без ПДВ (по лоту № 1 та № 4 відповідно).
Виходячи з вищевикладеного, Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації повинен був відмінити тендер за лотами № 1 та № 4 на підставі пункту 2 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
В ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лада–Каміс» по лоту № 2 встановлено, що на вимогу п. 2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «Лада–Каміс» надало довідку про наявність педагогічного персоналу, довідку щодо медичних працівників та накази про прийом на роботу від 25.06.2020 № 5ОС і від 25.06.2020 № 6ОС. Проте на окремих працівників, що зазначені в довідці про наявність педагогічного персоналу (Мрачковська О.М., Ночка А.М., Цілуйко Г.А., Соломонова У.Д., Киселівська О.С., Кирилюк О.В., Павлевич Н.П., Сад Ю.В., Свірідова Г.В., Зоріна Л.В., Ткачук Д.І., Свірідов Г.О.) не надано підтвердні документи (витяги з трудових книжок або накази про прийняття на роботу таких працівників, або інші документи (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо).
Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації не відхилено тендерну ТОВ «Лада–Каміс» по лоту № 2 на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а допущено до аукціону.
Виходячи з вищевикладеного, Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації повинен був відмінити тендер за лотом № 2 на підставі пункту 2 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 2-14_1 (під час проведення відкритих торгів із публікацією англійською мовою на закупівлю товарів та послуг відхилено більше ніж 2 тендерні пропозиції) по лоту № 4 – підтверджено, з огляду на те, що тендерна пропозиція наступного учасника безпідставно не відхилена на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі, що може свідчити про упереджений розгляд замовником тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
26.08.2020 16:12 - 10.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2020 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 26 серпня 2020 року та відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку.
1. Щодо вимог тендерної документації. Відповідно до п.8 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист із зобов’язанням учасника забезпечити доступ представників Замовника для дитячого закладу в період розгляду пропозиції для перевірки її фактичної відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації. Дана вимога встановлена замовником на підставі ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» і прописана з метою впевненості у якості майбутніх наданих послуг та безперебійного доступу Замовника до дитячого закладу. Вищезазначене жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі», адже не порушує принципів здійснення публічних закупівель, а навпаки сприяє відкритості та прозорості закупівлі.
2. Щодо невідхилення тендерної пропозиції ПП «Миколаїв-Контраст». Учасником у складі тендерної пропозиції надані всі документи, на підтвердження того, що учасник здатен надавати послуги згідно з предметом закупівлі. Споруди, інформація про які надана учасником, повністю відповідають технічній специфікації, а також вимогам чинного санітарного законодавства та законодавства з питань пожежної безпеки. А отже, учаснику дозволено поселяти та розміщувати дітей у трьохповерхових будинках. Відтак, в замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції в даній частині.
3. Щодо невідхилення Оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК". Оздоровчо-спортивний табір «Лісотехнік» є структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України. Структурний підрозділ підприємства, є така його ланка, яка має чітко визначені функції у виробничому процесі, що відрізняються від функцій інших ланок, і через це входить в ціле як організаційно відокремлена від інших підрозділів частина підприємства (організації, установи). Такі підрозділи є часткою підприємства, входять до його структури, здійснюють господарську діяльність від імені юридичної особи на підставі положення, затвердженого вищим органом управління підприємства, і очолюються керівниками, які призначаються (затверджуються) на посаду директором підприємства. Учасником ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" надано у складі тендерної пропозиції усі документи, що передбачались замовником відповідно до вимог тендерної документації.
4. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників. Відповідно до вимог встановлених ч. 2 розділу 1 Додатку 1 встановлено що наявність педагогічного та медичного персоналу підтверджується витягами з трудових книжок або наказами про прийняття на роботу таких працівників, або іншими документами (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо). Поряд з цим замовником встановлено вимогу щодо подання копії штатного розпису. Саме цим документом підтверджується наявність в учасника ТОВ «Лада -Каміс» відповідних працівників. Відповідно до ч. 3.3. розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах. Однією з таких помилок є зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Замовник не відхиляє тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак тендерний комітет не вбачає в даній частині підстави для відхилення.
Окрім того, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи з метою розірвання договорів по лотах №1, 2 та 4 з Учасниками-переможцями ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ, ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" та ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ відповідно, а саме: надіслано листи-повідомлення про намір розірвати договори. Таким чином, Замовником усунуто порушення, викладені у висновку. Принагідно повідомляємо про те, що як тільки отримаємо документи, підтверджуючі розірвання договорів, одразу Вас повідомимо.
Дата публікації звіту:
31.08.2020 14:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто шляхом розірвання договорів
Дата публікації:
13.11.2020 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
fc0b0608aaba470f9853b8202a3044a9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2020 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-29-005144-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- коли і ким була затверджена тендерна документація? (надати підтвердні документи);
- чому п.5.2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить умову щодо додаткових витрат для учасника-переможця? А саме: замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 12000,00 грн. (дванадцять тисяч грн. 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 15 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди;
- яким чином замовником перевірено інформацію, що надав учасник торгів оздоровчо-спортивний табір «Лісотехнік»-структурний підрозділ Національного лісотехнічного університету України (ЄДРПОУ -25992149) в листі – гарантії від 19.06.2020 № 29/04 щодо наявності у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефеціарного власника (контролера) юридичної особи? Водночас, на веб-порталі Уповноваженого органу 29.06.2020 по лоту 1 та 4 оприлюднено повідомлення: «код ЄДРПОУ 25992149 у ЄДР не знайдено»;
- чому у лоті 1 не відхилено тендерну пропозицію ПП «Миколаїв-Контраст», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ? ПП «Миколаїв – Контраст» в складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність споруд від 25.06.2020 та Лист-пояснення щодо проживання у трьохповерхових будівлях на території ПДЗОВ «Маяк» від 25.06.2020. Водночас, у п.7 Технічних вимог (ТВ) по лоту 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: проживання у одно (дво) поверхових будівлях з покімнатним розміщенням.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
49492dcfb8f94fe6b98966e01c3f4abc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.08.2020 16:58
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо затвердження тендерної документації
Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог до ЗУ «Про рублічні закупівлі» та затверджена тендерним комітетом, про що складений відповідний протокол.
2. Щодо включення в тендерну документацію умову щодо додаткових витрат для учасника-переможця
Відповідно до ч. 5.2. розділу 5 тендерної документації замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем таких послуг, оплата яких може бути здійснена учасником-переможцем.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документацію положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
3. Щодо відсутності запису в ЄДРПОУ
Повідомляємо що згідно з офіційною інформацією опублікованою Міністерством юстиції України на офіційній сторінці Facebook (https://www.facebook.com/minjust.official/posts/973650076390003) на даний момент проводяться технічні роботи єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб. У зв’язку з тим, що відбуватиметься перенесення даних зі старого реєстру до нового, доступ реєстраторів до ЄДР буде відсутній.
Відповідно до державного реєстру оздоровчих закладів код ЄДРПОУ 25992149 знайдено запис (https://rstmo.ioc.gov.ua/mop/review/7588) , згідно з яким власником даної установи є НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІСОТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ, який є державною установою. Згідно з п.9 ч.2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державні установи не подають інформації про кінцевих бенефіціарних власників.
4. Щодо невідхилення тендерної пропозиції.
Учасником у складі тендерної пропозиції надані всі документи, на підтвердження того, що учасник здатен надавати послуги згідно з предметом закупівлі. Споруди, інформація про які надана учасником повністю відповідає технічній специфікації, а також вимогам чинного санітарного законодавства та законодавства з питань пожежної безпеки. А отже, учаснику дозволено поселяти та розміщувати дітей у трьохповерхових будинках. Відтак, в замовника відсутні ппідстави для відхилення в даній частині.
Номер:
7f10218123fd4db6ab7099e8b7827978
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2020 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-29-005144-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
1.яким чином по лоту 2 ТОВ «Лада-Каміс» підтвердило кваліфікаційний критерій – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід? Так, на вимогу п.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «Лада – Каміс» надало «Довідку про наявність педагогічного персоналу» б/д та б/н, «Довідку медичні працівники» б/д б/н та накази про прийом на роботу від 25.06.2020 № 5ОС і від 25.06.2020 № 6ОС, проте:
- згідно наказу від 25.06.2020 № 5 ОС Кориткіна Леоніда Романовича прийнято на посаду інструктора з фізичної культури та спорту, проте відповідно до «Довідки про наявність працівників» б/д та б/н він – диск-жокей. А інструктором з фізичної культури і спорту відповідно до «Довідки про наявність педагогічного персоналу» є Ткачук Д.І.;
- наказом від 25.06.2020 № 5ОС підтверджено трудові відносини з такими педагогічними працівниками: Ситар М.П. (директор), Мікшанська Н.В. та Свята О.В.(згідно наказу – вихователі, але згідно довідки про наявність педагогічного персоналу вони – вожаті), Дем’янова К.Р. (вихователь), Тюпа О.М. (вожата), Шкварська Т.М. (вожата). На решту працівників, що зазначені в «Довідці про наявність педагогічного персоналу» б/д б/н (Мрачковська О.М., Ночка А.М., Цілуйко Г.А., Соломонова У.Д., Киселівська О.С., Кирилюк О.В., Павлевич Н.П., Сад Ю.В., Свірідова Г.В., Зоріна Л.В., Ткачук Д.І., Свірідов Г.О.) підтвердні документи не надано;
- аналогічна ситуація з наявними медичними працівниками у ТОВ «Лада-Каміс». Підтверджено трудові відносини лише з Бавровською В.М.(сестра медична), Котченко Г.М. (згідно наказу –лікар, але згідно «Довідки медичні працівники» б/н б/д – сестра медична з фізіотерапії с середньою медичною кваліфікацією).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
46a77fd392fa453f926484813f883886
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.08.2020 16:59
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників.
Відповідно до вимог встановлених ч. 2 розділу 1 Додатку 1 встановлено що наявність педагогічного та медичного персоналу підтверджується витягами з трудових книжок або наказами про прийняття на роботу таких працівників, або іншими документами (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо. ). Поряд з цим замовником встановлено вимогу щодо подання копії штатного розпису. Саме цим документом підтверджується наявність в учасника відповідних працівників.
Відповідно до ч. 3.3. розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах. Однією з таких помилок є зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Замовник не відхиляє тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак тендерний комітет не вбачає в даній частині підстави для відхилення.
Номер:
2abbc482b9c74f8a8d365f2f359d4de2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.08.2020 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-29-005144-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. чому п.8 «Інші вимоги та відповідні документи» розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання гарантійного листа із зобов’язанням учасника забезпечити доступ представників Замовника для дитячого закладу в період розгляду пропозиції для перевірки її фактичної відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації? Дана вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», позаяк відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до частини першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація під час проведення процедури закупівлі подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Водночас, відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
2. чому по лоту 2 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»» на підставі пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»? Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»» міститься технічний паспорт бази відпочинку «Аіст» із зазначенням будівель і споруд, проте в цьому технічному паспорті відсутня інформація щодо наявності кіноконцертного залу (стаціонарного) та бібліотеки. Вимога щодо наявності кіноконцертного залу (стаціонарного), літнього концертного майданчика, бібліотеки, інших облаштованих приміщень для організації клубної роботи з дітьми міститься в пп.11 п. 3.8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. чому по лотах 1 та 4 не відхилено тендерну пропозицію оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України? Так, в складі тендерної пропозиції оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України на вимогу п.3 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації містяться Довідка про взяття на облік платника податків (форма 4 ОПП) від 04.02.2006 № 1745 та Свідоцтво № 17976324 про реєстрацію платника податку на додану вартість (НБ 401083), які видала ДПІ у Франківському районі м. Львова Державному вищому навчальному закладу «Національний лісотехнічний університет України» (ЄДРПОУ – 02070996). Проте, відповідно до даних відкритого реєстру податкової служби «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration) оздоровчо-спортивний табір «Лісотехнік» - структурний підрозділ Національного лісотехнічного університету України 15.06.2001 взятий на облік платників податків Очаківським управлінням Березанською державною податковою інспекцією Головного управління ДПС у Миколаївській області з податковим номером/ЄДРПОУ- 25992149, та відповідно до даних цього ж порталу не є платником податку на додану вартість (31.12.2008 анульовано реєстрацію) та не є платником єдиного податку, проте лист – роз’яснення в довільній формі на порушення вимог розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації цим учасником не надано.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
043bb7da42d64eb3b4ece05c970d69c9
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
11.08.2020 15:57
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо вимог тендерної документації
Відповідно до п.8 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист із зобов’язанням учасника забезпечити доступ представників Замовника для дитячого закладу в період розгляду пропозиції для перевірки її фактичної відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації.
Дана вимога встановлена замовником на підставі ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з метою якості майбутніх наданих послуг та безперебійного доступу Замовника до дитячого закладу. Вищезазначене жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства та ЗУ «Про Публічні закупівлі».
2. Щодо невідхилення ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»
Учасником у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію , яка підписана в.о. директора ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА» Гузаіров Ф.Х, згідно з якою, вищевказаний заклад повністю відповідає вимогам замовника. В тендерній документації не було встановлено додаткових вимог, про н6адання підтверджуючих документів замовником не встановлено. А відтак, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" відсутні.
3. Щодо невідхилення оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України
ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" – є структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України.
Структурний підрозділ підприємства, є така його ланка, яка має чітко визначені функції у виробничому процесі, що відрізняються від функцій інших ланок, і через це входить в ціле як організаційно відокремлена від інших підрозділів частина підприємства (організації, установи). Такі підрозділи є часткою підприємства, входять до його структури, здійснюють господарську діяльність від імені юридичної особи на підставі положення, затвердженого вищим органом управління підприємства, і очолюються керівниками, які призначаються (затверджуються) на посаду директором підприємства.
Учасником ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" надано у складі тендерної пропозиції усі документи, що передбачались замовником відповідно до вимог тендерної документації . А, отже, в замовника немає підстав для відхилення такої пропозиції.