• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

39140000-5 Меблі для дому (Меблі та обладнання для їдальні, шафи комбіновані)

Додаток до річного плану (депутатський фонд) (Запорізький академічний ліцей "Вибір" Запорізької міської ради Запорізької області; Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №95)

Торги не відбулися

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
Номер: 09f2e8f290c2441fbaea30e2c7cae898
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-01-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.06.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 01.06.2020 14:15 - 23.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.06.2020 № 103 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 01.06.2020 №103 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу UA-2020-05-29-003982-b, яка проводиться Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради, код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX) та/або заходів передбачених частиною 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Територіального відділу освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (далі – Замовник). Моніторингом встановлено, що частиною 3 розділу 5 тендерної документації Замовником передбачені підстави щодо прийняття рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та обов’язок відхилити тендерну пропозицію Учасника, проте для відхилення тендерної пропозиції Учасника не зазначено підстави передбачені у пунктах 11 та 12 частини першої статті 17 Закону та частини другої статті 17 Закону. Таблицею 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником торгів зазначена вимога до Учасників торгів щодо надання в складі тендерної пропозиції документів (довідку в довільній формі), що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 17 Закону, проте Замовником не передбачено надання документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону, чим не дотримані вимоги частини третьої статті 17 Закону. Таблицею 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачена вимога щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (шляхом завантаження через електронну систему закупівель) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 та 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини 6 статті 17 Закону, якою строк для надання документів переможцем торгів не повинен перевищувати десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, при цьому відсутність підстав, які повинні бути підтверджені, визначені пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 та частиною другою статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 02.06.2020 15:31 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Внесення змін в тендерну документацію, а саме: - частину 3 розділу 5 доповнити пунктами11,12 та 13; - додати пункт 7 в таблицю 2 додатку 2; - змінити частину 1 таблиці 4 додатку 2 "що не перевищує десяти днів визначених пунктами 2,3,5,6,8,12,13 частини 2 статті 17.
Дата публікації звіту: 09.06.2020 14:45