-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, Бензин А-95
Бензин А-92, Бензин А-95
Завершена
6 399 987.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 999.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 999.94 UAH
Номер:
512c4ddea5b74c3281b347d21fbda7ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-21-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
21.12.2020 14:36 - 16.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 № 253
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 17.12.2020 № 253
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-05-29-004621-b 29.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушення, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушення, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник, Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця») на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» від 01.07.2020 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Окко Контракт», Товариства з обмеженою відповідальністю «Лівайн торг», Товариства з обмеженою відповідальністю «Глуско-Карт Україна» (далі – ТОВ «Глуско-Карт Україна»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Вог Кард» (далі – ТОВ «Вог Кард»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.07.2020, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2020, договір поставки нафтопродуктів від 14.08.2020 № ЦЗВ-14-06520-01, укладений між Замовником та ТОВ «Вог Кард», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.08.20020, пояснення Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, які оприлюднено в електронній системі закупівель 06.01.2021 та 14.01.2020.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено вимогу для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону.
Період усунення порушень:
19.01.2021 15:03 - 03.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2021 15:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-05-29-004621-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Бензин А-92, Бензин А-95 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-05-29-004621-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було.
В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.
До того ж, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що зазначені у висновку ДАСУ умови тендерної документації не оскаржувалися та щодо них не висувалися жодні вимоги, а також відсутні звернення щодо роз’яснень.
Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 21.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 19.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 8 Закону Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
26.01.2021 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
6d3ca433f05d4aef9b126644d20f2c47
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.01.2021 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-004621-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Відповідно до пункту 7.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дня укладення договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді договору завдатку.
Просимо повідомити та надати підтверджуючі документи, чи були виконані ТОВ «ВОГ КАРД», як переможцем торгів вищезазначені вимоги ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8ded179bda7548079bfd5985d00d100c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.01.2021 14:26
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 04.01.2021 (14:39:20), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Бензин А-92, Бензин А-95 «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-004621-b) та повідомляє наступне.
14.08.2020 між переможцем та замовником було укладено договір завдатку, як забезпечення виконання договору поставки. Договір поставки укладено 14.08.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-05-29-004621-b надано не пізніше укладання договору про закупівлю, чим було виконано вимогу тендерної документації.
На Вашу вимогу надаємо документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору (Додаток №5 в форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 4009» на 2 аркушах).
Номер:
0e22394a356c4285b9604c333422bdb4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2021 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-004621-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до пункту 5.4 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати документи відповідно до Додатку № 6 тендерної документації.
Для укладення договору вимагалось подання документів, передбачених розділом II «Документи для укладання договору» Додатку № 6, особисто або поштою за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17 Б.
Просимо повідомити та надати підтверджуючі документи, чи були виконані ТОВ «ВОГ КАРД», як переможцем торгів, вищезазначені вимоги в частині надання документів, передбачених розділом II «Документи для укладання договору» Додатку № 6 ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dd4a989f65dc450faf2206d20d33ba6d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.01.2021 15:02
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (14:54:43), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Бензин А-92, Бензин А-95 (Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти), очікуваною вартістю 6 399 987,24 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-004621-b) та повідомляє наступне.
Переможцем торгів в строк визначений тендерною документацією було надано документи для укладання договору відповідно до розділу ІІ Додатку № 6 тендерної документації.
Документи для укладання договору надаємо на Вашу вимогу в Додатку № 7 (PDF файл з назвою «документи для укладання договору 4009»).