• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування)

Завершена

1 429 010.00 UAH без ПДВ
Номер: 95c42e1076b34c0b9292185b0f6c6f71
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-06-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 06.11.2020 15:46 - 28.11.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 06.11.2020 № 241 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.11.2020 №241 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 1) UA-2020-05-29-004962-b, Департамент освіти і науки Запорізької міської ради, ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення законодавства відсутні
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі. Обґрунтуванням застосування Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (надалі - Замовник) переговорної процедури закупівлі зазначено пункт 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується змовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. В ході моніторингу встановлено, що електронна система prozorro.gov.ua містить інформацію щодо проведення Замовником процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом «Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)», код ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень, за ідентифікатором UA-2019-11-12-003747-b. В обґрунтуванні зазначено про рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 30.04.2020 № 171, яким затверджені показники вартості харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування для організації та проведення у 2020 році процедур укладення договорів про закупівлю відповідних послуг з організації харчування дітей. У зв’язку з необхідністю забезпечення організації харчування дітей у пришкільних таборах денного перебування навчальних закладів м. Запоріжжя, виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого надавача послуг очікуваною вартістю, яка не перевищує 50 % ціни кожного основного договору. Вартість додаткових послуг складає 1 429 010,00 грн., що не перевищує 50 % ціни договору, укладеного за результатами проведення тендера (ID: UA-2019-11-12-003747-b) за предметом «Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)», код ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень. Таким чином, Замовником проведено переговорну процедуру із зазначенням в обґрунтуванні пункт 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, та укладено договори з ТОВ "БАРХАН-АВТО" за 7 лотами з дотриманням вимог законодавства про публічні закупівлі. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності застосування переговорної процедури - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Період усунення порушень: 27.11.2020 16:53 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2020 16:53