• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, Бензин А-95

Бензин А-92, Бензин А-95

Завершена

6 399 987.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 999.94 UAH
Номер: 2f083eba5141415d81d1873f3bb7d1c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-02-15-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 15.02.2021 15:16 - 10.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 15.02.2021 № 91 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15 лютого 2021 року № 91 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-05-29-001128-a від 29.05.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 12 частини першої статті 10, абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.06.2020 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями від 17.06.2020, відповідь Замовника від 22.06.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» (далі – ПП «ОККО КОНТРАКТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» від 22.07.2020; протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.07.2020; повідомлення № 4007/303-20Т про намір укласти договір від 31.07.2020 № ЦЗВ-1486/4007/1128-а; повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2020; договір від 14.08.2020 №ЦЗВ-14-06720-01; звіт про виконання договору від 18.02.2021; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель, від 18.02.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено наступне. Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Згідно з Додатком №1 до тендерної документації учасник повинен надати перелік АЗС у листі, складеному за формою, згідно з Додатком №1.1 цієї тендерної документації, з зазначенням назви АЗС або бренду, та адрес їх розташування. При цьому, учасник має підтвердити знаходження власної або партнерської АЗС, зокрема, не менше шістнадцяти АЗС в Івано-Франківській області, а також в межах таких населених пунктів цієї області: м. Долина не менше однієї АЗС, м. Івано-Франківськ не менше двох АЗС, м. Калуш не менше однієї АЗС. Крім цього, відповідно до пункту 5 Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати лист від власника чи володільця кожної АЗС або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка (лист повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС та зразки паливних карток та талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим за строк дії договору згідно тендерних умов). Так, учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника (файл «АЗС.pdf»), за формою, згідно з Додатком №1.1, в якій зазначив сім АЗС «УКРНАФТА» розташованих у в Івано-Франківській області, а саме: дві у м. Долина, три у м. Івано-Франківськ та дві у м. Калуш. Водночас, у листі «Перелік АЗС» (файл «Технічна частина.pdf») учасник вказав про наявність у Івано-Франківській області дванадцяти АЗС «УКРНАФТА» (по три у м. Івано-Франківськ та м. Калуш, по одній у с. Микитинці, м. Яремче, с. Ільці, с. Тулуків, с. Майдан, м. Тлумач), вісім АЗС «АВІАС плюс», чотирнадцять АЗС «ANP» та одну АЗС «МАВЕКС», та адреси їх місцезнаходження. На виконання вимог пункту 5 Додатку №2 до тендерної документації ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» надано гарантійний лист Публічного акціонерного товариства «УКРНАФТА» від 25.06.2020 №06/20-25, яким останній гарантує відпуск палива на АЗС «УКРНАФТА», зокрема на дванадцяти АЗС у Івано-Франківській області, а саме: на трьох у м. Івано-Франківськ, на трьох м. Калуш, та на АЗС у с. Микитинці, м. Яремче, с. Ільці, с. Тулуків, с. Майдан, м. Тлумач. Отже, учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не підтвердив наявність достатньої кількості АЗС в Івано-Франківській області (не менше 16 АЗС), та наявність АЗС у м. Долина Івано-Франківської області, що не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а допустив до аукціону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено наступне. Відповідно до пункту 13.1 договору від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-06720-01, укладеного за результатами закупівлі з ПП «ОККО КОНТРАКТ», даний договір діє до 31.12.2020, а в частині оплати та у разі наявності потреби Замовника, що підтверджено відповідними заявками, направленими на адресу постачальника та/або наявності бланків-дозволів, за якими замовником фактично не отримано товар на АЗС - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. У зв’язку із зазначеним вище, виникла необхідність в отриманні пояснень від Замовника щодо стану виконання даного договору. Так, Замовник у поясненні від 18.02.2021, наданого через електронну систему закупівель, зазначив, що за договором поставки від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-06720-01 здійснені всі розрахунки за поставлену продукцію, та додав акт звірки взаєморозрахунків, згідно з яким станом на 08.10.2020 договір оплачено у повному обсязі. Однак, Замовник оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю 18.02.2021, тобто на тридцять третій робочий день з дня закінчення строку дії договору, чим порушив вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону, відповідно до якого звіт про виконання договору оприлюднюється протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Період усунення порушень: 24.02.2021 12:59 - 12.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.02.2021 12:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-001128-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 лютого 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Бензину А-92, Бензину А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-05-29-001128-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. Замовник повідомляє про те, що ним було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору за зазначеною процедурою та в подальшому зобов’язується не допускати таких порушень. 2. Щодо порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Згідно з висновком ДАСУ, учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не підтвердив наявність достатньої кількості АЗС в Івано-Франківській області (не менше 16 АЗС), та наявність АЗС у м. Долина Івано-Франківської області, що не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції перелік АЗС у листі за формою, згідно з додатком №1 із зазначенням назви АЗС або бренду, та адрес їх розташування. Учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у складі тендерної пропозиції надав файли «АЗС.pdf» та «Техначна чатисна.pdf», із сукупних даних яких можна встановити наявність необхідної кількості АЗС у зазначених регіонах. Також, відповідно до пункту 5.1 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. До формальних (несуттєвих) помилок зокрема відноситься зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника. Отже, тендерний комітет на підставі інформації, що міститься у файлах «АЗС.pdf» та «Техначна чатисна.pdf» встановив наявність у учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» необхідної кількості АЗС.
Дата публікації звіту: 03.03.2021 16:55

Запити/Пояснення