• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, Бензин А-95

Бензин А-92, Бензин А-95

Завершена

28 095 200.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 476.00 UAH
Номер: 702aaa233dfc4835af49913e363da854
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-06-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2020 18:29 - 29.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2020 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.08.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 56 UA-2020-05-29-005089-b 29.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» установлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВОГ КАРД» та ПП «ОККО КОНТРАКТ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом дотримання в подальшому вимог статті 31 Закону під час розгляду тендерних пропозицій та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нову редакцію), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі – ТОВ «ВОГ КАРД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»), приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» (далі – ПП «ОККО КОНТРАКТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.07.2020, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2020 № ЦЗВ-1484/4011/5089-b, договір про закупівлю від 14.08.2020 № ЦЗВ 14-07120-01. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також установлено, що у пункті 6.1 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу про надання учасниками у складі тендерних пропозицій листа-згоди зі всіма умовами проекту договору (згідно з Додатком № 8) з обов’язковим посиланням на номер оголошення про цю закупівлю в електронній системі закупівель. Учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у складі тендерної пропозиції надав лист-згоду зі всіма умовами проекту договору з посиланням на інший номер оголошення (UA-2020-05-29-001140-a), чим не дотримався вимог пункту 6.1 додатку № 2 до тендерної документації. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» як такого, що не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і допустив його до аукціону.
Період усунення порушень: 02.09.2020 16:32 - 17.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2020 16:32

Оскарження висновку в суді

Опис: 16.09.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновків від 02.09.2020 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-05-29-005089-b
Дата публікації: 17.09.2020 12:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-005089-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 02 вересня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі бензину А-92, бензину А-95 (код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-05-29-005089-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо розгляду замовником тендерної пропозиції. Учасником торгів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» на вимогу тендерної документації у складі пропозиції надано лист-згода зі всіма умовами договору з зазначенням помилкового номеру процедури закупівлі. Умовами тендерної документації передбачено допущення формальних помилок. Передбачено, також, технічні помилки та описки, які будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. Також, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджено Перелік формальних помилок. Відповідно до даного наказу, формальною помилкою, в тому числі, є зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах. Зважаючи на вище викладене, Замовник вважає невірний номер закупівлі в листі-згоді зі всіма умовами договору формальною помилкою. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С.Шергін
Дата публікації звіту: 09.09.2020 16:29