• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку

Мова підготовки тендерної пропозиції - українська

Завершена

5 103 256.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 075.31 UAH
Номер: f07cecf4f6814594b04320a6d4b3c960
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 03.08.2020 15:06 - 26.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.08.2020 № 54 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.08.2020 № 54 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-005144-b, 29.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 67) 993-52-00, kornienko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 та пункту 2 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; надання замовником інформації, документів, тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю - порушень не встановлено .
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; надання замовником інформації, документів, тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2020-05-29-005144-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації (протокол від 29.05.2020 № 5) (зі змінами); тендерні пропозиції Оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України по лотах № 1 та № 4; тендерні пропозиції ПП «Миколаїв–Контраст» по лотах № 1 та № 4; тендерна пропозиція ТОВ «Лада–Каміс» по лоту № 2; тендерна пропозиція ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»» по лоту № 2; тендерна пропозиція Дочірнього підприємства «Санаторій для дітей з батьками «Скадовськ» ПАТ лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «Укрпрофздоровниця» по лоту № 4; тендерна пропозиція КП «Дитячий заклад санаторного типу «Таврія» Херсонської обласної ради по лоту № 4; тендерна пропозиція ПП BABY РАЙ по лоту № 4; протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту № 1, який опубліковано в електронній системі закупівель 08.07.2020; протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту № 2, який опубліковано в електронній системі закупівель 08.07.2020; інформація про відміну від 08.07.2020 по лоту № 3; протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту № 4, який опубліковано в електронній системі закупівель 08.07.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту № 1; реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій по лоту № 4; повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020 по лоту № 1 з Оздоровчо-спортивним табором «Лісотехнік» - структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України; повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020 по лоту № 2 з ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»»; повідомлення про намір укласти договір від 14.07.2020 по лоту № 4 з Оздоровчо-спортивним табором «Лісотехнік» - структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України; договір від 03.08.2020 № 7 з Оздоровчо-спортивним табором «Лісотехнік» - структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України (по лоту № 1); звіт про результати проведення процедури закупівлі по лоту № 1; договір від 03.08.2020 № 8 з ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА»» (по лоту № 2); звіт про результати проведення процедури закупівлі по лоту № 2; договір від 03.08.2020 № 9 з Оздоровчо-спортивним табором «Лісотехнік» - структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України (по лоту № 4); звіт про результати проведення процедури закупівлі по лоту № 4; пояснення, отримані від Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 07.08.2020 та 11.08.2020. Під час моніторингу встановлено, що пункт 8 «Інші вимоги та відповідні документи» розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання гарантійного листа із зобов’язанням учасника забезпечити доступ представників Замовника для дитячого закладу в період розгляду пропозиції для перевірки її фактичної відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації. Дана вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», позаяк відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація під час проведення процедури закупівлі подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Водночас, відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації суперечить вимогам частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення в тендерній документації вимог які не передбачені законодавством та суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, під час моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ПП «Миколаїв–Контраст» по лоту № 1 не відповідає умовам технічної специфікації. Так, в складі тендерної пропозиції ПП «Миколаїв – Контраст» надано довідку про наявність споруд та лист-пояснення щодо проживання у триповерхових будівлях на території ПДЗОВ «Маяк» від 25.06.2020, де зазначено про два капітально зведені триповерхові корпуси. Водночас, відповідно до п. 7 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) по лоту № 1 замовником передбачено проживання у одно (дво) поверхових будівлях. Проте, Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації не відхилено тендерну пропозицію ПП «Миколаїв–Контраст» по лоту № 1 на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі, а допущено до аукціону. Виходячи з вищевикладеного, Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації повинен був відмінити тендер за лотом № 1 на підставі пункту 2 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». В складі тендерних пропозицій Оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України по лотах № 1 та № 4 на вимогу пункту 3 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації містяться Довідка про взяття на облік платника податків (форма 4 ОПП) від 04.02.2006 № 1745 та Свідоцтво № 17976324 про реєстрацію платника податку на додану вартість (НБ 401083), які видала ДПІ у Франківському районі м. Львова Державному вищому навчальному закладу «Національний лісотехнічний університет України» (ЄДРПОУ – 02070996). Проте, відповідно до даних відкритого реєстру податкової служби «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration) оздоровчо-спортивний табір «Лісотехнік» - структурний підрозділ Національного лісотехнічного університету України 15.06.2001 взятий на облік платників податків Очаківським управлінням Березанської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Миколаївській області з податковим номером/ЄДРПОУ- 25992149, та відповідно до даних цього ж порталу не є платником податку на додану вартість (31.12.2008 анульовано реєстрацію) та не є платником єдиного податку, проте лист – роз’яснення в довільній формі на порушення вимог розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації цим учасником не надано. Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації не відхилено тендерні пропозиції Оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України по лотах № 1 та № 4 на порушення вимог частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а допущено до аукціону та укладено договори з останнім від 03.08.2020 № 7 на суму 1 281 280,00 грн без ПДВ і від 03.08.2020 № 9 на суму 1 164 800,00 грн без ПДВ (по лоту № 1 та № 4 відповідно). Виходячи з вищевикладеного, Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації повинен був відмінити тендер за лотами № 1 та № 4 на підставі пункту 2 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». В ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лада–Каміс» по лоту № 2 встановлено, що на вимогу п. 2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «Лада–Каміс» надало довідку про наявність педагогічного персоналу, довідку щодо медичних працівників та накази про прийом на роботу від 25.06.2020 № 5ОС і від 25.06.2020 № 6ОС. Проте на окремих працівників, що зазначені в довідці про наявність педагогічного персоналу (Мрачковська О.М., Ночка А.М., Цілуйко Г.А., Соломонова У.Д., Киселівська О.С., Кирилюк О.В., Павлевич Н.П., Сад Ю.В., Свірідова Г.В., Зоріна Л.В., Ткачук Д.І., Свірідов Г.О.) не надано підтвердні документи (витяги з трудових книжок або накази про прийняття на роботу таких працівників, або інші документи (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо). Департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації не відхилено тендерну ТОВ «Лада–Каміс» по лоту № 2 на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а допущено до аукціону. Виходячи з вищевикладеного, Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації повинен був відмінити тендер за лотом № 2 на підставі пункту 2 частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 2-14_1 (під час проведення відкритих торгів із публікацією англійською мовою на закупівлю товарів та послуг відхилено більше ніж 2 тендерні пропозиції) по лоту № 4 – підтверджено, з огляду на те, що тендерна пропозиція наступного учасника безпідставно не відхилена на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі, що може свідчити про упереджений розгляд замовником тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 26.08.2020 16:12 - 10.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2020 16:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 26 серпня 2020 року та відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо вимог тендерної документації. Відповідно до п.8 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист із зобов’язанням учасника забезпечити доступ представників Замовника для дитячого закладу в період розгляду пропозиції для перевірки її фактичної відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації. Дана вимога встановлена замовником на підставі ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» і прописана з метою впевненості у якості майбутніх наданих послуг та безперебійного доступу Замовника до дитячого закладу. Вищезазначене жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі», адже не порушує принципів здійснення публічних закупівель, а навпаки сприяє відкритості та прозорості закупівлі. 2. Щодо невідхилення тендерної пропозиції ПП «Миколаїв-Контраст». Учасником у складі тендерної пропозиції надані всі документи, на підтвердження того, що учасник здатен надавати послуги згідно з предметом закупівлі. Споруди, інформація про які надана учасником, повністю відповідають технічній специфікації, а також вимогам чинного санітарного законодавства та законодавства з питань пожежної безпеки. А отже, учаснику дозволено поселяти та розміщувати дітей у трьохповерхових будинках. Відтак, в замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції в даній частині. 3. Щодо невідхилення Оздоровчо-спортивного табору «Лісотехнік» - структурного підрозділу Національного лісотехнічного університету України ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК". Оздоровчо-спортивний табір «Лісотехнік» є структурним підрозділом Національного лісотехнічного університету України. Структурний підрозділ підприємства, є така його ланка, яка має чітко визначені функції у виробничому процесі, що відрізняються від функцій інших ланок, і через це входить в ціле як організаційно відокремлена від інших підрозділів частина підприємства (організації, установи). Такі підрозділи є часткою підприємства, входять до його структури, здійснюють господарську діяльність від імені юридичної особи на підставі положення, затвердженого вищим органом управління підприємства, і очолюються керівниками, які призначаються (затверджуються) на посаду директором підприємства. Учасником ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" надано у складі тендерної пропозиції усі документи, що передбачались замовником відповідно до вимог тендерної документації. 4. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників. Відповідно до вимог встановлених ч. 2 розділу 1 Додатку 1 встановлено що наявність педагогічного та медичного персоналу підтверджується витягами з трудових книжок або наказами про прийняття на роботу таких працівників, або іншими документами (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо). Поряд з цим замовником встановлено вимогу щодо подання копії штатного розпису. Саме цим документом підтверджується наявність в учасника ТОВ «Лада -Каміс» відповідних працівників. Відповідно до ч. 3.3. розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах. Однією з таких помилок є зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Замовник не відхиляє тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак тендерний комітет не вбачає в даній частині підстави для відхилення. Окрім того, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи з метою розірвання договорів по лотах №1, 2 та 4 з Учасниками-переможцями ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ, ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" та ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ відповідно, а саме: надіслано листи-повідомлення про намір розірвати договори. Таким чином, Замовником усунуто порушення, викладені у висновку. Принагідно повідомляємо про те, що як тільки отримаємо документи, підтверджуючі розірвання договорів, одразу Вас повідомимо.
Дата публікації звіту: 31.08.2020 14:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуто шляхом розірвання договорів
Дата публікації: 13.11.2020 11:10

Запити/Пояснення