• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С200706 Озерна - Богданівка на ділянці км 0+000-км 7+376 (окремими ділянками) Зборівського району Тернопільської області

Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.

Завершена

4 385 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 925.50 UAH
Номер: c67e1929e5124461a720417593a184be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-10-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.08.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 10.08.2020 15:09 - 02.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.08.2020 № 58 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2020 № 58. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-05-28-001445-c 28.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-5_2 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "ШЛЯХОВИК-Т", та пропозиції учасників ТОВ "СТЛ+М", ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР", ТОВ "АВАКС ПРОФ" (в частині правомірності відхилення) на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення, повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету від 25.08.2020, скаргу за номером ID: UA-2020-05-28-001445-c.c1 щодо неправомірного відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та неправомірного допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «СТЛ+М» та ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», рішення колегії АМКУ від 31.07.2020 №14806-р/пк-пз (опубліковане 05.08.2020) та його виконання Замовником. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішення Органу оскарження Замовником виконано 11.08.2020, зокрема пропозицію учасника ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» допущено до аукціону, пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» відхилено. За результатами аналізу розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» встановлено, що пропозиція даного учасника підлягала відхиленню. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пунктів 8 і 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, під час моніторингу встановлено розбіжність кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений - 01 липня 2020 року 14:00. В пункті 1 розділу 4 тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказано Замовником 30 червня 2020 року (час визначається автоматично). Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2 (розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), не підтвердилася.
Період усунення порушень: 31.08.2020 16:48 - 15.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2020 16:48